Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg opretter det her topic for lige at lufte nogle tanker, og jeg håber at det falder i god jord og at aktive medlemmer gider give den en tanke eller to.

Jeg må ærligt indrømme, at forestillingen om at en hjemmeside kan ændre ens liv, aldrig nogensinde har strejfet mig. Mit 3 årige ophold på Psychedelia.dk har været præget af positive og negative oplevelser, men summa summarum har det været ekstremt positivt. Udover at jeg er blevet præsenteret for så fantastisk en ting som psykedelika, så har jeg også tilranet mig oceaner af information om rusmidler, videnskab, historie, religion og filosofi igennem denne hjemmeside. Til sidst, men absolut ikke mindst, så har jeg også haft æren af at møde nogle ekstremt dejlige mennesker herfra. Disse ting har været min primære næring til at opnå mit nuværende ståsted, som jeg ikke ville være foruden. Aldrig har noget katalyseret så radikal en personlig udvikling hos mig.

Her på det sidste er der sket nogle ting, som jeg ikke helt kan forholde mig til. Uden at grave for meget i disse ting, vil jeg blot nævne en enkel ting, som jeg finder ubeskrivelig usmagelig og kvalmende. Jeg snakker om alle de efterfølgende hændelser som et resultat af Peders død (RIP). Mere specifikt snakker jeg om alle de flabede og respektløse kommentarer, der er blevet tilknyttet forumet og lysoptændingen for Peder.

En ting er at have holdninger om døden og andres selvmord, en anden ting er at gøre rede for sine holdninger ved samtidig at ydmyge den afdøde person.

Kun en kujoneret tåbe udfører denne dybt umoralske og forkastelige handling. Indlæggene og lysene er dog ikke det største problem. At Psychedelia.dk er blevet hacket, er der ikke så meget at gøre ved - det er heller ikke det jeg finder kvalmende, men derimod den måde det er blevet gjort på. Det er fuldstændig ude af proportioner, hvor grænseløs stupiditet kan være. Jeg er rystet.

Med fare for at blive stemplet som asocial og et fordømmende svin, så synes jeg at Psychedelia.dk er blevet for "social" til min smag. Der er for meget mudderkastning, diskussioner bliver for personlige og hånende, mange herinde har ikke respekt for hinanden - det går ganske enkelt ud på at være sej og være en del af eliten. Den udvikling vi er ved at tage minder mere om en legestue end en hjemmeside, hvis indhold skulle være information om rusmidler og andre emner det måtte vedrøre.

Det her indlæg bliver beklageligvis det sidste indlæg fra mig, og denne tråd bliver den sidste tråd jeg følger med i. Når denne tråd er gået død, har jeg pakket min bagage og taget ud på en rejse i livet, uden Psychedelia.dk ved min side. Dette betyder også at jeg takker mange gange for tilliden og træder af som moderator i Art, Stoffer i Medierne og triprapport-sektionen. Jeg håber min moderering har været tilfredsstillende og fair i andres øjne.

Jeg ønsker forumet og jer allesammen alt det bedste fremover. Tusind tak for tre informative, interessante og sjove år. Afslutningsvist vil jeg sige, at jeg efterlader alt mit her på siden uberørt, og jeg håber at det kan komme brugerne til gode.

Når dette er sagt, så er jeg parat til at gøre noget ved mit stigende misbrug af internettet. Adiós!

Kærlige hilsner, fred og hippiebullshit
Ali

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg vil da i hvert fald gerne som den første sige tusind tak for nogle smukke og inspirerende triprapporter, samt emner og debat til eftertanke!
Derudover vil jeg sige alt held og lykke fremover :)

Hav det godt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja, tak for en masse gode stunder, Ali. Jeg har nydt dine informative, seriøse, sjove og til tider gakkede posts og triprapporter til fulde! Held og lykke fremover!

mvh
Patrick/shinsou

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Held og lykke Ali, jeg kommer til at savne dine dejlige indlæg og gode rapporter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ked af at høre du smutter, dine posts har altid været et kig værd, men god vind fremover :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det har været hyggeligt, Ali, jeg håber du formår at gøre noget ved din internetafhængighed.

Jeg er delvist enig i din kritik, omend jeg stadigvæk mener, at de gode sider er mere fremherskende end de dårlige. Vi får stadigvæk distribueret seriøs information til folk derude, og Psychedelia er stadigvæk et af de bedste steder at gå hen, hvis man har specifikke spørgsmål til stoffer herunder dosering og relevant HR.

Den største beklagelse må være, at der ikke foregår særligt mange advanced drug-diskussioner, men så må folk nok vende øjenene imod andre sider (tildels Bluelight.)

Held og lykke med det hele, Ali, og vi tales ved!

Mvh. Psyko/O

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg håber ikke vi har set det sidste til dig... Tror nu nok muligheden er tilstede for at du dukker op igen når du begynder at savne os ;)

Ha det godt indtil da...

Go rejse...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det gør mig ondt at høre at du forlader os herinde, men jeg håber at du kommer godt videre uden os her på psychedelia.

Vil du stadig være at finde på irc fra tid til anden?

Mvh Jonas!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Nu har jeg aldrig snakket meget med dig Ali eller kendt dig personligt. Jeg vil alligevel godt takke for mange af dine gode indlæg og rapporter her på siden . Det virker som om du altid har bidraget med noget konstruktivt her på psychedelia :)

Citat:
Jeg må ærligt indrømme, at forestillingen om at en hjemmeside kan ændre ens liv, aldrig nogensinde har strejfet mig.

Sådan har jeg også haft det først. Men når man tænker over det, så tror jeg da for længst jeg var gået fuldstændigt i hundene uden den info og de råd jeg har fundet her på siden.

Held og lykke fremover!

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er sgu sørgeligt at du forlader siden Ali du har bestemt været en positiv tilføjelse.

Udover dette vil jeg sige held og lykke med dit projekt og forhåbentligt på genhør fra mig :D

Titel:
Relativistisk båthorn

Måske er det en naturlig udvikling? Jeg ka' ihvertfald godt genkende noget i det du si'r Ali.

De første par år på psy lærte jeg en _masse_ nyt, så begyndte jeg at se gentagelser og negative kommentarer og genrelt Useriøsitet i alle poster (som selvfølgelg kun blev værre af at jeg begyndte at fokusere på det). Omkring 3 år efter jeg begyndte på psy lukkede jeg også min profil og skrev at jeg aldrig ville skrive her igen. Det fortrød jeg så lidt tid efter, og fik den åbnet igen (med lidt hjælp fra truckermuffin :) )

Så det jeg si'r er, at måske er det en 'periode' du ska' igennem (hvis man ka' sige det sådan :) ). En negativ periode som følger naturligt når man har været længe på 1 sted, skrevet meget og deltaget meget?

Selv-disciplin i debatterne er noget de fleste af os, inklusive mig-selv, måske godt ku' bruge mere af. Men i al den tid jeg har været her, har der altid været blandede meninger og skarpe ytringer. Og også flabede og latterlige kommentarer og opførsel fra tid til anden. Men så absolut også meget af rigtig høj kvalitet (hvilket selvfølgelig er det der trækker)

Det jeg mener er, at den stemning man ser i forummet til dels skyldes hvordan man selv har det. Så i perioder hvor man er mere positiv ser man mere positivt på forummet og debatterne's indhold, og omvendt når man er mere negativ (og vi svinger alle lidt i humøret over tid, så jeg tror de fleste ka' genkende det jeg si'r)
Og når en du kender personligt så pludselig ligefrem dør, så ska' det naturligvis påvirke dig. Det ville være mærkeligt andet, Ali :)

Hvis du kommer tilbage, kommer du tilbage, og hvis ikke, så må du ha' det godt alligevel :)
Jeg synes du har skrevet mange go'e ting, og været en positiv faktor. Og jeg synes at du har den rette indstilling til hvordan man ska' behandle sine med-mennesker. Så jeg håber du får lyst til at vende tilbage, og at det kun bli'r en pause du holder, og ikke et fuldt stop fra psy.

Som astral si'r, så kommer du forhåbentlig til at savne os :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ej sørgeligt!
Surt du ikke kan blive Ali..! Jeg tror ikke jeg er den eneste der vil komme til at savne dig herinde..!

Mht. din kritik synes jeg at mudderkastningen har været værre, men den er der stadig, hvilket er utroligt lamt efter min mening! (selvom jeg måske selv gøre i 'ny og næ')
Dine triprapporter, tråde, og åbenhed har inspireret mig!
Vi har kun mødt hinanden et par gange, men det har skam været hyggeligt!
Når jeg forsvarer min position som psykonaut overfor psykedelika-hadende nobrains bruger jeg ofte citater eller generelt bare ting fra dig som skjold eller våben..

Du er helt sikkert min yndlings perker :P

Mvh. Infected Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg stemmer også i koret. Det har altid været en fornøjelse at læse dine posts og triprapporter Ali.

Men alt held og lykke fremover :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Tak for de mange gode indlæg Ali.

Det har også været dejligt at få indblik i din verden de sidste par år. Syntes stadig din stue ser møg hyggelig ud.

Livet er en lang udvikling og vi skal alle hver vores vej- Håber du finder vejen til glæde.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Er ked af at se dig smutte Ali... Har altid siddet og læst dine indlæg med et smil på læberne fordi jeg syns at du altid har haft dine viden og emnet i orden og ikke mindst dine argumenter - Må det gå dig godt.
Held og lykke frem over!

Senest rettet af Sufix 12 jun 2006 13:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Ha det godt.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg håber at du ikke alene rejser fra denne side, men også fra Danmark, hjem til perkerland hvor du hører til. Tak for alt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ali .. Jeg vil gerne sige tak, for den viden du har bidraget til psy. Jeg har haft meget nytte af dine triprapporter, og de har hjulpet mig til at klargøre hvordan og hvorfor jeg bruger de mange forskellige rusmidler!

Ps. Fuck TGG

Senest rettet af visias 17 jan 2013 23:41, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Fortsat hyggelig eksisteren :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Jeg håber at du ikke alene rejser fra denne side, men også fra Danmark, hjem til perkerland hvor du hører til. Tak for alt.
: :yeah:

What dank said.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]