Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lsd
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Hey jeg vil bare lige gerne spørge om hvor langtid et lsd(et frimærke) trip vare i gennemsnittet? for min omgangskræs siger at det er løgn med de 10-12 timer trip. Men nu vil jeg gerne høre det fra nogle erfarene?
Tak :D

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
8-10 timer for mit vedkommende...

Men jeg har det sådan at virkningen først helt er væk, når jeg har hvilet mig efter oplevelsen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har godt nok kun prøvet det en gang, og der trippede jeg ca 7-9 timer på 3/4 Shiva-mærke.
Jeg var dog stadig påvirket bagefter, jeg ramte aldrig helt jorden efter trippet - svævede lidt over det, indtil jeg vågnede næste morgen.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Efter ca. 6-7 timer (på en mellemstærk dose) plejer mine synsforstyrrelser af aftage.
Trippet fortsætter dog lang tid efter det (tankerne "strømmer hurtigere", jeg associerer friere og føler mig generelt "ved siden af mig selv"), og det er (for mig) umuligt at sove i op til 14 timer efter indtagelse.
Plejer at have det nogenlunde normalt når jeg så vågner igen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
10-12 er bare et skøn på den gennemsnitlige LSD oplevelse.
På 12. time kan jeg stadig mærke jeg har været på LSD, men om der er noget decideret trip ved jeg nu ikke.
For at sætte det i perspektiv, så er en svampe oplevelse på en 4-6 timer, og der er der, for mit vedkommende, aldeles ikke den samme fornemmelse ved 12. time som ved LSD.
En enkelt gang, på en lidt større dosis var der stadig noget trip på LSD efter 12 timer. andre gange har det været helt færdig efter 8 timer. Så det varier lidt, alt efter set og setting.
men som sagt, gennemsnittet ligger ved en 10-12 timer.
Og der er her snakke om den fulde oplevelse, inklusiv stigning, og hele vejen til baseline, som er den tilstand man er i til dagligdagen.

Titel: Ok
Medlem
Brugeravatar

Ok tak skal i have :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har en enkelt gang (den første) haft visuals og tankeforstyrrelser knap 20 timer efter indtagelse. Dog ligger normalen for mig på de 8-9 timer.

Titel: ok
Medlem
Brugeravatar

Men hvad vil i anbefalde i den første dose? :? (altså første gang)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
Jeg åd 1 - Fik det vildt griner - så fade effekt med lys og senere hen slyngene grene og blå mennesker med gule flag på taget af en blok.
var lidt spændt måske også lidt nervøs da jeg tog det, men sådan havde jeg det også første gang jeg åd en af de runde.. men da virkningen kom slappede jeg helt af.. det er fedt på LSD. synes ikke der er nogen grund til at frygte det. man kunen sikkert æde op til 2 første gang? ved ikke om man kan få OD af det? :lol:

på selve mærket var der et spiral motiv med mange farver. synes det virkede godt men har stadig kun prøvet det en enkelt gang.

Senest rettet af Corxial 09 jan 2006 12:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
nu havde jeg også prøvet svampe og ayahuasca før jeg prøvede LSD, men jeg tog 175 µg første gang. Min makker tog 200 og vi havde det helt fint. Ikke snærten af dårlige perioder :D
Men jeg tror jeg havde et langt vildere trip end min makker havde. Jeg kunne også mærke det en halv time før ham. Så det er individuelt hvor meget man kan tåle, og hvor lang tid det tager.
Vi trippede i ca. 9-10 timer, hvorefter vi lange os til at sove.
Men dagen efter blev vi enige om at der stadig var noget mystisk over vores sindstilstand. Vi forklarede følelsen som noget i retningen af at være gal.. ikke vild og syg, bare gal.. Sort tænkene, lidt fraværende, og ellers bare mystisk stemning oppe i hovedet.
fik at vide af Ali, at det kunne skyldes vores kost, før trippet. Det kunne skyldtes at vi ikke havde sovet længe nok. Men Set & Settingen kunne næppe være bedre.

håber du kunne bruge dette til noget :wink:

/Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tja, da det er temmelig svært at vide præcist hvor meget LSD, der er på et mærke (selvom din pusher siger 200 mics er det ikke nødvendigvis sandheden), så er det meget svært at rådgive om det.
Du kan eventuelt se hvilket tryk, der er på mærket og så spørge herinde, det kan muligvis give dig et hint om, hvor meget du skal indtage.
Som udgangspunkt vil jeg sige, start med et halvt mærke. Hvis det nu skulle være nogle stærke mærker, så får du stadig ikke en stor dosis og hvis det er et mere normalt mærke, så kan du bare hapse den sidste halvdel efter et par timer for at få øget effekt.

Titel: Tak
Medlem
Brugeravatar

Mange tak skal i have :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg plejer at have gode effekter 11-13 timer...
Men hvis jeg efter 6 timer tager 2stk mere, kan jeg forlænge tiden med ca 4 timer... :D

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
xun skrev:
Men hvis jeg efter 6 timer tager 2stk mere, kan jeg forlænge tiden med ca 4 timer... :D

Hviilket i øvrigt IKKE kan anbefales. LSD bør ikke bruges som stimulans / "stay-awake" stof. Tilstanden efter at have redoseret længere henne i forløbet, er for mig ubehagelig, søvnløs samt præget af meningsløse mindfucks. Not recommended.

:-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg plejer at trippe i 8-9 timer hvor det hele kører rundt og jeg ser alt ting helt vildt inderligt og så fader det ned , men for mit vedkommende går der nogle timer endnu før jeg kan sove, tit først 14 timer efter indtagelse. Når jeg lukker øjnene flyver tankerne rundt i hovedet hurtigere end lyset.
Tredje gang jeg prøvede det , var vi tre stykker der tog det sammen. Og så på et tidspunkt skulle ham vi var ved sove. Så vi tog alle tre hver til sit og hjem og troede vi skulle sove....men ak nej jeg havde den værste mindfucking oplevelse overhovedet. Vi skulle bare være blevet sammen så var der ikke gået noia i trippet, efter ngle timer prøvede jeg at ryge nogle joints for at falde ned, men nej det forstærkede bare trippet.

Men herfra kan jeg ikke andet end at anbefale mærker, man skal bare organisere set og settings rigtigt og gøre det med nogle venner.
og ikke gøre det til en morgenfest efter en tur på knalder og amf eller alkohol for den sags skyld det er der jeg har gået "galt i byen" medmindre man har styr på det og har gjordt det før, så kan man jo selv vurdere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]