Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg sidder nu her, og regner med at modtage mit første GHB på fredag. Der skulle gerne være til ét hit. Her kom min ide så frem, da det ene hit gerne skulle være fra kl 21-01, at jeg kunne fixe en eller to koffeinpiller á 100mg. Havde så tænkt at tage dem efter 45minutters tid.
Men GHB skal man jo passe på med i combo'er, derfor ville jeg lige høre, om der er nogen risiko for nogen bivirkninger ved denne combo?

På forhånd tak

Mvh FUSK

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nej, jeg vil ikke mene at der er nogen større risiko forbundet med at blande så moderate mængder koffein med GHB. Hvis du kun har én dosis ville jeg dog være lidt forsigtig med forsøget. Dosis-/responskurven for GHB er særdeles stejl; for en person kan 2 gram være en god, tilfredsstillende rus, mens 3 gram sender samme person på hovedet i søvn nogen timer. Desuden er der stor forskel på hvor tolerante folk er for GHB. Af disse årsager kan det anbefales at starte RET forsigtigt op med lave doser GHB, og med tålmodighed arbejde sig op til en "effektiv" dosis.
Den "GHB-koma" man opnår ved at skyde LIDT over målet er ikke i sig selv synderligt farlig. Risikoen ligger i at man f.eks. ligger på ryggen og kaster op. Personer der er gået kolde på (moderate) mængder GHB bør derfor altid anbringes i aflåst sideleje, og deres vejrtrækning checkes af og til. Tilstanden ER oftest bare en meget dyb søvntilstand, men better safe than sorry i dette tilfælde. Dog vil det oftest være en overreaktion at panikke og tilkalde en ambulance eller lignende.
Så kend din dosis og kend din kilde - og jeg kan kun anbefale dig at starte med ret forsigtig dosering.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Regner ikke med at GHB-dosen er specielt stor, men skal selvfølgelig passe på! Hvor lang tid går der før man når peaked? Kan høre at det nok er smartest først at tage den når jeg på vej ned ad peaked.

Men tak for hurtigt svar.. Chill

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]