Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Er der nogle der har erfaringer med at blande kokain og rohypnoler de grønne sammen? hvad der sker har bare spist en grøn og nu skal jeg til at suge kokain, så vil jeg lige vide lidt erfaring

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bølgen af narkodødsfald i efteråret viste hvor farligt det kan være at blande kraftige sovepiller som rohypnol med stimulanser - en hel del er efterhånden kommet af dage på den måde. Jeg vil derfor på det kraftigste råde dig til at lade være med at blande benzodiazepiner (som rohypnol) med stimulanser (f.eks. kokain eller amfetamin).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm jaah men nu har jeg kun spist en rohypnol og skal snuse om en times tid,
og det er ca 2 timer siden jeg spiste EN rohypnol, og kan ikke mærke en rohypnol skal have 5 for at mærke rohypnoler

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
OT: Frarådes det også at bruge fx Nitrazepam til at falde ned på efter amf?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
DeHades skrev:
OT: Frarådes det også at bruge fx Nitrazepam til at falde ned på efter amf?

Det vil jeg ikke mene...Medmindre man har drukket eller taget andre sløvende stoffer, som f.eks morfin inden selvfølgelig.

Jeg tror mest de dødsfald er opstået som følge af en fuldstændig respektløs måde at blande stofferne, hvor der sikkert også har været alkohol inkluderet. Såvidt jeg erindrer lød de fleste af de kombo'er til at være noget Astral kunne have fundet på...

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
SuperCool... Har drukket lidt bajere, men ikke noget vildt... Ville bare gerne lige tjekke om jeg kunne bruge dem til at falde ned på, får besøg af en tøs imorgen, og skulle gerne kunne fungere nogenlunde normelt, eller ihvertfald så tæt på som jeg kommer :)
SuperTak for svaret, det var lige hvad jeg havde brug for at høre...

Titel:
In our memories

DeHades skrev:
SuperCool... Har drukket lidt bajere, men ikke noget vildt... Ville bare gerne lige tjekke om jeg kunne bruge dem til at falde ned på, får besøg af en tøs imorgen, og skulle gerne kunne fungere nogenlunde normelt, eller ihvertfald så tæt på som jeg kommer :)
SuperTak for svaret, det var lige hvad jeg havde brug for at høre...

Hold dosis forholdsvis lavt ihvertfald...Hvis du skal fungere normalt imorgen er det tilrådeligt ikke at gå over 10 mg. nitrazepam ihvertfald.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg bliver nødt til at spørge: hvad er pointen med at blande benzoer med fx. kokain? Fungerer de interaktivt således, at man opnår noget nyt, eller "balancerer" man bare de respektive stoffers virkning?

Mht. DeHades' spørgsmål, så vil jeg foreslå: lad være med at tage amf, hvis du skal kneppe en kælling. Det bliver bare pinligt...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kan huske første gang jeg prøvede rohybnoler... havde drukket mig forholdsvist snalret og tage 2 robber af 1 mg hver, mener jeg.. endte med vi kørte hjem, sniffede et gram rimeligt ok coke 3 mand på 30 minutter og kørte derefter ind til byen igen. ingen af os 3 havde nogen erindring om hvad vi har lavet i byen, kan kun huske vi tog coke og derefter blev stoppet af panserne 500 meter fra hvor vi boede, på vej hjem fra byen af. Vi fik dog lov til at køre det sidste stykke hjem ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Så med andre ord: benzoer sammen med stimulanter fucker stadig hukommelsen. Eller hvad?
Jeg havde en tid en super forbindelse. Han arbejdede på en eller anden pillepakkefabrik i nordjylland og skaffede mig Ronaler til ingen penge. Jeg tog dem indimellem alene, men det var nu sjældent. Det hørte mest til dagsordenen, at jeg åd dem sammen med en veninde, og dagen vågnede vi så, hende med min sperm på kroppen, mig med en øm pik. Sådan lidt karikeret. Uanset at jeg selv utallige gange har nydt rusen, så har jeg i dag overhovedet ingen lyst til den. Jeg vil langt hellere kunne huske, hvad der er sket.
Om det så er sex, eller hvad det er.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det kan være ret sjovt at blande benzoer og uppers, men jeg synes nu ikke der kommer særligt meget godt ud af det. Ofte kommer der faktisk bare lamme situationer ud af det hvor man har gjort åndssvage ting man ikke erindrer. Og hvis man alligevel ikke husker ret meget af rusen, så er der jo heller ikke så meget pointe i at tage stoffet imo.
Jeg kan selvfølgelig ikke sidde og udtale mig på andres vejne om, at man blir dum og lam, men sådan har flertallet det bare :)

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories

Gachine > Nogle gange kan man bruge benzo'er til lige at tage kanten af stimulanserne. Jeg bliver f.eks let edgy, når jeg er på kokain, og en lille smule valium tager det værste af det, så jeg bedre kan nyde rusen.
Hvis man ikke overdriver, så kan man godt huske forløbet dagen efter.
Moderation er nøgelordet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lunatic > Først et topic om Rohypnol + svampe, og nu et om Rohypnol + kokain... Kan du få helvede ikke bare lade dine "robbere" ligge? Det er ikke ligefrem det man bliver festens midtpunkt af.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

rohypnolerne har mig i deres hulehænder!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er rohypnoler ikke sygt vanedannende ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved det ikke, men jeg æder dem hver dag, og kan ikke stoppe :x

Titel:
In our memories

lunatiC skrev:
Ved det ikke, men jeg æder dem hver dag, og kan ikke stoppe :x

Seriøst? Hvis du mener det bogstaveligt, så må du lige tage dig lidt sammen. Det er selvfølgelig ikke bare et aldersspørgsmål, men jeg synes det er skræmmende, at en 15-årig knejt lammer så meget, som du gør!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm jaah men i min kreds altså dem jeg går med og snakker med er det normalt, især den gode (kokain) og svampe, sovere altså nerve og sove medecin og hash er en dagsrutine for de fleste

Titel:
In our memories

lunatiC skrev:
Hmm jaah men i min kreds altså dem jeg går med og snakker med er det normalt, især den gode (kokain) og svampe, sovere altså nerve og sove medecin og hash er en dagsrutine for de fleste

Ahh...Så hvis bare alle gør det, så er det ikke længere skadeligt? Prøv nu for helvede at tage dig lidt sammen!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Man skal sku da leve livet, man lever kun 1 gang

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]