kiksehoved skrev:
Så længe min hverdag kan hænge sammen nu, og dengang jeg tog hver weekend, dvs. konkurrencesvømning, svømmetræner, skolen+venner, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle sætte det ned.. Det eneste minus har måske været, at jeg var lidt smadret dagene efter, men ellers ingenting.. Har lige gået ud af folkeskolen med ti 10-taller og to 11-taller på mit afgangsbevis.. Så.. Det har hvertfald ikke påvirket mit andet liv overhovedet, indtil videre.. Så længe jeg kan styre det, har jeg ingen problem med det.. Mht alderen, tiderne skifter.. Det er logisk at kiks ikke var nær så populært da du var i min alder, men det er det blevet efterhånden.. Kender mange der gør det samme, som også er på min alder..
- Ved selvfølgelig godt at det er pænt skidt.. Men ja.. Gider næsten ikke til at tænke på det..
Jeg er ked af at sige det, men dine karakterer fra grundskolens afgangseksamen kan du altså ikke bruge som noget argument her. Hvis man er nogenlunde begavet, kan man snildt score topkarakterer her selv med et massivt misbrug. Det afspejler et potentiale, ikke andet.
At tiderne skifter kan du heller ikke bruge som argument for, at du godt kan klare den. For nok skifter tiderne, men det gør biologien altså ikke - ikke med tilnærmelsesvis samme hastighed, i hvert fald. Du er nøjagtig lige så gammel, som 15-årige var for 50 år siden, og du er ikke i stand til at kapere mere end dem.
Flunitrazepam er ikke legetøj. Det er et rigtig lortestof i den forstand, at det er skræmmende let at blive afhængig af, uden at man overhovedet opdager sin afhængighed. Det virker tit uskyldigt, fordi det er et stof, man kan integrere i sin hverdag. I modsætning til fx. E. Når man tager E er man klar over, at nu skal der ske noget ekstraordinært. Oven i købet indtræder afhængigheden ofte ret hurtigt. Ikke sådan "fuck! Jeg skal ha' fat på nogen Ronaler og lamme mig", men mere eller mindre upåagtet.
Alle mulige ulovlige stoffer er langt at foretrække ift. risikoen ved dem fremfor flunitrazepam. At det er "statsnarko" - altså lægeordineret medicin - gør det ikke mindre slemt. Tværtimod i lige netop det her tilfælde.
Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at prøve det. Du kan sagtens ha' en enkelt fin oplevelse med det, og så er det det, men du må også gøre dig klart, hvorfor du synes, du vil prøve det.
Hvis du bare vil prøve det, fordi "hey, det lyder fedt!", så vent. Ryg en fed, tag en kix, men hold dig fra det her.