Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 12:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil bare advare andre der er ligeså ignorante som mig, der ikke tager set og setting seriøst før et svampetrip.

I tirsdags før jeg skulle til teori, tænkte jeg at jeg ville gøre det lidt sjovere ved at spise ca. 2g P. Cubensis. Det var da også fint nok, lige indtil de begyndte og virke. Vi sad ca. 20 mennesker i et mørkt rum, lavt til loftet, og man sidder ret tæt på nogle vildt ubehagelige stole.

Først begyndte det at snurre rundt oppe i hovedet på mig, og fik det virkelig dårligt psykisk. Fik nedtur på, blev ked af det, rystede, kunne ikke sidde stille og troede jeg skulle kaste op. Jeg var bange for at sige noget, fordi jeg troede min stemme var så høj at jeg nærmest råbte, og ville ikke have de skulle opdage jeg var på svampe.

Der gik en time og jeg kom ud og fik noget frisk luft og en smøg, og det begyndte at gå meget godt indtil pausen var slut, og vi kom ind igen. Så skete det samme, bare meget værre end før.

Måske ikke så detaljeret, men mit lille bidrag til HR :) Set og setting ER vigtigt, selvom man måske ikke lige synes at det kan være så vigtigt.

Lad være at begå samme fejl som jeg gjorde!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Teori, som i kørekort?

Ja, hvis jeg må sige min mening, så var det jo desideret idiotisk!
Til gengæld virker det som om at du faktisk er sluppet billigt?

Fik du overhovedet lavet noget teori?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

R. Girk skrev:
Teori, som i kørekort?

Ja, hvis jeg må sige min mening, så var det jo desideret idiotisk!
Til gengæld virker det som om at du faktisk er sluppet billigt?

Fik du overhovedet lavet noget teori?

Ja kørekort.. Det kan godt være det er billigt sluppet, men det var en helvedes tur.

Typisk mig der altid skal lære alting på den hårde måde :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er jo bare dumt... nej, som nævnt; idiotisk! :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
thafreak skrev:
....
Typisk mig der altid skal lære alting på den hårde måde :?

Hvis du havde brugt bare 30 sekunder på at læse om cubensis, så ville du vide at det var et idiotisk eksperiment...
(Eller hvis du tog dit kørekort seriøst!!)

Titel:
Junior medlem

Hvordan havde du troet et svampetrip skulle gøre en teoriprøve sjovere? :|

Titel:
Flueknepper kongen

Da jeg var dum tog jeg 10x Dexofan til en fest. Kombinerede med alkohol. Krøb sammen i et hjørne og græd. Der lærte jeg at behandle psykotroper med respekt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

blev sgu os lidt overrasket da du fortalte mig at du ville tage til kørekort :P

Titel:
Hvad er planerne for køre prøven, jeg er ved at dø af spænding her! :lol: :lol: :lol: :lol:

Det er altid noget det ikke gik være end det gjorde, det er en go advarsel til andre noob's der ikke ved hvad svampe er og kan gøre.

Desuden er det som andre har sagt, total idioti at tage til teori på stoffer. Men altid noget det ikke var noget der indebar at køre bil, men det håber jeg sku ikke der er nogen her der kunne finde på.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Piercer skrev:
Hvad er planerne for køre prøven, jeg er ved at dø af spænding her! :lol: :lol: :lol: :lol:

En god solid cocktail af meskalin og salvia, har jeg i tankerne!

Ej, slap af med at gå amok, jeg skrev det så andre kunne lære af min fejl, for jeg tror der er mange der ser lidt igennem fingre med set og setting, og bare tror svampe gør alting lidt sjovere. Hvilket er langt fra rigtigt.

Jeg tænker mig i hvert fald om en ekstra gang før jeg tager svampe næste gang ;)

Titel:
thafreak skrev:
Piercer skrev:

Jeg tænker mig i hvert fald om en ekstra gang før jeg tager svampe næste gang ;)

Så var der da lidt teori i det.. Eller du lærte da noget

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Set & Setting er altafgørende. Alligevel møder jeg flere og flere noobs der generelt set er totalt ligeglade med set & setting. "Svampe er bare det fedeste... sidste weekend da jeg var på arbejde åd jeg lige nogle svampe..." :? :roll: :( -kaftedme lamt det er!

Jeg tog heller ikke "reglerne" seriøst, og i dag kan jeg knap nok spise mere end 1 gram tørrede Psilocybe cubensis, før min hjerne fucker helt op, af frygt for hvad der kan ske!

Set & Setting er MEGET vigtig!!!

/IC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg tror at nogle folk (inkl mig selv vist) bare er nød til at få et mindre bad trip, før man virkelig forstår hvor vigtigt set og setting er.

Men okey, ligefrem tage dem før en teoriprøve... nice work. heh. så kan du lære det ;- ) Men det har jo nok været en oplevelse i sig selv, men det lød da til at du overlevede det meget fint.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har også virkelig fået respekt for det, efter at jeg tog det sammen med en jeg ikke kendte så godt, var hele tiden bange for at vedkommende ikke havde det så godt.. for så virkelig ikke sådan ud, og det ødelagde totalt mit trip :S

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]