Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvad ville du selv gQre, hvis du fik tilbudt en gratis ferie i australien med muligheder.
Afstemning sluttede 06 jul 2005 04:31
Fuck du er da for syg, fuck en gratis ferie incl. weed for at lave hash. 21%  21%  [ 6 ]
Total cool... Jeg havde ogsaa booket billeter med det samme! 31%  31%  [ 9 ]
Kan jeg komme med naeste gang? 38%  38%  [ 11 ]
Kan det her nu ogsaa passe? 10%  10%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 29
Forfatter besked
 Titel:
Billede
Billede
Billede

En smule jungle

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Hvor kedligt det end må lyde så var der ikke nogen marker, da alt var høstet da jeg ankom og tørret pga vejert så alt hvad jeg så hvad ikke ret stor. Han havde gemt en lille plante til mig hehehe, wallys marker kom jeg ikke op og se denne gang da der havde været regn mente han ikke vi kunne gå der op.

Han tager kun der ud om natten og det er en lang gå tur gennem en våd og svupet jungle når det lige har regnet, det havde stået ned i dagen lige før vi ankom til wallyduck's sted.
En anden gang desvære

Men der er massere andre fede billeder !

Yes det var meget koldt men fantastisk at bade i, det er nogle gange om året en meget stort vandfald. Wally snakked om at når det havde regne længe kom der vand ned der hvor vi sider med bene ud over også, vi kravlede selvfølig up på alle de vandfald vi så og bade i vandet selv om det var fra rådet. Wallys komentar var han havde badet der i mere end 20 år, så det var nok også okay den dag og han forsikret mig at der ikke levede farlige eller giftige dyr i vandfald. Fair nok og så hoppede jeg ellers i den kolde flod og fik en dukkert, meget forfriskene kan jeg hilse

MVH
Piercer
:twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Wow, flotte billeder og sikkert noget fantastisk hash! Det ser ud til at have været noget af en oplevelse. Der har garanteret været +30 grader hver dag dernede..
Såå... Velkommen hjem til den danske "sommer" ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
mine briller dugger af den jungle - du har fundet kaktus klausens habitat huskede du at plotte det ind på din gps?

keep them comming - det her bliver bedre og bedre - jeg fornemmer kun forretten!

Titel:
Billeder af det store 20 Gallon Bubblebag set, det er et lækkert set bubblebags og en go invistering og tager nemt et kg trim eller buds. Her bruger vi ca 1.2 kr trim og små buds, som så bliver pisket 20 min og poserne bliver skilt af en efter en. Hængt op på et søm når den er tom for vand og så videre til den næste, når alle er tømt for vand starter man med at tømme den førest pose og så frem så deles passer det med at så megt vand er løbet fra hashen at der er nemt at samle på midten og samle op med en ske

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Titel:
Moderator
Brugeravatar

kan din wee arm løfte den selv?

har selv overvejet 20ëre med bundgas men hvis du kan løfte den kan jeg også.

Der kommer måske en forklaring på hvilke mesh i brugte?

uhh det godt det her

Titel:
alt dety dejlige hash bliver så skrabt sammen og samlet i et lille hånd filter og presset i et håndklæde mellem hænderne, det er nu klar til at blive tørret og røget.

Man kan godt hånd rulle en lille smule og ryge kort tid efter, ved at masere vandet ud af hashen og 5 min senere kan det ryges. Dog skal man ikke gøre det med mere end hvad man lige kan ryge, da der kan være en smule væske tilbage og så resikere du at hashen mugner og bliver dårlig.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

MVH

Titel:
Moderator
Brugeravatar

det her bliver psy's første rejsetråd der er værd at læse

Det er udedyrk i bubbler - havde i en 25u mesh og hvordan blev det?

gudday m8 and no worries :D

Ps : hvordan laved i strøm derude?

Senest rettet af Kaktus Klausen 31 jul 2005 21:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Nu skal jeg se om jeg kan huske de 7 poser i et bubble bag set, vi brugte all 7 poser.

220 mu
190 mu
160 mu
120 mu
73 mu
45 mu
25 mu

Der er en Ny pose på vej fra Bubbleman, jeg ved ikke om hvor officielt det er. Der kommer en ny bubble bag påse på 85 eller 90 mu, jeg ved ikke hvornår den kommer i salg. Men det skulde blive muligt at købe den løst som et seperat filter hvis man nu alerede har et 7 eller 5 pose sæt.

Man skal bare ha den lyftet op og ha en rist ind under og så så være flitting med at "hive-dunke" posen når man lyfter den ud, så man får rystet krystalerne væk fra bunden og giver fri løb for vandet.

MVH
Piercer

Titel:
Et billed af noget håndrullet, den store kugle har jeg rullet og den anden har Wallyduck fra OG rullet.

Jeg er mest til 45 mu Bubble, hvor Wally bedre kunne li 73'eren og nogen kan bedst li 25'er. Jeg syndes ikke 25 eren er noget specielt men det er da ikke dårligt, jeg vil bare helere blande det med 73' eren og holde 45'eren ren.

120-160-190 postere plejer jeg at blande med olie, ellers minder det bare om semi ryger leller noget i den stil og skal presses meget hårdt. Så er det nemmer og virker bedre hvis man lige blander lidt olie i, det gør også hashen meget tung og stenet.

Billede

MVH

Titel:
Moderator
Brugeravatar

virkelig lækre pics

Senest rettet af Kaktus Klausen 02 aug 2005 10:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Det ser ud som i rigtig hygger jer, Piercer :) Rigtig godt initiativ med denne tråd..
Og fortsat god fornøjelse ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]