Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hey hey...
Jeg har heldigvis fået fat i 2 g mdma... 8)
Hvor meget ville i sige er passende at starte med, når man ikke har taget mdma før..? Har taget tabs, men det er sjældent det sker.. (4 måneder siden sidst).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hey,

ifølge erowid (http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml) ligger dosen fra 30-200+ mg.

Siden du har 2g (heldige svin!) så prøv at starte med en relativ lav dose, fx. 75 mg, for lige at se hvordan du har det med rent mdma.
Og vær nøjagtig med vejning/opdeling!

Go' tur!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg tog 100mg den første og anden gang jeg tog det... og det har været fint nok til mig.

Bare husk at gøre det med 3-4 måneders mellemrum, ellers vil det ikke være det samme. MDMA skal nydes, og det nydes bedst med så lang tid mellem trippene.

Titel:
Medlem

ja, lange pauser mellem ecstasy er helt klart det bedste. Tror sgu også jeg har ædt tabs for sidste gang.
Men nu faldte jeg jo lige over det MDMA her, så hvem siger nej til det. :-) Skal nok blive en sjov tur til GMS/Koxbox på fredag 8)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg vil nu raade dig til at tage en 100 - 150mg. Du faar aldrig en foerste gang paa MDMA igen, og det er faaantastisk. Og du kan rolig tage 125 mg MDMA uden at det vil vaere for meget.
Dog vil jeg raade dig til IKKE at tage det med for mange ikke-MDMA mennesker omkring, man kan nemlig nemt blive ustyrligt kaerlig ;).
Og spis dine B og C vitaminer, samt, vis du har det, noget 5-htp. Saa burde du vaere sikret mod de vaerste ting :)

God oplevelse.

-Odden

Titel:
Medlem

Er der nogen der ved hvor mange mg, der ca er i et skud fra en af de klare Master Blaster?? Bliver sgu nok nødt til at bruge sådan en, da det er rimelig svært at komme til at tage det til festen... :-/

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
hold da kæft du stikker da bare sedlen ned i posen og suger :D eller heh.., mht til mg der kommer ud er det vel afhæningt af du "presser" den...vis du har en vægt ku du vel prøve der frem ??

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Du kan vel eyeballe doserne ud hjemmefra.... dele et gram op i 8 lige store bunker.. og fylde det på gelatine kapsler.

Man skal ramme rigtigt med dosen første gang ved mdma, før man får optimal effekt.. Derfor vil det være ret plat at gå og sniffe lidt her og der, eller stikke en finger i poser her og der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]