Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Explode
Junior medlem

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste det, så det gør jeg altså her.

Er der nogen der kender lidt til dette Explode ?

Som der står, hvis du åbner siden
Citat:
'Explode' is the new legal Liquid Ecstacy containing all legal ingredients simulating the euphoric effects of ecstacy.

Jeg blev meget overrasket da jeg fandt det, og overvejer stærkt at bestille noget.
Inden da vil jeg lige høre om der er nogen af jer der har erfaret jer med det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Man bør imo ikke købe noget, der ikke står, hvad indeholder.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
AoD skrev:
Man bør imo ikke købe noget, der ikke står, hvad indeholder.

Enig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej, nej, køb det ikke... Det er utvivlsomt en gang bræk uden nogen særlig virkning... Indeholder nogle urter og måske lidt ephedra-ekstrakt, kolanød eller lignende... Det er nok også med vilje, at de ikke skriver, hvad for noget ubrugeligt shit det består af. ;)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det aktive stof i "eXplosion" vides fra pålidelig kilde at være methylon - methcathinon-derivatet af MDMA. Dosen kendes ikke med sikkerhed, men folk estimerer en "dosis-beholder" til at indeholde 150 - 175 mg methylon.
Erowid info om methylon
...Det er vel at mærke ikke fra producenterne af produktet at det aktive indholdsstof er opgivet - det kunne forestilles at de ønsker at bevare sammensætningen som en "forretningshemmelighed", så folk ikke bare køber det rene kemikalie istedet. Denne praksis finder jeg dybt forkastelig og ganske uansvarlig, så jeg vil opfordre folk til at lade være med at støtte den slags gustne foretagender, og ikke købe produktet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, du får højest et lille efedrin-buzz.

Titel: -Rettelse-
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Var måske lidt for hurtig der. Havde ikke kigget på siden der blev linket til.
Jeg skal ikke kunne sige om det drejer sig om samme produkt som er blevet identificeret som methylon - beholderen og etiketten ser anderledes ud. Det kan altså være hvad som helst; produktet omtalt ovenfor hedder også "eXplosion", og ikke "Explode". Ikke desto mindre er det også flydende, og bliver solgt som ecstasy-substitut. De to produkter kan vel tænkes at indeholde det samme, men jeg ville ikke satse på det. Desuden er der ikke meget "herbal high" over en methylon-opløsning... Hvis det ER urte-baseret, ville jeg ikke forvente den store effekt - og i hvert fald ikke noget der kunne forveksles med MDMA. Hvis det er methylon, er det en voldsom gang fusk at sælge det som et urteprodukt. Alt i alt, så meget desto mere grund til at holde sig fra produktet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]