Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

ville høre nogle af jer om i evt. ved hvor meget der skal til før man får en overdosis kokain som førstegangs bruger ?

jeg har personligt selv prøvet det et par gange men i weekenden fik en af mine venner det vildt underligt og begyndte at falde hen hele tiden og svedte VILDT meget han var syg dagen efter kastede op og lign.

ville være rart med nogle svar :)

jeg er ny bruger så ik beabejd mig så meget : :lol:

/edit skal lige siges det virkede Fint på mig og 2 andre men kun ham der fik det dårligt og har altid handlet med den samme

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er svært at sige, bare husk på at renheden i kokain er meget forskellig og man udvikler tolerans ret hurtigt. Dvs. at selv om din ven kan tage en masse coke er det ikke sikkert at du kan, så start småt ud. Har set folk få de symptomer du nævner af bare 2 streger kvalitetscoke.

Titel: Renheden.
Dedikeret medlem

man er jo aldrig sikker på renheden men ham jeg køber af er da til at stole på kan det være muligt at han er allergisk ? :P det skal lige siges han har da fået det bedre.. :)

kan man evt få et kit der kan teste skidtet ?

Titel:
hvis man tager for meget coke (ikke OD) - bare for meget coke - så kan man sagtens komme til at svede, stene og ikke mindst knække sig - det første og det sidste er jeg rigtig god til hvis coken er for god og jeg er for ivrig - HUSK AT DER SKAL GÅ MERE EN 30 MINUTTER MELLEM STREGERNE og hvis det er rigtig god coke så er 30 minutter squ ikke længere nok - har sniffet coke hvor vi ventede over 1 time mellem stregerne og hvor vi senere på natten tænkte FUCK det, lad os sniffe hver kvarter, og så kommer nederen - hold kæft man kan svede og hold da kæft hvor kan jeg brække mig *lol*

Men så må man bare lade være - fordi coke er ikke "legetøj" som mange andre stoffer har tendenser til at være.

P.L.U.R

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]