Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
Thujoin skrev:
kolera, bylder og aids er også hyppige bivirkninger, naturligtvis kun hvis man er heterosexuel.

Det forstår jeg så ikke lige.
Hvis man er heteroseksuell, betyder det så, at man får Aids af at indtage poppers eller hvordan ?.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Para Halu skrev:
Thujoin skrev:
kolera, bylder og aids er også hyppige bivirkninger, naturligtvis kun hvis man er heterosexuel.

Hvis man er heteroseksuell, betyder det så, at man får Aids af at indtage poppers eller hvordan ?.

*fnis*

Folk der ikke forstår at detecte ironi er ret morsomme.. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gaia skrev:
Para Halu skrev:
Thujoin skrev:

*fnis*

Jamen, om man er homo, eller hetero, er det ikke poppers der fremkalder HIV / Aids.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Para Halu skrev:
Gaia skrev:
Para Halu skrev:
Thujoin skrev:

*fnis*

Jamen, om man er homo, eller hetero, er det ikke poppers der fremkalder HIV / Aids.

Nej da, enhver ved at at man får aids hvis man går baglæns ind i en suna.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Jeg er tit gået baglæns i en sauna uden at få Aids :P ... men jeg vil mene, at ironi bedst kan forstås i den virkelige verden, for det kunne sagtens være, at der var en forbindelse mellem heterosexuelle, der indtager poppers, og så aids.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Jeg er tit gået baglæns i en sauna uden at få Aids :P ... men jeg vil mene, at ironi bedst kan forstås i den virkelige verden, for det kunne sagtens være, at der var en forbindelse mellem heterosexuelle, der indtager poppers, og så aids.

Man kan heller ikke se, om vedkommende der laver ironien, sidder med et lille smil på læben, for så er det jo højest sandsynligt ironi. Skulle lige til at skrive heroin i stedet for ironi, er vist lidt tåget 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Jeg var nu ellers sikker på at min feber og cancer i knæet skyldes poppers og måske alt det flormelis :P

desuden er det kun metroseksuelle der kan udvikle poppers i det hele taget.. det er pga. den forvoksede hjernevæske: Salamandertis og kun størsteparten af de 12% begynder - som resten - at få røde hunde i alderen efter den anden! Så teoretisk set må de være godt lamme ni attende dele af livet hvis de indtager det de burde... plus det løse osv. men du behøver ikke at tænke viddere over det, da de metroseksuelle sælger det til lab's i afrika som donor blod; det er derfor de har aids dernede! Den poppers du køber hjem fra tyskland er produceret med ske, så der er ingen farer på færde!!!
... sov godt!! :twisted:

mvh
Foger

Titel:
80'er noget helt vildt dårlig musik, kan du ikke huske 80'erne bør du nok vente med at ryge hash anyway.

Ang. poppers, HIV og saunaer, så skal i ikke prøve at kombinere det. Det ender bare i noget være rod, hvis du går baglæns ind i en sauna mens du sniffer poppers. Det resultere i en meget øm røv evt hiv og helt sikkert bylder efter at blive bagbollet op af en sauna ovn, så det er en oplevle i helt vil være foruden - Trust me on that one kids!

MVH
Piercer
:twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HUSK KONDOM.
Altid sikker sex. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]