Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nu har jeg bemærket ved indtagelse af kix, at det altid er den første der virker bedst. Går ud fra at det er fordi dit serotonin system er tømt, og de næste kix der kommer ned gennem halsen derfor bare er spild af mdma. Men hvis nu man indtog 5-htp sammen med kix, kunne det så give et bedre resultat ved redosering??

Titel:
Insane psychedelia user!

5-HTP og evt. en smule B6 og B12-vitamin er et godt udgangspunkt inden man tager MDMA, da det sætter serotonin-produktionen en smule op, men om du kommer til at mærke nogen væsentlig forskel er ikke til at sige. Og som du selv siger, så er det kun de første par piller, der giver en egentlig virkning - resten er spild. Et andet godt udgangspunkt er at starte med 120-160 mg MDMA og efter en time redosere med 50 mg. Det skulle forlænge peaket med ca. 1 time. 5-HTP og B-vitaminer kan så indtages en 30-60 min. inden MDMA'en.

Ellers så har det her emne vist været oppe nogle gange, så der burde være noget at finde, hvis du søger på det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ok tak for hjælpen :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
5-HTP kan med fordel indtages før, under og efter MDMA, er min personlige erfaring.

Jeg har før oplevet hvordan et påbegyndende MDMA-comedown pludselig blev sparket i vejret, da jeg tog min post-load dosis 5-HTP.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]