Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash Popkorn
Medlem

Hey alle sammen.. jeg vil gerne lige vide hvordan jeg tilbereder mine hash popkorn så jeg får den bedste virkning og smag :D

svag varme eller stegene hot!!

ps. ved for svag varme popper de ikke..

På forhånd tak..

Mvh. Tom

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg vil skyde på, at man gør følgende:

1. Laver popcorn
2. Opløser sit cannabisprodukt i et fedtstof (smør, becel, whatever) på en pande.
3. Hælder fedtstoffet over popcornene.

Titel:
Medlem

Ehh jeg har fået afvide at jeg bare skulle smulere / Rive mit hash ned i olien og puttet kornene ned i, og lave popkorn, men jeg vil umidbart tro at det meste af TCH'en vil forsvinde hvis det bliver med ret høj varme..

Har jeg ret eller er jeg bare lidt sløv i optrækket :?: :?: :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Høj varme + hash er noget puha! Det ødelæggre THC'en. Følg Nielsons meetode. Tror der vil komme et godt reusltat der

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

:? Ehh jeg syntes bare ikke det lyder som den vilde opturs oplevelse at side og æde popkorn det er fulstændig smurt ind i fedt:!:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
så må du jo lade være med at æde hash popcorn

Titel:
Medlem

Det tror jeg også det ender med.. Men jeg havde bare fået afvide at det skulle være mega godt, og jeg syntes ikke lige frem at det lyder til

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Kender du ikke pop corn med smør? Kan købes i de fleste brugser og de fleste biografer.

Indfedtede popcorn er helt normale. Og der jo heller ingen der siger at du ska bruge 500g smør.

Opløs din hash i en mængde fedt stof du selv bestemmer (ved lav varme på en pande) og hæld det op i skålen med dine popcorn og vælt dem lidt rundt.

Smør popcorn er standard i eksempelvis USA hvor du i biograferne vælger den mængde smør du vil ha hældt udover (har jeg fået at vide af nogle venner der var på gennemrejse gennem usa og de stødte på det over det hele)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

HEhe, at det er populært i USA er ikke ensbetydende med at det ikke er klammo-dammo! ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Har prøvet engang, syntes langt fra det er den bedste måde at indtage det oralt. Tror også at det er en af de måder hvor der er mest spild så mit råd. Lav en kage eller lign.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har nu med succes gjort det med at varme olien op og smelte hashen i det for derefter at lave popcornene i det. Det virkede sgu ganske fint.
THC skal jo varmes op for at det kan decarboxyleres og give den "rigtige" effekt så varme skal der til...

Og de smager skidegodt, jeg kan kun anbefale dem.

Titel:
Medlem

Noname: Er det bare ved medium varme eller hvad

Titel:
Dedikeret medlem

hvis popkorn springer ved medium varme, saa er det medium varme.. Hashen vil altid kunne oploese sig i olie uden varme, men det gaar hurtigere hvis olien er varm.
Og bare varme 1-3 paa 6 trins, er rigeligt til at varme olien op saa hashen let kan oploeses.
Du skal nok bare overveje at faa oploest hashen ordentlig saa der ikke er klumper der kan braende i olien, naar du vil poppe dine majs.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Du kan sagtens gøre det på begge måder, som her er forslået.. men fortrækker os at putte hashen ned i olien... Men ta og riv det ud i olien, så det er jævt fordelt med det samme, og så det der ikke er nolder der brænder i olien, som Sorn siger. Hvilken styrke varme de får tror jeg ikke har den helt store betydning, bare du ikke gir den fuld blus, eller brænder popcornene på.. :D

Held og lykke.. bon´ appetite :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Der er indbygget smør i mikrobølgepopcorn, så nej, det er ikke ulækkert, i har allesammen spist det på et eller andet tidspunkt, og det smager jo godt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]