Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

i freadags fik jeg suget en hel del amf, men pludseligt under aftenen fik jeg monster ondt i mine tænder når jeg bed dem sammen. havde ondt i mine tænder nogle dage efter. har sq ikke oplevet noget lignende. nogen der kender til det? wtf kan det være?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror bare du ubevidst har siddet og bidt sammen, eller skåret tænder for meget. Det sker for mig, når jeg har fået lidt mere amf end nødvendigt egentlig er...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja, for meget motion med tænderne - jeg har oplevet lignende, hvor jeg har tager stimulanser, man render og tygger lidt med kæberne, og når man vågner dagen efter, har man ondt, nogen gange endda, når man bare suger luft ind mellen tænderne (kuldegysnings-hulle-kuller)..
jeg har ingen videnskabelig forklaring, men jeg har oplevet det flere gange, hvor det er forsvundet igen efter nogle dage
/TT

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
havde jeg osse da jeg starte med og tage speed, men syntes slet ikke jeg får det mere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Spooky-kid skrev:
havde jeg osse da jeg starte med og tage speed, men syntes slet ikke jeg får det mere

samme her.. det noget man lære..
det samme med E. de første mange gange. kan man ikke styre de kæber.. men det kommer osse :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
fantazy skrev:
i freadags fik jeg suget en hel del amf, men pludseligt under aftenen fik jeg monster ondt i mine tænder når jeg bed dem sammen. havde ondt i mine tænder nogle dage efter. har sq ikke oplevet noget lignende. nogen der kender til det? wtf kan det være?

Haha, det er sådan noget man vist som regel hører fra folk, de første gange de er på E i vore dage.
Det er en meget normal reaktion, de første gange man indtager amfetamin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

...

Senest rettet af wEstzIde 02 apr 2008 06:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

ha tyggegummi på dig næste gang....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg plejer bare bare at holde tungen imellem mine tænder og bevidst prøve at slappe af i kæben hele tiden, det glipper lidt engang imellem, men det hjælper nok til at jeg ik har ondt i kæben dagen efter ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
ved godt dette er lidt et spørgsmål for sig selv men det hører lidt sammen så gider ik at starte et topic bare for det!

Nogle gange på mdma tager jeg mig selv i (som alle andre) når min kæbe flyver rundt at trykke mine tænder sammen altså virkelig bide sammen, kan sjovt nok huske i min blæser at jeg altid tænker om det kan ske at man trykker så hårdt at en tand eller noget flækker...???

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Suspekt skrev:
ved godt dette er lidt et spørgsmål for sig selv men det hører lidt sammen så gider ik at starte et topic bare for det!

Nogle gange på mdma tager jeg mig selv i (som alle andre) når min kæbe flyver rundt at trykke mine tænder sammen altså virkelig bide sammen, kan sjovt nok huske i min blæser at jeg altid tænker om det kan ske at man trykker så hårdt at en tand eller noget flækker...???

Det er det samme med MDMA/Ecstasy, jeg vil dog mene det er værre ved indtagelse af Ecstasy piller end ren MDMA. Kæbekramper er noget de fleste har prøvet, men man lærer normalt at styre det ganske godt. Man skal passe lidt på, at man ikke tygger hele sin mund i stykker, eller spænder for meget i kæberne. Kender én der havde trykket tænderne nogle mm længere ned i kæben, det lød ret voldsomt, men det var tandlægen der konstaterede det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]