Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej folkens

Er der nogen af jer, som nogensinde har haft en dårlig oplevelse med ketamin i retning af bad trip? Her taler jeg ikke om diverse uheld fremprovokeret af spastisk motorik men psykisk ubehag eller lignende.

Jeg vil gerne have mig en trip-dag på Roskilde, men jeg har ikke rigtigt lyst til at trippe på svampe, LSD, 2CB eller lignende, da den slags blandet med mange (og især fulde) mennesker ikke er så god en kombination for mig.

Indtil videre har ketamin kun givet mig gode oplevelser - mest fordi det er så underligt og slet ikke giver mig mindfuck, nærmere bare generel forvirring :-) Nu har jeg så heller ikke være i k-hole endnu..

Men hvad med jer?

Titel:
Dedikeret medlem

Muligheden for et dårligt trip er der vel på alle stoffer.
På den anden side, hvis du falder i K-hullet, tror jeg ikke rigtigt at du oplever hvad der sker omkring dig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg har stort set ikk oplevet andet end gode ting med ketamin. Sidste år på Roskilde faldt jeg godt nok i søvn i min rus, meeen det er jo ikk det værste der kan ske.

Det værste JEG har hørt om var da en af min venner havde været MEGET fuld, altså så stiv at han kun lige akkurat kunne slæbe sin røv ind på en bar. I denne tilstand rev han en snitte special-K, og det ku han sku ikk li klare. Det gik helt ned for ham. Selvfølgelig knækkede han sig, og det i store mængder. Desuden følte han at alle snakkede om ham, og kiggede på ham, hvilket de nok gjorde eftersom han var smurt ind i bræk :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er alligevel noget af det dummeste jeg har hørt i lang tid. Hvorfor er det at folk ikke kan tænke sig bare en lille smule om, inden de voldfylder sig med stoffer? Ketamin er så stærkt, at det ikke skal slæbes med i byen på en druktur, det kan der aldrig komme noget godt ud af. Det er lige så tåbeligt, som at blande amf med benzodiazepiner, og så drikke sig bankelam oveni. Man beder sgu om problemer, og det af den helt grimme slags, hvis man fortsætter sådan en stil. Plus at det giver vi andre et sindssygt dårligt ry i både medier og omgangskredse.

Nå, nuff ranting, mit forslag er, at du dropper at tage K med på Roskilde, med mindre du har tænkt dig at ligge i teltet og hygge med det en aftens tid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jep det var pænt snot.. Det har jeg aldrig sagt det ikk var. Personligt passer jeg meget på med alle stoffer, og behandler dem med dybeste respekt. Jeg delte bare de erfaringer jeg har gjort mig.

Det var absolut ikke min mening at give den historie et humoristisk præg, selvom jeg godt kan se det ser sådan ud.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ketamin bør ikke indtages med andre mennesker i nærheden IMHO. At blive forstyret i K hullet, kan nok være meget ubehageligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har kun gode erfaringer med ketamin, men i trygge omgivelser med max. to andre personer som jeg stoler på.

Det vildeste jeg har oplevet på ketamin (godt nok i kombo med diverse andet psykedelika), ville jeg for alt i verden ikke gå igennem til Roskilde blandt alle de mennesker. Derfor går jeg med på nonames forslag om at lade det ligge derhjemme.

Har du andre rusmidler i tankerne, der kunne passe bedre? Ketamin er nice, no doubt, men puha man kan blive forvirret på det :D

Titel:
Dedikeret medlem

BRB skrev:
Har du andre rusmidler i tankerne, der kunne passe bedre?

Jeg skal da i hvert fald have lidt MDMA med. Men jeg tror bare, jeg holder mig til jeres advarsler og dropper ideen. Det var ment som et 1-2 timers trip i et telt, men man ved jo aldrig, om der pludselig lander et eller andet fjols oven i hovedet på én midt i det hele.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ellers synes jeg, at 2CB er et glimrende festivalstof. Det piller ikke så vildt meget, men giver alting det der lækre psykedeliske flow, som bare passer fint ind med varmt vejr og musik. Og så er det ikke så langvarigt, så man ender aldrig med at sidde og koge i ti timer i et telt med alskens craxzy tanker væltende rundt.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg prøvede 2CB nytårsaften. Det var ikke umiddelbart en succes. Jeg mindfuckede ikke rigtigt, men alles ansigter blev totalt glatte, og i deres fuldskab fik det dem til at se syge og ubehagelige ud. Men solskinsvejr hjælper jo altid et trip på rette vej, så måske det var en mulighed. Jeg må jo nok bare se, om humøret og omgivelserne er i vatter og så bedømme, når jeg er der. Alkohol skal der i hvert fald ikke indtages for meget af. Så hellere en mere eller mindre ædru festival.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nej
Jeg havde noget 2CB og MDMA med på Roskilde i 2005, og begge dele var en succes syns jeg. Musikken stopper så tidligt, at jeg kun doserede MDMA en enkelt gang pr aften, når jeg gjorde det. Derfor var ikke rigtigt nogen følelse af et udtømt serotonin lager dagen efter. Og 2CB'en fungerede fint både i teltet og sammen men fulde og skæve folk. Men det gjorde dog at jeg ikke rigtigt opsøgte nogle af de mærkværdige folk, der render rundt på pladsen ....det var enormt hyggeligt bare at se på og være med.

Min personlige vurdering ville også være at lade ketamin ligge derhjemme og vente til at man ka ha kontrollerede omgivelser. Jeg ville nok heller ikke spise svampe (med mindre det er en lille dosis sammen med MDMA... go trampe combo IMO) i stor stil. Jeg ved ikke rigtigt med LSD, der har jeg ikke nok erfaring til at ville tage det til Roskilde.

Bare for at give mit besyv med :)

vh drys

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
for at svare på dit sprøgsmål med personlige erfaring.., min erfaringer siger mig vis ik man tør gi slip og begive sig ind i "the k hole" så kan ketamin trippet føelse som uendlighedder og meget tungt.., som nogen af de ander siger så er det på ingen måde et "gå i byen " stof....det skal helst være såen man kan ligge og være grim og flade ud i behalige omgivelser.. :) ketamin er nummer uno i min verden.. bare man behandler det med respekt... :wink: men nup du dig noget 2C-B til roskilde.. smukt og ik for blæst

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Nu har jeg ikke prøvet Ketamin endnu, men jeg vil heller ikke lige umiddelbart tro at det er festivals stof.
Men har tilgengæld prøvet Lsd på sidste års Roskilde festival, for mig var det en succes, men var nok også lidt vildt at gøre når jeg tænker tilbage( var min 2 gang på lsd).
Men helt klart en succes... :lol:
Har også selv lige haft en dårlig oplevelse på 2c-b, men jeg vil ikke give stoffet skylden for det, der var vist en del andre faktorer der spillede ind i at jeg fik det dårligt. Tror vist det er et stof der hører sol og sommer til, men tror også umiddelbart at det er et stof der kunne tages på en festival. Min oplevelse med det var ihvertfald at man er stort set normal i hovedet, selvom der er tonsvis af visuals, ret underligt når det er lsd man har prøvet som første psykedelisk stof, altså i forhold til hinanden.

- Fluffy

Titel:
Flueknepper kongen

Ketamin er som andre NMDA-antagonister den sikre vej til virkelighedsfjernethed og forholdsvis antisocial opførsel, IMHO. Jeg opfører mig i hvert fald underligt på div. nmda-antagonister :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]