Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Hey..
Jeg har lige købt nogle kiks og en af mine kammerater købte os nogen
han åd 2 og synes ikk at kunne mærke det(han havde os snittet amf og drukket, så regnede med at det var det der gjorde at de ikk virkede)
Jeg skulle så os prøve startede med en halv og redoserede så 45 min senere med en kvart mere og 30 min senere med den sidste kvarte uden resultat andet end jeg blev mere snaksalig og en anelse glad og det var ovre en time efter og efterfulgt af en en irriterende hovedpine som varede ca. 2½-3 timer, det virkede slet ikk som min første gang hvor jeg åd en hel(men det er over 6 måneder siden og var andre piller) og det var den berømte "vundet en million" følelse har ikk rørt dem siden den første gang der..
Virker mine kiks ikk eller er det fordi jeg ikk startede med en høj nok dosis..?
har ellers hørt dem jeg har fået fat på er gode nok..

håber i kan hjælpe mig..

Titel:
Medlem

Nu vil jeg lige tillade mig at moralprædikne lidt. Det er meget usundt for goplen inde bag kraniet at blande amf og mdma. Når det så er sagt, vil jeg mene at hvis din ven åd to på en gang og ikke kunne mærke noget, må det have været nogle meget dårlige piller...

Senest rettet af D|(@ 10 jan 2006 18:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Er det Marie-kiks?

Titel:
Junior medlem

udligner mdma og amf sig ikk?
altså amfen ku han mærke han var helt vildt oppe og køre men lykke var der ikke meget af sagde han..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det er formodentlig bare nogle piller med lavt MDMA indhold, så de to piller du har spist ikke har været nok til at opnå den samme effekt som tidligere. Man plejer at sige den første gang er én af de bedste, så hvis det er 6 måneder siden sidst vil jeg tro du måske har forventet mindst lige så meget som første gang, og fået nogle lidt dårligere piller.. noget i den stil.

Lad dog vær med at spise flere hvis du vælger at prøve det igen, gå forsigig frem, der kan være stor forskel på effekten af de forskellige typer. Desuden er det gennemsnitlige indhold af MDMA i pillerne faldet de seneste år siden 2001, ifølge Sundhedsstyrelsens Ecstasy rapporter.

Titel:
Junior medlem

det var ikk mig der spiste 2 blandet med amf og alkohol..
jeg havde ikk drukket eller noget ville bare teste dem og delte den ene op i 3(1 halv og 2 kvarte) og startede med den halve og redoserede så med de 2 kvarte..
jeg har ikk tænkt mig at æde mere end en men gør det nogen forskel hvis jeg tager 1 hel på en gang?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Hvis der i forvejen er et lavt indhold af MDMA i pillerne, og du indtager dem i halve og kvarte mængder, så er det klart du ikke får nogen virkning overhovedet.

Du skriver jo selv at det virkede bedre da du startede med en hel. Var sikkert også nogen andre piller. Gælder om at lægge ud med en ordentlig dosis når det kommer til MDMA. FULDE SKRALD! MAX TRAMP !!!!!!11111

Mvh DH

Titel:
Junior medlem

oki så prøver jeg det, ville bare være på den sikre side og lige checke pillen ud ved at dele den op men fandt jo så ud af at jeg nok ikk blir helt ristet ved en hel..
men altså pillerne burde være gode nok..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Altså for mit eget vedkommende, har det aldrig duet det med at dele pillerne op, der er i forvejen lidt MDMA indhold i k£x generelt, så jeg vil da råde til at tage hele piller - ikke hverken halve eller kvarte. Med det sagt lyder det som om det er nogen ret dårlige piller i har fået fat i, når din ven ikke kan mærke to piller, selvom han har taget amf og drukket. Har aldrig selv blandet det med hverken alkohol eller amf, men har da en formodning om at de gerne skulle kunne mærkes alligevel, mit bud - pillerne er bunk!

-Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 10 jan 2006 18:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

hmm, jeg tror altså stadi at pillerne virker, ved ikk med mængden af mdma men har altså set folk blive ramt af dem her og der var os en der bare åd 1..
Ved ikk med ham min kammerat der åd de 2 hvorfor det ikk virkede.. jeg var ellers overbevist om at amf ødelagde mdma rusen men det gør den jo åbenbart ikke..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjahh, du vurderer selv om du køber nogen piller der jo åbenbart ikke ser ud til at virke, at du har set folk blive ramt af de "samme" piller er ikke nogen forsikring, selvom pillerne ligner hinanden kan de være fra et andet batch. Men prøv med 1 eller 1½ af dem, hvis du har flere... :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der har sikkert ikke engang været MDMA i de lortepiller, så hvad med at anskaffe dig noget (MDMA) pulver i stedet for?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Der har sikkert ikke engang været MDMA i de lortepiller, så hvad med at anskaffe dig noget (MDMA) pulver i stedet for?

Nu er MDMA pulver jo generelt lidt sværre at skaffe end piller, vil sige det er lidt mere for de "indviede". Men det kan også være fordi jeg kommer fra falster, der er generelt kun hash,piller,coke og amf - Nothing more... :?

Titel:
Junior medlem

jamen det kan jo os være det virkeli bare er lorte piller..
men helt seriøst hvor stor forskel er der på første og anden gang på kiks..
hvis man nu siger pillerne er super begge gange, for det kan jo være jeg forventer for meget? min første gang var nok den lykkeligste aften jeg har oplevet..

Titel:
Medlem

giraffenklaus skrev:
jamen det kan jo os være det virkeli bare er lorte piller..
men helt seriøst hvor stor forskel er der på første og anden gang på kiks..

"Kiks", "knalder", "skiver", "CD'er", osv. (hvorfor er det så svært at stave til ecstasy-piller) har det med at miste magien når man har prøvet det et par gange. Men 2. gang du prøver det skulle du altså sagtens kunne mærke den samme effekt. Det virker måske mindre "magisk" da du i forvejen ved hvordan effekten er.

Virkningen afhænger selvfølgelig også af hvor tit man tager det, man du siger du kun havde prøvet det en gang før, så jeg tvivler på at du har opbygget en nævneværdig tolerance. Og ja man skulle også gerne kunne mærke det selvom man er på amf og bajere... Altså, pillerne har nok ikke været så skide gode...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 4300 - holbæk
jeg ville bare tage 3 på én gang...
ikke noget råd til nogen

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvis du nu tager mig som eksempel, så blev jeg lige brændt første, anden og tredje gang jeg spiste kiks... Der var 14 dage imellem de første to, og en uge imellem anden og tredje...
De to første gange var det samme slags kiks, og tredje gang var en anden...
Der gik så et halvt år før jeg tog kiks igen, og denne gang skulle der godtnok 3 kiks + 2 i redose til, før jeg blev blæst igen.. Men sidste gang var også nogle rigtig skodpiller, har jeg ladet mig fortælle...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Luk dog det her lortetopic! :evil:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Læs reglerne

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]