HEHEHEHE Fed læsning
@Fusk bekymre dig ikke om politiet, der er ikke nogen forælder der vil ødelæge deres børns fremtid ved at anmælde dem for noget så uskyldigt som hash. Som forælder vil jeg sige det er hvad man kalder Mor og Fars Deperate tomme trusler, de holder lige så meget som når mormor siger til en 5 årig i tivoli at de tager hjem hvis ungen ikke makker ret.
Jeg ville klart konfrontere din far med det hvis jeg var dig, hvis du har nosser til det så skaf et gram pot eller hash. Lag det på bordet og ring panserne op og stik fatter røret, jeg lover dig i værste tilfælde så griner panserne i den anden ende.
Nå men jeg bør vel også fortælle mig historie, min mor's 40 års fødselsdag og der er kæmpe havefest med rigtig mange gamle venner. Min mor er gammel hippi så der var også en del rygere imellem, min bror røg også men havde lovet min far alerede inden de fandt ud af jeg røg at han ikke ville ryge hash på mig.
Nå men jeg er altså nød til at ryge selv, men det er sku okay det gjorde jeg jo næsten altid anyway. Bode ude på landet og gik i skole i Århus, så jeg havde rig mulighed for gode vare og solgte en del joints på skolen osv. Men jeg sider jo så bag ved mine forældres lade og ryger mig en stor fed joint, hvor på så 2 af min mors gamle venner kommer stavrene og jeg gemmer min joint og de går lige som om de leder efter en eller anden. Da de ser der kun er mig spør de om der ikke er andre og jeg iger nej i håb om de pisser af, men de er små stive og fortæler mig at det kunne de ikke forstå for de syndes de havde fået færten af noget og på det tidspunkt tror jeg alle har regent ud at jeg sad med jointen og de krøb til korset og sage de ikke havde noget at ryge, men de ville gerne ryge med på min joint.
Der gik ikke mange timer så var der lige som om en bestemt flok af de voksne var meget intressert i at snakke med mig og komme ud og ryge, så vi vader væk fra festen en lille flok og jeg hiver et par joints frem og vi begynder at ryge og snakke. Pludslig står min mor midt i kresen og jeg ved ikke om hun ville ryge men så fik hun øje på jeg stod der og hun tiltede totalt ud på hendes venner mest, om hvad fanden de havde gang i og ryge hash på hendes 16 årige søn og om de var fuldstændig tosset. Indtil det kom frem at det faktisk var mig der havde alt hashen og det var mine joints folk de stod og røg, det hele ente med min mor gik total forviret og det var så enlig det. Vi snakkede om det igen 3 mdr efter eller sådan noget og jeg forklarede dem hvordan tingne lå og vi lavde en aftale om ikke at ryge i deres hus, det er jo også meget fair efter som det er deres hjem og deres regler.
Men hvad hjælper et forbud mod en 16 årig? Min teori er at det bare bliver mere spændene og det ikke gavner, men helt klart jeg vi også råde folk til at stå frem og fortæl jeres forældre det.
De elsker jer sku lige meget hvad, det er udlempen ved at ha børn og en del af at ha børn er at de fucker op og det har vores forældre også gjort. Det vil mine børn også begynde på før en jeg aner og jeg håber sku de kommer og siger det, så jeg ved hvad min datter laver fredag aften og hvad hun ikke laver. Der er kun små 6-7 år endnu, så er hun så gammel som jeg var da jeg startede med hash

MVH
Piercer :twisted: