Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Ja, ved ikke om dette er det rigtige sted at poste, men prøver. Hvordan kan jeg få mere ud af den alkohol jeg indtager?

Jeg er den slags person der UANSET hvor meget jeg drikker får jeg aldrig blackouts, jeg kan ALTID huske i deltaljer hvad jeg lavede mens jeg var stiv, og har ALDRIG i mit liv haft tømmermænd dagen efter, uanset hvordan jeg kom hjem, hvor meget jeg har sovet og hvor meget jeg drak dagen før. Og det er rent ud sagt PISSE hamrende irriterende! Når andre snakker om de var så blæst og ikke kan huske en skid kan jeg svare på alt hvad de (og jeg selv) lavede i detaljer, og det er faktisk ikke ret sjovt.. det sker ligemeget hvor lidt jeg har spist eller sovet før..

Udover det synes jeg også jeg bliver ekstemt hurtigt ædru.. selvom jeg har kørt 7-8 øl ned på lidt over én time, kan jeg føle mig næsten helt ædru en time efter.. det er også ret fucked, da jeg altid kommer til at bruge alt for mange penge i baren når vi er i byen..

Nogen der har det på samme måde? Eller kender en løsning?! Og det er ikke fordi jeg er alkoholiker eller meget tilvænnet.. har haft det på den måde siden jeg startede med at drikke som teenager.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Du må gå hårdere til den knægt.. Hvis man ikke brækker sig inden man går hjem, har den slet ikke fået nok. Du må lægge hårdere ud, skip øllene og køb en flaske tequila.

Jeg ved godt det ikke er det vilde HR, men det var jo heller ikke det du søgte.

Lige til sidst, husk Blakes udødelige ord
Citat:
The road of excess leads to the palace of wisdom.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Goddamn, det er et luksusproblem, du har. Jeg tror, de fleste ville ønske, de havde det på samme måde. Hvis det er sådan, du har det, så ser jeg virkelig ingen grund til at ønske ændringer.

Jeg kan ikke rigtig give dig et råd ang. spørgsmålet, da det under alle omstændigheder ikke ville være kompatibelt med filosofien bag boardet.

Ps. Det er en god ting ikke at få "blackouts". :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
puha forstår ikke du gerne vil have blackouts ligefrem, vis du er løsnet lidt op så har alkoholen gjort sin virkning. Hvis man bare gerne ville glemme ting så fyldte man sig vel med benzoer. Jeg har haft et alt alt for stort forbrug af båede alkohol og benzoer og jeg er fandme glad for at jeg efterhånden kan se mig selv og mine venner i øjene når vi har været til en fest. Det var ikke fedt at vågne op og finde ud af at samtlige piger syntes man var et svin og man iøvrigt , havde fortalt nogle fantatiske løgne historier som ikke altid var helt nemme at væve sig ud af igen.

Nok små penge for mig. Jeg kan sådan set godt forstå du måske kunne have lyst til at prøve det. Men det er altså ikke særligt fantatisk.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, du vil gerne have tømmermænd og blackouts? Jamen så anbefaler jeg en kombo af benzoer, antabus og en halv kasse JA-pilsner, så skal du sgu nok gå i brædderne med en dårlig fornemmelse i både hovede og krop.
Ærligt talt, så synes jeg det er tåbeligt at du er utilfreds med din situation, vil du virkelig gerne have alle de negative effekter med fra alkoholen? Du burde bare prise dig lykkelig over at være sluppet for dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Følg denne guide så skal du sku nok få nok opleve de dårlige sider af ethanol :)

Start på TOM mave med at bunde 3 x vodkashots, den billige fra Aldi

Skyld ned med en Final Festival eller Royal Stout

Hop op og ned så højt som du kan i 5 min.

Fortsæt med at drikke øl, mindst 1 elefant pr. 20 min i to timer

Når du så er kommet op omkring de 17-18 genstande på under 2½ time, og du vejer under 75 kilo og ikke har indtaget 4gr. gadeamf, så kan jeg love dig for at du nok skal mærke alkoholen, hop alt hvad du kan, gerne med nogle piger, og helst oppe på bordene. Husk at smadre alle glassene, det er bare det BEDSTE!!!!!111onetwo :roll:

Hvis du ikke føler dig stiv nok, så bæl ½-delen af en vodka fra Aldi i et hug. Husk at give din telefon med 112 indkodet samt en seddel med hvad du har drukket til dine venner, da du højst sandsynligt vil få blackout. Lad venligst være med at drikke mere end ½-delen, ellers så ryger du nok ned og snakke med maveslamsugeren

Hop evt. lidt mere

/Husk at dette ikke er en god guide til hvordan man skal drikke, og skal ikke følges med mindre du er godt dum :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også mødt mennesker der har det på samme måde.

... Men jeg tror simpelthen ikke på det.

I et fantastisk uheldigt skrækscenarie endte jeg i Roskilde 05' i lejr med en pige (læs: sæk) som jeg har noteret for ligefrem at prale med hendes fantasiske evner i "ingen tømmermænd" og "jeg bliver slet ikke fuld!".

Problemet var bare at hun sad og spyttede i den samme fuckin' øl i flere timer, og så er det jo fuldstændigt UHØRT at hun ikke blev beruset!

Og tømmermændene! Dem er der jo ustyrligt mange af efter sådan en druktur...

Undskyld, det var ikke personligt ment som en hadekommentar til dig, dokat, men jeg kan bare ikke tro på disse eksistenser, og da slet ikke have medlidenhed med dem.

HVIS du rent faktisk har det sådan, så skal du bare være glad. Det kan nogengange være rimeligt pres at vågne op, uden at have den mindste anelse om, hvor, hvordan, hvem, og hvorfor.

Keep on truckin'!

Senest rettet af R. Girk 12 apr 2006 16:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvor gammel er du?

Ingen undslipper tømmermænd. De skal nok ramme dig på et tidspunkt, og når de gør det er du ikke i tvivl. :twisted:

Titel:
Flueknepper kongen

Du må have verdens bedste alkoholdehydrogenase-gen :wink: Jeg selv kan selv bælle en hel del, og så vågne op uden ondt i hovedet. Men der er da grænser, når lårtykke stråler af bræk vælter ud af hovedet på en...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Seriøst hvis du ikke kan blive stiv ligemeget hvor meget du drikker, så vil vi sku se beviser... :)

Optag en film på ½ time hvor du starter med at drikke 2L vodka og se om du kan skrive alfabetet bagefter på under 1 minut ;)

Har også hørt mange fortælle at de ikke kan blive stive, eller ikke får tømmermænd. De fleste af dem drikker bare for lidt og for langsomt. Nytter ikke noget at gøre som ham der tager 3 øl med til en drukfest i 9. klase og går rundt og sluprer 23ml af gangen af flasken over 2 timer, for derefter at hælde resten ud med den undskyldning "at det var blevet helt fladt" Nej ????? Virkelig ???? heh

Dem der har sagt det har bare været på "kur" med os og et par kasser øl og noget sprut. Mindes en der endte med at ligge og brække sig i 1½ time lige udenfor døren. Det var ikke til at komme ind eller ud, og ingen havde lyst til at flytte ham pga. brækket. Dagen efter måtte han nok indrømme med en meget rusten mat stemme, at han ikke var et mirakel eller lign. og han vist godt kunne få tømmermænd ;) :lol:

/jeg kan også sagtens drikke meget og stå op dagen efter, men det kommer an på en masse faktorer. Hvor meget jeg har spist, hvad jeg drikker og hvor træt jeg er

Dog kan jeg hvis jeg får nok sagtens få tømmermænd og være rigtig rigtig rigtig stiv. Hvis man kommer hjem ved 4-tiden og ikke kan holde hverken vand eller ingenting i maven i 32 timer, har man så fået nok ?

Det værste man kan gøre er at lade være med at drikke vand, for så begynder man at brække mavesyre op, da det er det eneste der er dernede. Bare en lille tår vand kommer op igen højst 10 min efter dejlig lunkent og med smagen af mavesyre. Velbekommen :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Haha tror at OP, har samme problem som mig. Uanset hvor meget jeg drikker, syntes jeg stadig jeg tænker helt klart og ikke er påvirket. MEN... det er cheat :D Jeg ka være helt umulig og føre samtaler med, men jeg syntes stadig ikke at jeg er stiv overhovedet :D

Så det har lavet mig til den hårdeste drikker jeg selv kender... Har da en druk rekord på 1 flaske snaps (70cl) og 12 guld øl på en aften (Hvilket så endte med jeg fik den knaldgoe idé at tagge hele mit værelse til)
Og det brækkede jeg mig ikke engang af.

Men seriøst, bare begynd at drik lidt mindre og ryg et par pinde eller hoveder. Det har jeg selv goe erfaringer med =) (Men røg da osse bonger og pinde der hvor jeg drak en flaske snaps og 12 øl :D)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Jeg forstår personligt godt dit problem! Jeg er tit glad for at jeg har totalt black out over hvad jeg lavede om lørdagen for man er sku ikke altid lige charmerende når man har fået en flaske sprut ++++

Mvh Tom

Titel:
Flueknepper kongen

Tom's skrev:
Jeg forstår personligt godt dit problem! Jeg er tit glad for at jeg har totalt black out over hvad jeg lavede om lørdagen for man er sku ikke altid lige charmerende når man har fået en flaske sprut ++++

Mvh Tom

Nej.

Personlig er jeg ret god til at huske - selv på ethanol...

Jeg formåede til sidste fest på min gymnasium at give en lærer (dog kvindelig, min musiklærer) et ordentligt kys, heile af en anden og sprede en tændt cigaret udover et helt gulv da jeg opdager, man ikke må ryge indenfor.

Jeg tror bare jeg er mærkelig... ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Tømmermænd plejer at blive forstæket, ved intens cigaretrygning. Næste gang du drikker så husk at ryge 40 grøn cecil til, på den måde skulle odsene for at få tømmermænd dagen efter forbedredres betydeligt,

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Hehe tak for svarene..

Ved godt det lyder mærkeligt at jeg synes det er skidt, men vil sgu gerne prøve at vågne op et eller andet sted, uden at ane en skid om hvordan jeg er havnet der.

Jeg er 19 år nu, og har drukket tæt næsten hver weekend siden jeg var 14..

Og JO jeg går til den.. uanset om jeg drikker mig til jeg knækker mig (sker skam jævnligt) har jeg ikke tømmermænd..

Jeg føler mig skam stiv når jeg drikker rigtig meget.. men det jeg er irriteret over, er at ligemeget hvad jeg laver mens jeg er stiv ved jeg præcis hvad jeg gør.. så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje, for jeg har altid været fuld bevist med hvad jeg har lavet, og husket det fint nok.

Jeg ryger også til daglig, og på trods at det, kan jeg jeg stadig få MILD hovedpine, dog samme aften, da man jo (ved alle rygere) på en eller anden måde altid snupper den ene smøg efter den anden når man er stiv..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
dokat skrev:
Hehe tak for svarene..

Ved godt det lyder mærkeligt at jeg synes det er skidt, men vil sgu gerne prøve at vågne op et eller andet sted, uden at ane en skid om hvordan jeg er havnet der.

Som vist Halifax skrev: benzoer og alkohol. Så er det problem løst. Så skal du bare løse problemet med evt. at risikere en helvedes afhængighed af benzoer.

dokat skrev:
Jeg er 19 år nu, og har drukket tæt næsten hver weekend siden jeg var 14..

Det lyder ikke særlig smart.

dokat skrev:
Og JO jeg går til den.. uanset om jeg drikker mig til jeg knækker mig (sker skam jævnligt) har jeg ikke tømmermænd..

Jeg har næsten heller aldrig tømmerbørger. Vær bare glad for det.

dokat skrev:
Jeg føler mig skam stiv når jeg drikker rigtig meget.. men det jeg er irriteret over, er at ligemeget hvad jeg laver mens jeg er stiv ved jeg præcis hvad jeg gør.. så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje, for jeg har altid været fuld bevist med hvad jeg har lavet, og husket det fint nok.

Du behøver ikke være fuld for at udøve hærværk eller komme op at slås.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Blackout er nok noget af det mest ubehagelige der findes. Især når ens toksisk deprimerede hjerne ihærdigt prøver at udfylde den forsvunde tid, med alle mulige og umulige yderst ubehagelige scenarier.

I sådanne tilfælde er fosterstilling i sengen, med panden mod den kolde væg, den eneste løsning. Husk at slukke for mobil-telefonen, den kommer kun til at fremprovokere unødig angst.

Sukkerholdig føde og ejakulation er udemærket til hæve dopamin-niveauet, og ved hjælp af disse redskaber kan du med held bryde ud af dit etanol inducerede depressionsæg indenfor 12-24 timer.

Måske.

Det er set før at tilstanden kan følge én 2-3 dage, hvor øjekontakt med dine medmennesker kan udløse paranoide fantasier og det eneste dit usle ego ønsker er sammensmeltning med faste livløse genstande, såsom vægge og mørke hjørner. Ens følelser I denne tilstand gennemgår en nærmest cirkulær bevægelse igennem kraftig ufokuseret skam, angst, ligegyldighed og kraftig ufokuseret skam og så videre.

Er det bare mig? Eller har i også væltet jer i alkoholsdepressionens brystdybe tjærehul?

Glade hilsener fra Ontario,
Ashoka

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ashoka skrev:
Er det bare mig? Eller har i også væltet jer i alkoholsdepressionens brystdybe tjærehul?

Glade hilsener fra Ontario,
Ashoka

Det er værst når ens organisme har taget så massiv skade af en strabadser, at den nægter at optage næring. Overhovedet.
Spanden er den bedste væbner i denne stund.

Men selv spanden kan ikke hindre mavesækkens altødelæggende effekt på den intetanene mundhule.
I løbet af 10-15 opkast, vil man derfor opleve vabler vokse ud af det rene ingenting, hvorefter man de følgende 3 dage oplever intens, og bidende smerte lige så snart man skal putte noget i munden. Det være sig mad, drikke eller helt tredje objekter.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
puha ja kender det man ligger i frygt søndag morgen for båede at kigge i ens ind og udbakke på ens mobil telefon. Af samme grund har jeg sagt til at piger vis nummer jeg har fået at de løber en risiko ved at gi mig det hehe. Jeg ender som regl med foster stilling, pizza med massere og chili og hvidløg, en kold cacoemælk og en slat GHB senere på aftenen når organismen ikke er så fysisk hærget :)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Citat:
...så har aldrig rigtig lavet hærværk eller kommet og og slås med vilje...

Er det da dit store ønske?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]