Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Fik af en ven nogen Tramadol Hexal 50mg. Ville så lige høre om jeg ville få nogen mærkbar effekt ved at knuse dem og sniffe dem? Vil effekten blive mere intens men kortvarig?

Håber i har noget konkret info, på forhånd tak.

Mvh FUSK

Titel:
Medlem

Har prøvet at sniffe tramadol, kan ikke anbefales, er ikke specielt behageligt. Kunne ikke magte at sniffe mere end 50mg, men fik da en lille virkning ud af det (mere end hvad jeg ville have fået ud af 50mg oralt i hvert fald)

Derudover skal det siges at jeg er rigtig glad for tramadol (selvom noget tyder på at jeg er en af de få). Efter min mening er det langt bedre end morfin og kodein, men det er selvfølgelig en smagssag. Kvalme var der for mig intet af, i forbindelse med tramadol, i modsætning til så mange andre opiater/opioider.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja okay. Men virkningen var mærkbar?

Tak for hurtig respons.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Hvis det er en tablet du har med det tror jeg ikke det er en god ide at sniffe det (du skriver den skal knuses). Men hvis det er en kapsel der kun indeholder tramadol kan man sagtens gøre det. Mine erfaringer er at 100 mg nasalt virker en smule kraftigere end 100 mg oralt, men IMO er der så lidt forskel på styrken at det ikke er det værd.

Mvh

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FUSK: Det er ikke ligefrem hjernevitaminer du har fået fat i. Tror du ikke hellere du bør gemme den pille i en 5-6 år?

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes det er tåbeligt at knuse og sniffe en tablet, der er beregnet til at indtages oralt. Der er så mange forskellige midler i, bl.a. konserveringsstoffer, sprængningsstoffer og bindemidler i, som bare kommer op i næsen og ingen effekt har, men som du ikke kender bivirkningen af, det sted det bliver indført. En tablet til oral administration bør altid indtages det sted, som den er beregnet og ingen andre steder. Ellers skal du kende til det aktive stof i tabletten og vide hvordan du evt. kan ekstrahere det og derefter indtage det nasalt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg synes det er tåbeligt at folkeskole- elever sniffer opiater...

Titel:
syntes genrelt det er lamt at sniffe opiater - ikke at jeg ikke har gjort det - men der er squ så mange andre ting man kan sniffe der er noget skæggere.....

Hvis man endelig skal sniffe opiater kan man ligeså godt sniffe temgesic - det er man da sikker på virker...

Men folkeskole elever burde slet ikke tage stoffer, det er fandme spild af liv.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Psyborg skrev:
syntes genrelt det er lamt at sniffe opiater - ikke at jeg ikke har gjort det - men der er squ så mange andre ting man kan sniffe der er noget skæggere.....

Fordi der er tale om opiater, eller fordi nasal administration er dårligt til opiater eller hvad?

Titel:
både og......

opiater kan jeg ikke forstå man gider tage, jeg har selv taget det en del det er slet ikke derfor -- men når man kan få nervemedicin der er langt federe, billigere og bedre så hvorfor kaste sig ud opiater??

Men det er jo stadigvæk bare min holdning.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Psyborg skrev:

opiater kan jeg ikke forstå man gider tage, jeg har selv taget det en del det er slet ikke derfor -- men når man kan få nervemedicin der er langt federe, billigere og bedre så hvorfor kaste sig ud opiater??

Det er jo så din holdning, at nervemedicin er langt federe - jeg tror nok de fleste opiat(mis)brugere foretrækker opiater. Hvilket vel leder os hen til en gammelkendte konklusion, at smag og behag divergerer fra person til person.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyborg skrev:
både og......

Men det er jo stadigvæk bare min holdning.

Ja som Psyko siger,det har du jo lov til at mene,men man læser jo også mange mærklige ting herinde.
Når du på et tidspunk er blevet træt af at færge rundt på Stesolider,Rohypnol osv.vil du muligvis finde ud af,at der er en hel verden uden for dit vindue.
Iøvrigt,mange "lærer" aldrig at "sætte pris" på Opioider/Opiater,og det kan man jo kun misunde de individer. :wink:
Lad os snakkes ved om nogle år. 8)
Peace.

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg vil også sige at opiater har en charme som at ingen andre stofgrupper har.

Og jeg ville ikke bytte nogle opiater for noget nervemedicin ever.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]