Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hey hey ville lige høre om nogen af jer kloge hoveder, ved om det på længere sigt, kan skade næsen at sniffe knaller, amf, cola, 2c-x, tilsætningsstoffer man ikke kender noget til, og hvad fanden ellers folk snøfter nu om dage :D ??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
Folk der sniffer ofte får tit "styrt-blod" (det er selvfølgelig ikke alle)
Hvor det bare løber med blod ud af næsen. Så noget må det jo gøre.
Jeg har prøvet at sniffe 2C-B.....av i næsen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hmm jaa, heelt sundt kan det vel ihvertfald ik være :roll:

nej har hørt det sku svi som 7satan :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Synes 2C-B og 2C-I kradser enormt slemt, men tror ikke det også betyder at det skader mere end andre stoffer.

Hvis man får næseblod hvis man sniffer er der nok slidt på slimhinderne. Jeg ville ihvertfald passe på med at sniffe alt for tit, hvis min næse begyndte at bløde engang imellem når jeg sniffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Jeg hørte engang, at en af dem fra The Eagles i karrierens løb havde fået skillevægen i næsen rekonstrueret to gange pga. indsuflering :lol: .

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
ManFromAnotherPlace skrev:
Jeg hørte engang, at en af dem fra The Eagles i karrierens løb havde fået skillevægen i næsen rekonstrueret to gange pga. indsuflering :lol: .

Har hørt det samme i et program der blev sendt i TV, kan dog ikke lige huske om det var en fra Eagles, men i alt fald en musiker fra en kendt gruppe der havde fået rekonstrueret skillevægen to gange. Det har uden tvivl gået vildt for sig! :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Problemet med 2CI er, at det som regel er .HCl-saltet, og det river som bare pokker fordi det ikke er særligt vandopløseligt.
2CB er som oftest .HBr-saltet og jeg ved ikke helt, hvorfor det river.

Men de ikke-vandopløselige stoffer gør specielt ondt fordi de trækker væske ud af alle cellerne (det man kender som osmose), og jeg er også ret sikker på, at det er denne effekt, der gør ondt med de vandopløselige stoffer, det varer bare ikke nær så længe...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg er ret overbevist om at alt man indtager gennem næsen er skadeligt for den. Men jeg tror visse stoffer er mere skadelige end andre. 2-C-(X) stoffer og især ketamin tror jeg er skadeligt for næsen. Det er IMO det værste man kan sniffe og giver virkelig følelsen af at man har sniffet noget meget usundt.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ketamin?? Jeg synes det er det mest behagelige jeg har sniffet til dato...

Jeg har et par venner, der som regel får tårer i øjnene af ketamin, men jeg synes selv det har en behagelig kradsen med en lækker smag (når det efter ti minutter når svælget).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er det helt klart.En af mine "venner",der sniffer Heroin hver dag,og har gjort det i årevis(han bruger mellem 1-2 gram om dagen)har udviklet en tydelig nasal udtale af ord.Specielt når man ved det er det slemt at høre på.
Det er tydeligt at han har ødelagt noget derinde.

Jeg kan huske der blev talt om en af "Stones" drengene(Jagger eller Richards tror jeg)der havde fået sin næse ødelagt,men det var Coke.Det var noget med at det havde ædt sig gennem kødet mellem næseborene.Men nu tog de jo en del! :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
I kan ihvertfald være helt sikre på at det ikke er sundt for hverken bihuler eller slimhinder at sniffe ting og sager derop... Jeg ved også at det er muligt at skade øjnene ved overdrevent brug af cola... Men det er vel ikke så mærkeligt eftersom næse, mund, øjne og ører er forbundet til hinanden..!!

Skal ikke kunne sige hvad der er hæftigst at sniffe, syns faktisk at noget feta er det der river mest... Men det varierer meget fra pusher til pusher!!!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
deXo-faN skrev:
Skal ikke kunne sige hvad der er hæftigst at sniffe, syns faktisk at noget feta er det der river mest... Men det varierer meget fra pusher til pusher!!!

Det er nok et spørgsmål om hvad det er cuttet med, det er jo en ren amfetamin-tombola derude.

Titel:
Dedikeret medlem

Stadset svier (2c-x), men skadeligt ..nej... det jo slimhinde... celledelingen der fungerer fin fin... rekreation super ;)
Bruger selv en Næseskyllekande.. sådan en med saltvand og 37 grader varmt vand.... uuhhmmm.. godt før ... og en ½ time efter...

http://www.yogaprosess.com/denmark

/Kh Laden

Peace der ...

To C Or Not To B?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Laden skrev:
Stadset svier (2c-x), men skadeligt ..nej... det jo slimhinde... celledelingen der fungerer fin fin...

Hej Laden...
Har du noget imod at forklare hvad du mener med "nej,det er jo slimhinde"?
Du mener ikke en slimhinde kan blive skadet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg er ihvertfald slet ikk enig i at slimhinden ikke bliver beskadiget!! Ting som fx cola (og sikkert også de fleste andre substanser som rives op i næsen) nedbryder helt sikkert slimhinden.. Og hvis der er sår er der også mulighed for infektion, og her medfølger riiigtig grimme ting og sager...[/quote]

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt kender jeg folk der har fået stykker af brusk fra næsevæggen med ud i papiret, når de har pudset næse efter for meget koka-snifning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Lad os sniffe endnu mere alle sammen og se hvad der sker?
/ /
/ /
_________/ / Dejligt cola helt skyhvid :D

Titel:
Dedikeret medlem

Gonzo skrev:
Laden skrev:
Stadset svier (2c-x), men skadeligt ..nej... det jo slimhinde... celledelingen der fungerer fin fin...

Hej Laden...
Har du noget imod at forklare hvad du mener med "nej,det er jo slimhinde"?
Du mener ikke en slimhinde kan blive skadet?

Hey... Ja jeg har så. Trækker da lige udsagnet tilbage... var vist lige lidt for munter og optimistisk i den skrivende stund... :wink:

/Laden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg kendte engang en gut, som havde et mindre hul, i midtervægen i næsen, pga snifning... Det var nok mest Amf og cola der var skyld i dette, men der har jo nok også været et par andre ting der har spillet ind.

Nu synes jeg personligt at 2cE er det værste jeg har prøvet. Som at tage en indånding, lige efter at have spist 100 Vikstablettet og så få smidt sandpapir ned i lungerne, mens der er en mindre dose saltsyre i hornet... bestemt ikke sjovt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]