Dejligt nok med alt hvad der er af hash, øl, sprut, øl, tøser, musik, regn, sol, øl, smøger, mad, hyggeligt samvær med andre og meget andet
Fint nok, men ret neder med det kolde vejr i starten af ugen. Ved heller ikke om det er vejrets eller urinstøvets skyld at 100% af vores lejr næsten ikke kan trække vejret, eller også er det bare en blanding af alt for meget hash, 350+ smøger, min. 1 ramme Royal fra Q8 om dagen (holdt kolde i ølhullet), og hvad der var af sprut, vejret og urinstøvet

For vild i Roskilde By oppe ved stationen, da jeg fandt ud af at klokken var 13:50 tirsdag. Skyndte mig afsted, og kom ind i et boligkvarter med ligeså mange mennesker som der er trillionærer. Nok ikke den vej. Kom så heldigvis over til Vest, desværre kunne jeg ikke få cyklen ind der ?? fuck dem selvf. kan jeg det, men måtte udenom. Kom dog hen til Broen ca. kvart over mener jeg, men lidt svært at genkende nogle mennesker man ikke har set før

Blev der og røg et par smøger, hvorefter jeg cyklede tilbage til East...
Så hvis i har set en stå svedende og ryge smøger, så er det nok mig

Alt i alt et meget godt lille arrangement, skal da helt sikkert med næste år, med lidt mere planlægning, havde kun et par dage til at gøre mig klar. Plus at jeg ikke skal med de samme glatnakker igen. Det endte med at de tog hjem, heldigvis fik jeg lov til at slå mig ned i en gammel vens lejr, kanone fyre, dejlig stemning
Og så kørte panserne vores radio over. Politistat ! Censur ! DØ ! Vi var bare oppe og danse med servicevagterne ved East kl. 4 om natten med en flaske malibu (hvid) vores lejrblaster og 1 pakke meget dyre LA Menthol smøger (16 stk. købt for 100kr af en stiv finne, vi manglede smøger, ret gode v/ 3 stk af gangen, dejlig friskt

)
Vi spurgte vagten om panserne turde at køre over vores radio, og de mente han at de var syge nok til, og så gjorde de det fandme. De morede sig kosteligt haha. Fuck dem, men den spillede sku stadigvæk, tilbage til lejren og tage hul på nummer 4 rulle gaffa

Var nok den mest smilende panser jeg nogensinde har set
Var hjemme kl. shit i morges, stod i 1 time på tæer, på et ben, på et 10x10cm stort areal i toget fra roskilde st. Hold kæft. Var hjemme kl. 6 og skulle på arbejde ved 9 tiden, endte med at jeg var der 12:00, er stadigvæk lidt træt, og kan ikke rigtigt trække vejret, men hold kæft hvor var det godt at sove i en ordentlig seng, og få et bad til
Mht. panserne og stoffer, vi sad til Roger Waters ret langt tilbage (glemte tiden) og røg en joint, og med nolden plantet på en ven, gik jeg sammen over med nogle af de andre og spurgte til reglerne om kropsvisitering til sådanne arrangementer, for jeg følte mig relativt utilpas af at en klam fed mand stod og ragede på mig bare fordi jeg prøvede at komme igennem gate 7... Op og ned af arme og ben. Men det måtte de godt, men ikke ransage ens krop helt, men tjekke for våben, flasker og lign. Skulle bare være sikker. Spurgte dem også om de gjorde noget ekstra ud af at buste rygere, og om det var noget de prioriterede højt, men de sagde bare grinende at "så kunne de jo ikke lave andet, det er jo Roskilde" hvilket vi måtte give dem ret i. Flink nok panser, men han sagde at hvis man bare holdt lav profil så ville de ikke gøre noget, de tre der havde heller ikke anholdt nogen for at ryge, cool nok.
Sagde tak og gik grinende videre, godt skæv, og tog lige et par hvæs af jointen jeg havde i hånden (:!:), som stadigvæk var tændt!!! Havde helt glemt den, jeg er 1000% sikker på at de kunne lugte det, jeg kunne bare ikke, var helt stoppet i næsen. Cool at de ikke bustede mig, selvom det måske virkede lidt flabet, men stod jo heller ikke og viftede med den

Næste år så køber jeg en kasse jointpapir og sælger udaf, samt en bunke lightere, eller bare tager 1kr. for hver tænding. Følte mig lidt som en omvandrende lighter haha. Jointpapir er der fandme også mange der har spurgt efter, de steder jeg lige så i Roskilde kunne man kun få det røde rizla, det helt lille. Argh
Men vi ses måske næste år så !