Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle sammen!

Jahe nu er det mit første post inde på hjemmesiden her og ved ikke ellers hvor jeg skal stille dette sprøgsmål, så i må meget undskyld hvis jeg har spurgt under det forkerte forum! Men ville gerne lige høre jer ad hvad ca. prisen ligger på for en Superman og en Mitusbizi! har flere gange købt 5 for 200 kr! ved ikke om det er for meget da jeg altid har købt dem for den pris. Og så kunne jeg også godt tænke mig at vide om det giver den bedste virkning ved at knuse pille og så sniffe den eller om der overhovedet ingen forskelv er, udover at den virker hurtigere når man sniffer den?!.. Og hvor gode er superman/ Mitsubizi pillerne i forhold til andre kix? Kan man få nogle der er meget vildere, eller skal man så skifte over til E hvis man vil have mere ud af et kick?

På forhånd tak :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej med dig... Der er som regel ikke forskel på prisen på de forskellige mærker af kiks... alle mærker kan koste det samme, og 5 for 200 er en meget normal pris. Det kan du sagtens give. Men du skal i hvert fald ikke give mere end 50 kr. per styk.

Lad være med at sniffe dem, det er de ikke beregnede til... Spis dem normalt. Det eneste tidspunkt, hvor det kunne være en idé at sniffe, var hvis du behøvede en kickstarter af dit trip, men ikke noget at anbefale.

Det er ikke til at sige, hvilke kiks der er bedst. Det skifter hele tiden, og der er mange forskellige af samme mærker. Men de er sikkert fine nok. Kiks er det samme som E, men hvis du mener MDMA-pulver, så var det en god idé at skifte over til, hvis du kan få fat på det. Der kan du godt føle dig lidt mere sikker på, hvordan det virker.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Jeg giver omkring 300 pr. stk. for mine tabletter - er det for meget?

... :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

Ingen pillesnak. Og head-fucker, læs regelsættet inden du poster.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]