Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8900
Jeg her lige bestilt noget efedrin i form af noget noget rødt Therma Power... Har egentilg tænkt mig at bruge det i forbindelse med styrketræning, men har også hørt at det kan give en amf-lignende rus? Nogle der har nogle erfaringer med det?

Senest rettet af Søren86 27 aug 2005 02:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Et godt råd... LAD VÆRE... Brug det ikke til at trippe på eller lign. Det giver alt for meget ubehag og dårlig mave...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8900
hehe ok.. Det var også bare lige et lille indfald jeg fik igår da jeg var pænt fucked.... :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm.. Jeg ved nu ikk om det ligefremt ikke kan betale sig. Jeg bruger tit Ma Huang/Ephedra til en lille euforisk virkning. (det giver det i hvert fald mig) men jeg ved selvfølgelig ikke hvad du mener når du siger at trippe på det? At overdosére eller hvad? Fordi så ja, det er ikke smart.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Min erfaring er også, at Efedrin er noget kedeligt tis. Der er ingen eufori, og hvis man tager nok til rigtig at mærke den opkvikkende effekt, bliver det hurtigt ubehageligt m hjertebanken, kvalme osv..
Det er (for mig) også rigtig dårligt sammen m druk og hash.

Så foretrækker jeg at drikke kaffe eller tage en koffein-pille.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Min erfaring er også, at Efedrin er noget kedeligt tis. Der er ingen eufori, og hvis man tager nok til rigtig at mærke den opkvikkende effekt, bliver det hurtigt ubehageligt m hjertebanken, kvalme osv..
Det er (for mig) også rigtig dårligt sammen m druk og hash.

Så foretrækker jeg at drikke kaffe eller tage en koffein-pille.

Shit mand! Det er bare det diemetralt modsatte af hvad mine erfaringer er. Perfekt med alkohol og hash og ret euforisk og opkvikkende.. En lille hjertebanken er der dog til stede.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har det ligesom Gaia. Jeg har døbt komboen N|DK :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nelson Muntz skrev:
Jeg har det ligesom Gaia. Jeg har døbt komboen N|DK :lol:

Haha, that's a classic, mate! :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Efedrin og alkohol (og evt. koffein) er da en ok kombo! Så længe man undgår at tage for store mængder!!

Jeg har forlængst opgivet det dér med at tage flere efedrin-kapsler (@850mg Ma Huang ekstrakt...50mg efedrin) for at få det hele til at køre lidt hurtigere....og så ende med ikke at kunne sove/hjertebanken i 24+ timer.

Men det er virkeligt lækkert! Man (jeg) bliver euforisk og impulsiv, fuld af energi, nogle gange ligefrem lalleglad.... :D

Forøvrigt - og så må i lige have mig undskyldt for at gå liiidt offtopic - er der nogen, som har prøvet at mixe efedrin + ginseng ?? (ligesom f.eks. efedrin + koffein)
Jeg prøvede det for noget tid siden - og har aldrig gjort det igen. DET ER SINDSSYGT! Aldrig før har jeg prøvet at have hallucinationer på stimulanser.....og så på efedrin! Jeg havde desuden stærk hjertebanken, og i adskillige timer lå jeg bare og troede at jeg skulle dø! ...ok, jeg havde taget 2 kapsler efedrin og en ikke nærmere bestemt mængde ginseng...men alligevel...

Konklusionen er vel at ginseng er en mere effektiv mixer til efedrin end koffein....? Eller hvad ? Jeg vil ikke prøve igen, men kom lige til at tænke på det, da jeg så denne post...

Dark Sky

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Da jeg var seriøs stimulanslujer, og ikke sov 3-4 dage om ugen, tog jeg tit en god sjat ginseng sammen med en god streg amf inden jeg skulle på arbejde mandag morgen, for at holde mig oprejst dagen igennem (var på et fårking frysehus = kastede med 20-25kg's kødblokke dagen lang =)), eller indtil middagspausen i det mindste, hvor den som regel lige fik en bombe feta oveni på lokummet.

Nu er amf og efedrin jo godt nok et stykke fra hinanden, men jeg fik aldrig noget der lignede hallucinationer ud af den kombination.

En længerevarende amf-binge i sig selv (og meth i særdeleshed) kan dog sparke bevidstheden ud i en voldsomt psykedelisk (psykotisk?) tilstand med både auditoriske og visuelle hallucinationer og total mindfuck, 'værre' end de fleste psykedeliske stoffer er istand til. Men skyldes sandsynligvis mest et massivt søvnunderskud.

For at holde mig bare en smule til topic, er mine erfaringer med efedrin miserable, ingen eufori, ingen 'huk' på som ved andre stimulanser, tilgengæld massiv hjertebanken og generelt ubehag. Vil ikke og ville heller ikke da jeg var stimulanslujer indtage efedrin om jeg så fik penge for det. Desværre kunne det så ikke altid undgås da amf'en tit var cuttet med skidtet :?

Jeg bør nok for god ordens skyld lige nævne at den livstil jeg førte dengang bestemt ikke kan tilrådes nogen, da den helt sikkert er hovedårsagen til at jeg er den afbrænding jeg er i dag, med lidt hjælp fra et dagligt hashforbrug...Men det går fremaf ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Holbæk
Jeg ligger også inde med en smule Therma Power

Jeg snakkede med nogle bekendte om, hvad virkningen var, og de sagde at den mindede meget om amf's virkning, bortset fra hjertebanken, og så videre..

Jeg har endvidere også hørt at man kan ende med at tisse i bukserne, hvis man slapper helt af?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
ThaSanta skrev:
(..)
Jeg har endvidere også hørt at man kan ende med at tisse i bukserne, hvis man slapper helt af?

Det kan man jo altid, hvis man slapper af ;)
Spøg til side, er det vist mest ved muskelafslappende ting (dvs ikke amf) at dét kan ske.

Titel:
Flueknepper kongen

ThaSanta skrev:

Jeg snakkede med nogle bekendte om, hvad virkningen var, og de sagde at den mindede meget om amf's virkning, bortset fra hjertebanken, og så videre..

Jeg er i hvert fald konstant tingly, tør i munden, med kildrende hovedbund og spændte muskler. Til gengæld er jeg næsten euforisk glad, snakkesalig og generelt i godt humør samt i stand til at koncentrere mig bedre end normalt (ikke at jeg har koncentrationsbesvær, men noradrenalin er essentielt i hjernens fastholdning af koncentration). Ja, man skal ofte tisse en del, og man har også lyst til at drikke masser af væske, men alt i alt er det nu meget dejligt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
ThaSanta skrev:

Ad ad bvadr det er ikke godt og specielt ikke for maven.

Aldrig skal jeg nogensinde i mit liv drikke og æde therma power igen, puha værste kombo EVER!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Jeg kan nu meget godt lide efedrin, synes langt hen ad vejen at det har en virkning lig amf. dog har jeg på det sidste skulle tage langt større mængder end normalt, og det er uden jeg har taget det oftere??? (max 1 gang hver 10-15 dag) kan endda falde i søvn 3-4 timer efter indtagelse!! spekulerer på om det kan have noget at gøre med at jeg er begyndt at drikke perikon the hver dag; det har i hvert fald klaret mine søvnproblemer fuldstændig.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: west of Bat Country
Tog 2 kapsler med Efedrin inden en tramper fest i Holland.
Fik et kæmpe energi niveau, kunne slet ikke stå stille.

Det varede ca. 3 timer inden jeg begyndte at falde lidt ned igen. Havde drukket et par øl og ice i mellemtide (ca 5 genstande vil jeg skyde på). Ville så æde 2 Efedrin kapsler mere. Der gik hul på nummer 2 imens jeg havde den i munden... Aldrig før har jeg oplevet noget så klamt i min mund og hals. Jeg gik rundt de næste 5 timer og prøvede at finde ud af om jeg skulle brække mig eller om jeg ikke skulle.

Derudover fik jeg også en hjertebanken som ikke var speciel behagelig!

Det var ikke noget jeg ville tage for at blive blæst på den ene eller anden måde. Det er sikkert godtnok og træne på, og er sikker på det er bedre at trampe på end Ecstacy.
Men ville nok tage det i små mængder (Ved desværre ikke hvor kraftige de kapsler var. Men de var kraftige nok!)

ampuller er nu ændret til kapsler for bedre forståelighed :)

Senest rettet af pHarmacy 25 feb 2006 15:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Ampuller i munden?! :o :shock:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
forklar lidt :D

Titel:
Medlem

I mine unge dage:D Da jeg skulle prøve lortet førstegang åd vi det i Toiletes papirs bomber :S Smagen minder mig mest af alt om hels pulverriseret asfaldt.

Dette er blot en info om at det ikke skal spises. eller drikkes!
Slug det !

Mvh Tom

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
det var nu mere om armpullerne :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]