Fantasy/GHB (gamma-hydroxy-butyrate)
Citat:
hvorfor det er godt?
Det giver en meget eurofosik (??) /sexsuel lyst..
Citat:
hvad det mere præcist er som gør det godt?
GHB har både positive og negative sider:
+ Du får en meget bedre.. hmm.. fantastisk alkohol rus og bliver liderlig
+ Du behøver 1gr som nybegynder og det er de færreste som går over 5gr.. Så selv en garvet GHB-bruger kan klare aftenen på en 50'..
+ Der er ingen tømmermænd
- Hvis du drikker imens eller før du er påvirket af GHB risikerer du at dø, det samme sker ved en GHB-overdosis!
- Du kan få kramper, blackout, vejrtrækningsproblemer etc. ved overdosis..
Citat:
hvad en dosis er for en der ikke har prøvet det(jeg tænker på kæresten) uden det bliver alt for voldsomt og intenst
Få koncentrationen at vide og henvend dig så herinde igen, men umiddelbart vil jeg mene at 0,7 - 1gr bør være startdosis. Få evt. din kæreste til at ryge en pind nogle dage i forvejen så hun ved at stoffer er noget specielt..
Citat:
noget i kunne forestille jer der er godt?
Som sagt vil jeg mene at GHB er godt, da hun ikke behøver være stof-bruger for at få det godt af GHB. Yderligere har jeg heller aldrig været ude for bad trip, så længe man holder sig til en ordentlig dosis; ikke indtager alkohol eller andre stoffer eller redoserer.
Gå tidligt i seng aftenen forinden så i er friske. Smut en tur ned i fitness-centeret eller løb en lille tur, bare lad være med at blive total flade! Gå i et dejligt lille bad som afsluttes med et koldt dush. Spis en lille god salatret som ligger godt i maven, men heller ikke for meget! Vent 2 timer og indtag GHB. Vent 30-50min og afvent rusen.
Citat:
tak på forhånd
Så lidt..
Held og lykke til