Nu producere hvores krop/væsensled jo også arsenik, men det er mængden som afgøre om det er et lægemiddel eller gift
Naturen er beslægtet med mennesket igennem mange mange år.
Og kan være lægemidler i de rigtige dosis også ting som Belladonna
Det er nyere stoffer som LSD ikke fordi de er relativ fremmed-legemer for kroppen.
Jeg forestiller mig jo mennesket som børn af naturen og planterne er hvores slægtninge, faktisk må vi ikke glemme at de faktisk er livsnødvendige for at rense hvores luft, give os føde at spise så derfor er planteriget overordentligt vigtigt
Hvis der nu voksede LSD på træerne så kunne det godt være jeg så anderledes på det

Måske er det ikke så meget gener man skal være bange for, men man må lige være klar over at der ligger reélle livskræfter bag gener, altså de er bære af livskræfter og de livskræfter er en del af en sammenhængende energi-felt som vi faktisk kan forstyre ved at proppe fremmede stoffer som vi ikke har noget NATURLIGT forhold til...
Jeg siger ikke hverken det ene eller andet, jeg siger bare at jeg anser det meget sundere at tage DMT end LSD og Meskalin frem for 2C-B og Svampe frem for Research-Chemicals
Men lad nu ikke dette male fanden på vægen for der findes nu meget farligere ting som vi bliver udsat for igennem fødekæden (især hvis man ik spiser økologisk).
Men også igennem den medicin som åharmaceut industrien har fremstillet for at helbrede os...
Det er efterhånden gået op for mange at de har langt flere bivirkninger end traditionel urte medicin som faktisk er blevet brugt igennem århundreder uden alvorlige bivirkninger som lægemiddler ofte forårsager på lang sigt
Jeg er bare lidt af en sundheds-freak
Men det er vel os bare mig...
Jeg går ind for at informere folk, ikke for at fordømme folk, de må selv bestemme i sidste ende
Nu vil de også begyndre at begrænse hvores adgang til koksttilskud, og give dem i kløerne på den penge griske medicinalindustri
Det betyder i praksis at de i visse lande allerede har sat grænser for C vitamin ikke må overstige 200 mg, det er jo dybt latterligt...
Det var min 25 øre...
Mvh. Astral
Lys og kærlighed