Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Efter at have læst her på siden i lang tid, er jeg vist klar til at stille et spørgmål...

Jeg har prøvet ecstasy cirka 10 gange, fordelt over lang tid. Jeg har her gang glædet mig til det, fordi det virkelig er fedt. Men sidste gang, efter at vi have fået nogen nye hjem, som jeg pga. reglerne vel ikke må nævne navnene på? Fik jeg en ekstrem nedtur. Jeg lå bare i sofaen, og alt var virkelig røv. Har aldrig haft følelsen før. Er det normalt.? Folk siger det skyldes min psycke inden jeg indtog kiksene, kan det passe.? For har i den seneste tid ikke været helt tilpas. Eller kan pillen muligvis have indholdt noget, som kan have fremfragt den nedtur?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det kan jo være hvad som helst - ingen af os aner hvad der har været i pillen. Men hvis du har prøvet MDMA et par gange, vil jeg nu mene du godt vil ku' genkende det.
Set og setting betyder mere end man lige tror (selv med MDMA).

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du har tænkt dig at prøve igen, ville det måske være en god idé at kigge denne tråd igennem.

Titel:
Junior medlem

I har helt sikkert ret, og guiden er læst igennem mange gange. En vejledning kun de færreste følger, vil jeg tro. Men mange af de nævnte stoffer, bl.a. SSRI´erne er jeg jo ikke i stand til at kunne få fat i, og hvis det så lykkedes, ville jeg ikke vide hvordan og hvorledes det skulle indtages. Men det med C- og E-vitaminerne vil jeg helt sikkert huske. Andet kan jeg jo ikke rigtig gøre...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Må jeg høre hvordan en typisk mdma-session forløber for dit vedkommende?

Redoserer du? Og hvor mange gange? Og med hvor meget?

Titel:
Junior medlem

Den forrige MDMA-session foregik ved at jeg mødtes med nogle venner, og jeg var forinden ikke sikker på at jeg vil tage nogen den aften. Men jeg blev grebet med af stemningen, og startede ud med én. Så gik der nok cirka 30 min, så tog jeg en halv, så gik der yderlige 40 min, og så tog jeg én til. Altså 2,5 pille på 70-80 min cirka, og jeg var efterfølgende også ramt. Men så begyndte folk at gå, og var ikke tilfreds med musikken, og så begyndte nedturen. Jeg smed mig i sofaen, og var jo bare træt af verden, og kogte som sindsyg. Efter et stykke tid, kom der én pige og tog mig i hånden, og det hjalp en del på det. Da der var gået et par timer i alt, tog vi videre, og så forsvandt min nedtur så også. Heldigvis.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Steffffen skrev:
Den forrige MDMA-session foregik ved at jeg mødtes med nogle venner, og jeg var forinden ikke sikker på at jeg vil tage nogen den aften. Men jeg blev grebet med af stemningen, og startede ud med én. Så gik der nok cirka 30 min, så tog jeg en halv, så gik der yderlige 40 min, og så tog jeg én til. Altså 2,5 pille på 70-80 min cirka, og jeg var efterfølgende også ramt. Men så begyndte folk at gå, og var ikke tilfreds med musikken, og så begyndte nedturen. Jeg smed mig i sofaen, og var jo bare træt af verden, og kogte som sindsyg. Efter et stykke tid, kom der én pige og tog mig i hånden, og det hjalp en del på det. Da der var gået et par timer i alt, tog vi videre, og så forsvandt min nedtur så også. Heldigvis.

Dette lyder som en utrolig dårlig setting, efter som den forsvandt da hende pigen kom ;).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]