Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: efedrinpiller
Junior medlem

hej jeg har en masse efedrinpiller og tænkte på om det var nemt at lave dem til meth har ledt efter en guide men kan ikke rigtigt finde noget

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
så har du sku ik været ordenlig nok i din søgen. PRØV igen......, og nej det ik noget du såen lige gøre at lave meth amf... det jo så os ulovligt :wink:

Titel:
Junior medlem

kun en tanke

Titel:
Medlem

og du får et pænt svar tilbage om at gøre lidt work selv.., jeg ku godt sig hvor du ku finde opskfiter på såen noget.., men vis ik man selv er smart nok til det så man sku nok heller ik smart nok til at rode med det slags..forstå mig ret..du ny her så jeg forklarer dig det bare istedet for pille dig ned og disse dig...u get it ? 8)

Titel:
Dedikeret medlem

support skrev:
kun en tanke

Men med intention om handling!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hovhov det er der ingen der ved :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
support skrev:
...tænkte på om det var nemt at lave dem til meth...

Nej det er ikke nemt :)
Men google lidt efter "HI/red P" og du skal finde...

Titel:
Medlem

Hvis ikke du har adgang til diverse lettere eksotiske kemikalier, tror jeg godt du kan opgive på forhånd. Kan siges så nemt som : Kend en der ejer en kemikalievirksomhed, eller opgiv :)

Titel:
Medlem

jo eller måske sku man os bare ha lidt viden om hvad det er man laver og fortager sig både med chem´s og ha noget viden i kemi.. man kommer ik sovenen til noget i den her verden !....du sku nødig ende som ham kemikeren i filmen " spun" og springe dig selv i luften.. :lol:

Titel:
Medlem

Selvfølgelig, meeeen hvis bare man passer lidt på, og kan følge en opskrift, er det ikke det sværeste at lave. DETTE ER EJ EN OPFORDRING - DET ER ALTID FARLIGT AT LEGE MED DEN SLAGS SAGER

Offtopic : Troede ham i spun gjorde det med vilje fordi han havde mistet hende tøsen?

Titel:
Medlem

ahh min fejl.. jeg mener selvfølig der hvor han er noget uforsigt med at ryge ved siden af hans arbejdes bord og motel værgelse springer i stumper og stykker..til sidst er nok pga hende tøsen ..ja men nok off tropic :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
ARK skrev:
du sku nødig ende som ham kemikeren i filmen " spun" og springe dig selv i luften.. :lol:

han sidder sq da også og ryger lige ned i det hele.... æælsker den film btw... *ss* så den føst gang på kex... MEGET weird.... off topic, sorry... *s*

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tiffany skrev:
ARK skrev:
du sku nødig ende som ham kemikeren i filmen " spun" og springe dig selv i luften.. :lol:

han sidder sq da også og ryger lige ned i det hele.... æælsker den film btw... *ss* så den føst gang på kex... MEGET weird.... off topic, sorry... *s*

Ja den er pissesyret! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Spun er en dårlig narkofilm. Personerne er kolde og tomme. Den er for svensk til at foregå i californien. Plottet er ikke tilstedeværende. Jonas Åkerlund stjæler klippeteknikken fra "Reqiuem for a Dream", der desuden også stinker på adskillige leder og kanter. Og hvor er det egentligt bare uinspirerende, at bruge 1½ time på at se på en følelsesmæssigt afstumpet emo-fag forhutle sig igennem et unuanceret meth-univers proppet med afdankede 80'er stjerner, der ikke på noget tidspunkt leverer en bare nogenlunde overbevisende præstation.

Support>> Erowid

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ashoka>> det skærer i mit hjerte når du siger den slags... :(

Titel:
In our memories

Ashoka skrev:
Spun er en dårlig narkofilm. Personerne er kolde og tomme. Den er for svensk til at foregå i californien. Plottet er ikke tilstedeværende. Jonas Åkerlund stjæler klippeteknikken fra "Reqiuem for a Dream", der desuden også stinker på adskillige leder og kanter. Og hvor er det egentligt bare uinspirerende, at bruge 1½ time på at se på en følelsesmæssigt afstumpet emo-fag forhutle sig igennem et unuanceret meth-univers proppet med afdankede 80'er stjerner, der ikke på noget tidspunkt leverer en bare nogenlunde overbevisende præstation.

Support>> Erowid

YES

og support, at spørge om sådan noget her,.. hvad bruger du ellers din computer til. Du kan finde alt hvad du søger,.. det er et værktøj, og hvis du ikke kan bruge et værktøj, så skift fag... :P :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
tiffany skrev:
Ashoka>> det skærer i mit hjerte når du siger den slags... :(

Jeg må desværre give Ashoka fuldstændig ret..."Spun" er en meget dårlig film, og jeg afskyer de animationer han bruger bl.a. under sexscenen.
Hvis man endelig vil have en rimeligt god film, der (også) handler om meth, så er "Salton Sea" med Val Kilmer en hel del bedre.
Ellers er den "moderne" narkofilm jeg synes bedst om nok "Human Traffic". "Layer Cake" er også fed, men den handler bare ikke så meget om selve narkoindtagelsen, men er mere en narkogangster-film.
Af de lidt ældre kan man IMHO ikke komme uden om "Fear and Loathing in Las Vegas" og "Trainspotting." Selv de fleste ikke narkohoveder kan lide de to film, men man kommer selvfølgelig dybere, hvis man også har prøvet de respektive substanser.

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

tja... jeg kan netop godt lide måden det er klippet på, animationerne, at der er virkelighedsfjern... det hele ved den... at den så handler om meth er i og for sig ligegyldigt... synes stemningen i filmen er fed... men hver sin smag... synes dog også at trainspotting rykker... *sss* dén er til gengæld også pisse skræmmende!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Spun er en dårlig narkofilm. Personerne er kolde og tomme. Den er for svensk til at foregå i californien. Plottet er ikke tilstedeværende. Jonas Åkerlund stjæler klippeteknikken fra "Reqiuem for a Dream", der desuden også stinker på adskillige leder og kanter. Og hvor er det egentligt bare uinspirerende, at bruge 1½ time på at se på en følelsesmæssigt afstumpet emo-fag forhutle sig igennem et unuanceret meth-univers proppet med afdankede 80'er stjerner, der ikke på noget tidspunkt leverer en bare nogenlunde overbevisende præstation

Og alt det du giver som kritik er netop det der gør, at jeg syntes den er uhyre morsom. Ja den er ikke realistisk og hvadså? persongallariet er klicheer helt ud i det blåmalede og hele settingen klam og afdanket. lige en film for mig. Micky Rourke 4 president :wink:

Titel:
Medlem

ja det jo ik hollywood nummer 1 film.., personligt har jeg altid elsket filmen pga ham kemikeren der sidder og glor westling og lavet meth dagen lang..crazy guy :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]