Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som crémen af Lystrups Lortepushere du har ramt ind i der. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det kunne også være, at manden ikke selv ved hvad det er... Dem han køber det af, har sikkert stukket ham en lang smøre han ikke fattede briller af. Det eneste han har hørt er, 1ml ... lam ... 'silver' ...

Man burde tvinge 10ml i ham, for at få ham til at røbe det.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tænker lidt på kolloidal sølv?

Selvom man vidst ikke lige kan opnå nogen glad effekt af det, kunne en pusher vel nemt finde på at markedsføre det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er da garanteret et narret ord han har fundet på i stedet for 5-MeO-aMT... Det vil jeg tro.. 8-10 timer, og han tør at sælge det til folk uden at røbe hvad det er.. Hvis det er mere potent end 5-MeO-aMT, så halshug svinet :wink:
Man SKAL sige hvad man sælger hvis det er stoffer, ellers bør man grave sig selv ned IMO..

/IC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Ved du om pusheren selv tager noget af det?

For ellers kunne det jo være noget, han godt ved er farligt og derfor ikke siger hvad det er.

men BARE HOLD DIG LANG VÆK!!!!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Gaia skrev:

Sjovt du liger nævner guncity.. øhhh lystrup :)

For et par år siden hørte jeg også om stoffet "silver" som kom i væskeform og som man blev herreblæst af, og ja det var fra folk jeg kender i lystrup.

Dog lykkedes det mig aldrig at få fat ham/dem der solgte det for at finde ud af præcist hvad det var.

Men helt sikkert er det et RC af en form. Sikkert 5-meo-amt eller DO* i hvert fald nogle af de RC's der er mest potente vægtmæssigt.

Og når fjolset ikke vil ud med hvad det er for så kan alle bare få fat i det, ja så er det nok fordi nogen kun tænker på profitten.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
TJiLLe skrev:
Gaia skrev:

Sjovt du liger nævner guncity.. øhhh lystrup :)

"Velkommen til Helvede" ;)

Sorry for OT.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Mht. ikke at vide hvilket stof man køber, havde et par kammerater og jeg en rimelig underlig oplevelse her for nyligt.
Vi har i længere tid haft svært ved at skaffe ren mdma, så da en af mine kammerater havde fået lovning på et gram af nogle han kendte, var vi selvfølgelig friske.

Om aftenen sad vi så og hyggede til hvad der skulle have været en hyglig blæser-aften. Det vi havde fået viste sig jo så bare ikke at være mdma.
Der var èn i selskabet, som ved indtagelse af 100mg nasalt simpelthen trippede. Vedkommende fik det også enormt dårligt, og brækkede sig i ca. 2 timer. En anden kammerat og jeg tog hver 160mg oralt.
Det var en mega wierd oplevelse, og resten af aftenen gik med at prøve at komme frem til hvad det var for noget gøgl de gutter havde givet os. hvis jeg skal beskrive effekten var det nærmest som et 2c-b comedown. Som om der var et svagt afterglow. Der var et minimal snert af kildren i kroppen, som havde det været en knust skod-kex, og så blev man bare underlig i hovedet.
I starten mente vi det kunne være MDA, men det burde jo have givet en mere mdma-like følelse i kroppen..

For os der ikke fik det skidt fysisk, var det egentlig meget sjovt, nok mest fordi vi følte os lidt taget i røven af de der gutter.

Hvad det var, står stadig hen i det uvisse. Sikkert hvad fejekosten fik skrabet sammen i laboratoriet.

Konklusionen er, at jeg ikke orker at købe narko af folk jeg ikke kender, for de der gutter har sikkert selv troet det var mdma.. "hehe, jeg kan ik huske hvordan det var sidst jeg var på kex selvom det var igår, men det her er noget der virker. Det er god narko" blaah.. blæs lidt mindre kogere :/

Et surt opstød fra min side^ :)

Mvh. SpuN-

Titel: hmm
Junior medlem

For det første var ham "dealeren" ikke fra lystrup, men ja folk derude fra har også kunne skaffe det før ( Men der er aldrig nogle der har fortalt hvad det var!?) Og jeg tror ikke det er amt da dem der var på har prøvet det før! men det er selvfølgelig en muligehed..
For det andet tror jeg heller ikke det er nogle 2cXer da jeg har prøvet et par stykker af dem og det var altså ikke på den måde, og det kan alle jo heller ikke lige få fat på ( Grunden til folk ikke vil fortælle det er jo netop pga af alle kan få fat i det siger de ) Folk siger også at han er den eneste der sælger det i århus(dk?)
Og nej jeg har ikke tænkt mig og prøve det !?
Ihvertfald ikke før jeg ved 100 % hvad det er. men det virkede sQ somom de havde det sjovt :S
Jeg har faktisk noget af det, da jeg byttede med noget andet og aner ikke hvad jeg skal gøre af lortet.!!
Og jeg fatter sQ heller ikke de gider at drikke det lort når de ikke aner hvad det er, men det kan du ikke forklare de hoveder men de har selvfølgelig også prøvet det et par gange .
det var helt sikkert psyckelisk !
Goahead :D

Titel: 2cX
Junior medlem

Nu kommer jeg faktisk lidt i tivl om det måske kunne være noget 2ci, 2cb osv.
For da jeg prøvede det første gang fik jeg grineflip, og kunne næsten ikke stå/gå og jeg hallucinede og snakkede sort, og alle de ting gjorde de nemlig også.!
Men det varede jo ikke så længe..
Hmm det er noget underligt noget.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Citat:

Citat:
For da jeg prøvede det første gang fik jeg grineflip[..]

:?

Og - i hvert fald et par af - 2cx'erne er da tilgængelige. Men det er jo lidt et fortolkningsspørgsmål om man vil mene at det er nok tilgængeligt til at man vil sige alle kan skaffe det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
xh0r63 skrev:
Citat:

Citat:
For da jeg prøvede det første gang fik jeg grineflip[..]

:?

Og - i hvert fald et par af - 2cx'erne er da tilgængelige. Men det er jo lidt et fortolkningsspørgsmål om man vil mene at det er nok tilgængeligt til at man vil sige alle kan skaffe det.

Han hentyder selvfølgelig til første gang han prøvede 2cb/2ci...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Oh :oops:

Titel: !
Junior medlem

Vi finder nok aldrig ud af hvad det skidt er :(

Titel: Re: !
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
goahead8520 skrev:
Vi finder nok aldrig ud af hvad det skidt er :(

Og det er alligevel godt det samme...Små private næringsdrivende der ikke vil fortælle hvad det er de sælger, er alligevel ikke værd at tale med.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Mon ikke Retskemisk Institut ville være behjælpelige, hvis de fik en lille prøve?
Du kan jo fortælle baggrunden for hvorfor, det ønskes analyseret - selvfølgelig uden at nævne nogle af de impliceredes navne.
Spørgsmålet er bare hvordan man kan indsende sådan en sample, uden at virke useriøs på trods af, at man gerne ville være anonym?

Prøv evt. først at anvende diverse testkits og se om de kan opklare, hvilket stof det er. En tryptaminindikator må vel også kunne fremstilles/bestilles?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg er ligeledes stødt på det "Silver" op til flere gange. Kender flere personer der har indtaget det gentagende gange, men jeg har dog desværre ikke mødt ham der solgte det. Det er dog formodentlig den samme person, eller kommer fra det samme sted i Århus omegnen.
Dem jeg kender der har taget det, er ikke umiddelbart de bedste til at beskrive effekten, hvilken kun gør det endnu sværere at gætte sig frem til hvad det kan være. Nægter at prøve det selv, før jeg ved præcist hvad det er, så det irriterer mig lidt at det skal være så hemmelighedsfuldt.
Ud fra mine bekendtes fortællinger, og været sammen med dem når de har indtaget det og ellers været påvirket, peger klart i retningen af et psykedelisk research chemical. Min egen erfaring med disse er begrænset til 3 forskellige 2C substanser, som jeg er ret sikker på ikke er én af dem.

Ville godt lige møde ham gutten og få chancen for at udspørge ham lidt. Tossefar!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Ellers må vi vel lave en forespørgelse efter en frivillig testperson?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Han sælger jer vand og placebo-trips. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
I denne tråd omtales silver som lsd i krystalform: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17736

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]