EternalWheel skrev:
Side emne: Kunne man dog få svar på hvorfor natteskygger er tabu på dette forum? Ligesom alle andre stoffer kan det misbruges, men det udelukker vel ikke, at man godt kan bruge dem forsvarligt, eller for den sags skyld, at man kan diskutere dens virkninger på saglig vis?
Jeg vil mene det er fordi at natskygger jo kan være så afsindig farlige at lege med, af den grund at man jo ingen anelse har om % af de tropane alkaloider i planten, det kan variere fra plante til plante, og som bekendt er den dødelige dosis ikke langt fra den, man får en virkning af.
Jeg vil IMO mene det er svært at bruge en så farlig plante forsvarligt.
Til det med hallucinationer vs visuals, så har jeg forstået det sådan her, visuals er farver, geometriske mønstre, alting er "levende", ting der bliver "transformet"( i ved hvad jeg mener, jer der har prøvet psykedelia).
Mens hallucinationer er når man ser ting der vitterligt ikke er der, f.eks man sidder inde på sit værelse, og lige pludselig kommer 4-5 af ens bekendte ind for at sidde at snakke med en i et par timer, men der er
ikke nogen mennesker i rummet, men det virker 100% virkeligt, man kan overhovedet ikke kende virkelighed fra hallucinationerne. Det er sådanne ting man kan opleve på et natskygge trip.
Der skulle vist heller ikke være hverken farver eller mønstre på et natskygge-trip, det er helt igennem rigtige hallucinationer, oven i hatten skulle man vist også have meget svært at fokusere med øjnene( f.eks læse en avisoverskrift) mange dage efter.
Thafreak:
Lad nu vær med at tude over vi "sviner" dem der foreslår farlige ting, det er ikke at svine, det er at rette op på potentielt farlige informationer...