Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
Har læst at man kan få kæbe rasler på af amf hvis det var noget urent pis..

er det også derfor man får kæberasler på af ecstasy piller(fordi det er nogen urene piller man har fat i) eller er det bare fordi det virker anderledes i systemet?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Urenheder, så vidt jeg har hørt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Urenheder, eller "overdosering", så vidt jeg har hørt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Efter min tur på kix havde jeg ekstremt ondt i kæbe og tænder dagen efter fordi jeg har gået og tygget sammen RIGTIG hårdt.

Titel:
Medlem

Johndeere skrev:
Urenheder, eller "overdosering", så vidt jeg har hørt.

okay.. mange tak.. så hvis man har noget rent stof, så får man ikke disse kæberasler?

og er der nogen der ved hvad det er for noget der gir kæbe-rasler.. og er det enormt skadeligt? i forhold til den mængder der er i, og "mere farligt" end selva mdma'en

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
I er lidt på vildspor, kæbespændinger er en helt normalt bivirkning ved amfetamin og mdma, og har ikke som sådan noget med urenheder at gøre. For mdma's vedkommende kan det minimeres eller helt undgås ved at lade være med at redosere igen og igen, altså kun tage en dosis mdma én gang på en aften og desuden holde lange pauser mellem hvert indtag.

Titel:
Insane psychedelia user!

Drupe skrev:
I er lidt på vildspor, kæbespændinger er en helt normalt bivirkning ved amfetamin og mdma, og har ikke som sådan noget med urenheder at gøre.

Har du da haft 100% rent MDMA eller amfetamin, eller har du kendskab til nogle undersøgelser, der har påvist at de rene stoffer har denne bivirkning?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Dr. Phibes skrev:
Drupe skrev:
I er lidt på vildspor, kæbespændinger er en helt normalt bivirkning ved amfetamin og mdma, og har ikke som sådan noget med urenheder at gøre.

Har du da haft 100% rent MDMA eller amfetamin, eller har du kendskab til nogle undersøgelser, der har påvist at de rene stoffer har denne bivirkning?

Jeg har haft noget kemisk ren mdma på et tidspunkt. Eller - man kan naturligvis ikke sige noget med 100% sikkerhed når det handler om det sorte marked, men det drejede sig om kridhvide krystaller uden nogen form for lugt. Det gav mig kæbespændinger efter en redosering.
Mig bekendt findes der ikke et affaldsprodukt fra enten mdma eller amfetamin-synteserne der giver kæbespæninger, og jeg skulle desuden mene, at det er en alment kendt bivirkning ved amfetaminbaserede stoffer!?
Men mener du jeg tager fejl, eller skulle jeg bare lige bashes for manglende referencer?

Titel:
Admin
Brugeravatar

I PIHKAL skriver Shulgin at MDMA giver en smule spændinger i kæbemusklerne, så der er nok noget om snakken. Jeg går ihvertfald ud fra at hans MDMA er forholdsvist rent :wink:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

endnu en gang tak for svarende :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]