Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Jeg vil klart bekymre mig mere om regen og mug end første natte frost, men jeg må være ærlig og sige jeg kiggede mest på dine planter og ikke så meget på vejer udsigten.

Men Cannabis kan godt tåle en snært af natte frost jo, det går bare en del istå og vokser langsomt. Det var da godt der er nogen der er glade for DCF frø, det høre man ellers ikke så tit :D

Held og lykke med det hele

Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Nej det gør man ikke... :lol:
Men jeg synes de frø har funket fint nok indtil videre, jeg er da meget glad for mit store "juletræ" i hvert fald... :P Så der kan jeg ikke lægge noget på deres service, at jeg så er blevet smidt ud af Ex-diktatoren derinde fra er jo en anden sag... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er der lige en lille update på mine damer igen... :D

først et billede af min store skunk´s topskud... mmm.. :P

Billede

Det er deværre lidt halvumuligt og tage macro billeder af det store skud, men i kan så bare få noget af de lidt mindre... :lol:

Billede

Billede

Billede

Og lidt Pottish, den ene har fået en lilla farve på bladene siden jeg sidst var hjemme, meget flot... :shock:

Billede

Billede

Og lidt makro af den med lilla blade

Billede

Billede

Billede

Billede

Det var alt for denne gang... :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
kan kun sige een ting: SKIDE LÆKKERT :D

Du ringer bare når der er høstfest ;)

Masser af karma hefra bro! Keep it up!

//DH

Titel:
Dedikeret medlem

den sidste er høstklar...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

eb skrev:
den sidste er høstklar...

Nej det tror jeg ikke, den er fyldt godt op med frø, og de skulle da gerne modnes right? Og det er de ikke endnu skulle jeg mene, de er slet ikke hårde i skallen endnu...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er der update igen... :D
Lang tid siden sidst... Og der er også sket meget siden sidst, jeg har fået fældet alle planterne undtagen en plante som stadig står udenfor, og den får så bare lov til og stå så længe den kan tåle det... :wink:

Nå men til billederne... Enjoy... 8)

Først et lille efterårsstemnings billede af haven..

Billede

Herefter først lidt billeder af den lille skunk som jeg høstede først...

Billede

Billede

Billede

Og her lidt af den sidste pot

Billede

Billede

Også den store skunk, den har været ude for lidt voldsom behandling, den var væltet da jeg kom hjem og skulle kigge til mine planter den ene dag! Det havde blæst og regnet så meget at den ikke kunne holde sig oppe og jeg blev nødt til og binde den op, men den havde åbenbart taget lidt skade og fik derefter en stor del mug meget hurtigt! så blev nødt til og fælde den mindst 2 uger for tidligt... :evil:

Skal lige siges den nok var en uge eller to længere henne end de her billeder...

Topskud :twisted: !
Billede

Samme topskud :twisted: !

Billede

Sideskud... :P

Billede

Billede

Billede

Og det der ligner mug midt i det her skud er det ikke, gik bare noget galt med lyset på det billede... :?
Billede

Og lidt tættere på... :D

Billede

Billede

Billede

I må lige sige til hvis billederne er for store, men syntes de sidste billeder fortjente en ordentlig stor størrelse...

Mhv ZachyOn

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ZachyOn: Det der er fandeme smukt :shock: !!! Godt nok nogle lækre tøser du har fået dyrket dig... Er der ikke meget skimmel i den plante du har til at stå i haven og er det skunken? Er alle billederne fra høsten eller måske taget før?
Og igen.. Det der er dælme et flot grow!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange tak Stonez, alle dem der er taget billeder af her er fældet, men havde en lille skunk som ikke var blevet bestøvet som også var sindssyg klistret, + jeg har den der kugle jeg snakkede om, smider nogen billeder af den når jeg har været hjemme, og nej der er ikke skimmel i den, den er først begyndt og blomstre for måske en 3-4 uger siden.. Og ja alle de billeder jeg har vist her er taget umiddelbart før høst... Og det vilde ved de her planter er de har kun fået lidt hornum gødning måske en 4-5 gange intet andet! Tror der har været meget god jord der jeg plantede dem... :twisted:

Mhv Zachyon

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Uh, kommer i trussen over det sidste billede. De pistiller er jo for frække...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Damn det er et nice grow! *Thumbs up* herfra!

Det sidste billede er alt for nice! Ser meget prof ud, og planten ligner jo en gudinde i sin fulde form ^^

Ligesom DH, tænder jeg på pistiller 8) ^^

-c0ne

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange tak for rosen folkens, jeg må også sige jeg har gjordt mig en del erfaringer efter den her omgang, er jo første gang jeg gror... :lol:
Med hensyn til det sidste billede mener jeg faktisk og kunne huske at det er et billede af det helt store topskud oppe fra... :P
Er der eventuelt nogen der har et bud på hvad den store skunk er for en sort? da det er et mix jeg har købt, kunne være meget sjovt og vide hvad det egentlig er for noget...

Mhv ZachyOn

Titel:
Dedikeret medlem

fantastisk smukt, ganske enkelt... fik du modnet dine frø?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eb: Nej, og det undrer mig lidt, fik ikke modnet frøene på den pot som jeg ellers var 100% sikker på at de var færdige, den havde stået mindst 3-4 uger over almindeligt høsttidspunkt! Og var begyndt og rådne og i det hele taget dø, men alligevel var frøene ikke færdige!
Og de andre planter har jeg været nødt til og fælde p.g.a mug, men hva fanden jeg må jo bare ud og købe nogen nye til næste år.. :P
Hvor lang tid plejer man og skulle have frø planter til og stå, altså udover normal høsttid?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og forresten Eb, får vi ikke snart lov og se din have? Jeg kan huske jeg brugte mange timer på og gennemse billedtråden fra dit 04 udegrow! Kunne virkelig godt tænke mig og se din have... :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hovsa. Hva' har du røget det hele, eller er der mulighed for billeder af de tørrede skud?

Jeg faldt lige over tråden og indså hvor meget jeg har misset!

Ellers: *Forsinket skulderklap*

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

R. Girk skrev:
Hovsa. Hva' har du røget det hele, eller er der mulighed for billeder af de tørrede skud?

Jeg faldt lige over tråden og indså hvor meget jeg har misset!

Ellers: *Forsinket skulderklap*

Hehe, tjahh, der er desværre ikke nogen billeder af den tørrede høst, der kom sku en periode hvor jeg var ret stenet + at det kamera som jeg havde taget alle de der billeder med, var 50 km væk.
Og ja det hele er desværre blevet røget... :lol:
Kan dog fortælle at det var det bedste ryger jeg nogensinde har været i nærheden af, hverken hash eller inde-skunk som jeg har købt andetsteds har kunne hamle op med det her, selvom hele høsten var fyldt med frø.
Dog kan jeg da lige smide et billede fra den dag hvor jeg høstede den største af planterne:

Billede

Den gav omkring 500-600 g tørret skunk, og var lige omkring 3 meter høj... :twisted:

-Fluffy

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
kæft den er lækker! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
damn nogle fine damer :)
jeg vil også bo et sted med have til den slags igen, det er så hyggeligt med udendørs planter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

KaFFeGrums skrev:
damn nogle fine damer :)
jeg vil også bo et sted med have til den slags igen, det er så hyggeligt med udendørs planter

Jahh, det var tider da jeg havde den have til rådighed. :P
Det er desværre fra sidste år de billeder, savner dælme de planter... :(
Det var rigtig hyggeligt at kunne gå og pussenusse om dem hverdag, bliver helt sentimental når jeg tænker tilbage på dem.
Skulle også have dyrket i år(guerilla), det fuckede desværre bare op med alle frøene, så ikke noget hjemmedyrket røg i år.
Dælme også noget lækkert røg man kan dyrke i egen have... :joint:

Mvh Fluffy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]