Mht. ikke at vide hvilket stof man køber, havde et par kammerater og jeg en rimelig underlig oplevelse her for nyligt.
Vi har i længere tid haft svært ved at skaffe ren mdma, så da en af mine kammerater havde fået lovning på et gram af nogle han kendte, var vi selvfølgelig friske.
Om aftenen sad vi så og hyggede til hvad der skulle have været en hyglig blæser-aften. Det vi havde fået viste sig jo så bare
ikke at være mdma.
Der var èn i selskabet, som ved indtagelse af 100mg nasalt simpelthen trippede. Vedkommende fik det også enormt dårligt, og brækkede sig i ca. 2 timer. En anden kammerat og jeg tog hver 160mg oralt.
Det var en mega wierd oplevelse, og resten af aftenen gik med at prøve at komme frem til hvad det var for noget gøgl de gutter havde givet os. hvis jeg skal beskrive effekten var det nærmest som et 2c-b comedown. Som om der var et svagt afterglow. Der var et minimal snert af kildren i kroppen, som havde det været en knust skod-kex, og så blev man bare underlig i hovedet.
I starten mente vi det kunne være MDA, men det burde jo have givet en mere mdma-like følelse i kroppen..
For os der ikke fik det skidt fysisk, var det egentlig meget sjovt, nok mest fordi vi følte os lidt taget i røven af de der gutter.
Hvad det var, står stadig hen i det uvisse. Sikkert hvad fejekosten fik skrabet sammen i laboratoriet.
Konklusionen er, at jeg ikke orker at købe narko af folk jeg ikke kender, for de der gutter har sikkert selv troet det var mdma.. "hehe, jeg kan ik huske hvordan det var sidst jeg var på kex selvom det var igår, men det her er noget der virker. Det er god narko" blaah.. blæs lidt mindre kogere :/
Et surt opstød fra min side^

Mvh. SpuN-