Jeg blev lidt foruroliget over et par udtalelser i det politiske forum. De tre første ved jeg ikke helt, hvad jeg skal mene om, men den sidste...
Citat:
... alt muligt nyt lort som alle de der 2c-** og hvad der nu ellers er blevet designet af lort ...
... har aldrig prøvet 2c-** - men hvorfor prøve alt muligt lort når der findes noget som syre eller svampe - hvorfor forgifte sin krop med alt muligt kemisk-pis ...
... 2c-**'erne er jo så unge endnu at man ikke kender alle deres bivirkninger - aight? ...
Citat:
Foresten så er 2C-x fede stoffer selv om de er farlige, jeg synes klart at man skal fortælle folk om de risiko de løber, men man kan sq ik gå h en og forbyde dem det hvis de vælger at overhøre advarslen, det må folk selv ku styre og så kan man jo på den måde få afprøvet om de ny os er så farlige
Måske kunne jeg godt have søgt lidt mere, end jeg har gjort, men jeg har ikke kunnet finde frem til, hvad de, som kom med ovenstående udtalelser, egentlig hentyder til.
Hvilken risiko? Er det ikke bare de samme forholdsregler som ved anden psykedelia - holde doserne indenfor det rimelige og passe på sin set/setting?