Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 98 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Kommer du på Roskilde06?
Ja! 51%  51%  [ 45 ]
Nej! 44%  44%  [ 39 ]
Måske. 5%  5%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 88
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
dEEP aka Nick Namiac skrev:
Alternativ musikgennemgang til rusgilde06: http://www.musikbibliotek.dk/10317
God fest

Forfatteren bag denne artikel lyder som én, som ærgrer sig over han ikke fik en billet!
Han sabler jo næsten alle navne ned; han lyder som en gammel gnavpot (omend en "i-musikken-velbevandret" gnavpot)!

Men der er da interessante tips hist og pist, takker for linket...!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kosmos
Nu var det jo civilbeklædte betjente mig og TheBo snakker om.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Hold da kæft - dejlig afslutningskoncert på Orange. :-)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ja, fy for pokker da! Det er helt sikkert en af dem man kommer til at fortælle børnebørnene om. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
For mit vedkommende var Coldcut afslutningen på Roskilde. Har aldrig rigtig været til Pink Floyd og smuttede efter en time... Coldcut var dog alt for fedt, har aldrig set så meget gear på en scene før. Jeg var virkelig imponeret over musikken i år, især Gogol Bordello, Deftones, Coldcut, Bullet for my Valentine og The Streets var fede.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Åndsamøbe skrev:
dEEP aka Nick Namiac skrev:
Alternativ musikgennemgang til rusgilde06: http://www.musikbibliotek.dk/10317

Hmm, han virker godt nok ret subjektiv, ihvertfald er han af en eller anden grund ikke glad for The Unit og Barra Head.

Er musik-bedømmelser ikke altid hovedsageligt subjektive?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, for mit vedkommende var det nok den værste festival nogensinde...
Dermed ikke sagt at den var dårlig - langt fra.
Men når man glemmer sine penge og sit tøj, får stjålet sin Boomblaster, smadrer sine briller, brækker foden, destruerer sin telefon, og éns bedste ven bliver til en norsk og dybt ubehagelig sømand når han drikker mjød, så er det begrænset hvor meget sjov man kan presse ud af dén citron...

Pga. manglende tøj så lignede jeg i år en ganske ulasteligt klædt hyrde med sixpence, lange sokker og store shorts. Udover dét havde jeg min trusty cane (læs: modificeret kosteskaft). Dén blev så også stjålet...
Jeg gik under kaldenavnet "Kaptajn Hvirvelvind", under hele festivallen. Deraf mit nye nick.

Jeg fik dog instruktioner til at finde en Psychedelia-lejr af et ganske rart menneske. Det var lige ved en af portene til festivalpladsen. 8 tror jeg nok.
Vi ville være kommet forbi, men vores psyke, og fysiske formåen forhindrede os.

Vi ses næste år pikhoveder!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Dejligt nok med alt hvad der er af hash, øl, sprut, øl, tøser, musik, regn, sol, øl, smøger, mad, hyggeligt samvær med andre og meget andet

Fint nok, men ret neder med det kolde vejr i starten af ugen. Ved heller ikke om det er vejrets eller urinstøvets skyld at 100% af vores lejr næsten ikke kan trække vejret, eller også er det bare en blanding af alt for meget hash, 350+ smøger, min. 1 ramme Royal fra Q8 om dagen (holdt kolde i ølhullet), og hvad der var af sprut, vejret og urinstøvet :)

For vild i Roskilde By oppe ved stationen, da jeg fandt ud af at klokken var 13:50 tirsdag. Skyndte mig afsted, og kom ind i et boligkvarter med ligeså mange mennesker som der er trillionærer. Nok ikke den vej. Kom så heldigvis over til Vest, desværre kunne jeg ikke få cyklen ind der ?? fuck dem selvf. kan jeg det, men måtte udenom. Kom dog hen til Broen ca. kvart over mener jeg, men lidt svært at genkende nogle mennesker man ikke har set før ;)
Blev der og røg et par smøger, hvorefter jeg cyklede tilbage til East...
Så hvis i har set en stå svedende og ryge smøger, så er det nok mig :)

Alt i alt et meget godt lille arrangement, skal da helt sikkert med næste år, med lidt mere planlægning, havde kun et par dage til at gøre mig klar. Plus at jeg ikke skal med de samme glatnakker igen. Det endte med at de tog hjem, heldigvis fik jeg lov til at slå mig ned i en gammel vens lejr, kanone fyre, dejlig stemning

Og så kørte panserne vores radio over. Politistat ! Censur ! DØ ! Vi var bare oppe og danse med servicevagterne ved East kl. 4 om natten med en flaske malibu (hvid) vores lejrblaster og 1 pakke meget dyre LA Menthol smøger (16 stk. købt for 100kr af en stiv finne, vi manglede smøger, ret gode v/ 3 stk af gangen, dejlig friskt :P )
Vi spurgte vagten om panserne turde at køre over vores radio, og de mente han at de var syge nok til, og så gjorde de det fandme. De morede sig kosteligt haha. Fuck dem, men den spillede sku stadigvæk, tilbage til lejren og tage hul på nummer 4 rulle gaffa :)
Var nok den mest smilende panser jeg nogensinde har set

Var hjemme kl. shit i morges, stod i 1 time på tæer, på et ben, på et 10x10cm stort areal i toget fra roskilde st. Hold kæft. Var hjemme kl. 6 og skulle på arbejde ved 9 tiden, endte med at jeg var der 12:00, er stadigvæk lidt træt, og kan ikke rigtigt trække vejret, men hold kæft hvor var det godt at sove i en ordentlig seng, og få et bad til

Mht. panserne og stoffer, vi sad til Roger Waters ret langt tilbage (glemte tiden) og røg en joint, og med nolden plantet på en ven, gik jeg sammen over med nogle af de andre og spurgte til reglerne om kropsvisitering til sådanne arrangementer, for jeg følte mig relativt utilpas af at en klam fed mand stod og ragede på mig bare fordi jeg prøvede at komme igennem gate 7... Op og ned af arme og ben. Men det måtte de godt, men ikke ransage ens krop helt, men tjekke for våben, flasker og lign. Skulle bare være sikker. Spurgte dem også om de gjorde noget ekstra ud af at buste rygere, og om det var noget de prioriterede højt, men de sagde bare grinende at "så kunne de jo ikke lave andet, det er jo Roskilde" hvilket vi måtte give dem ret i. Flink nok panser, men han sagde at hvis man bare holdt lav profil så ville de ikke gøre noget, de tre der havde heller ikke anholdt nogen for at ryge, cool nok.
Sagde tak og gik grinende videre, godt skæv, og tog lige et par hvæs af jointen jeg havde i hånden (:!:), som stadigvæk var tændt!!! Havde helt glemt den, jeg er 1000% sikker på at de kunne lugte det, jeg kunne bare ikke, var helt stoppet i næsen. Cool at de ikke bustede mig, selvom det måske virkede lidt flabet, men stod jo heller ikke og viftede med den :lol:

Næste år så køber jeg en kasse jointpapir og sælger udaf, samt en bunke lightere, eller bare tager 1kr. for hver tænding. Følte mig lidt som en omvandrende lighter haha. Jointpapir er der fandme også mange der har spurgt efter, de steder jeg lige så i Roskilde kunne man kun få det røde rizla, det helt lille. Argh

Men vi ses måske næste år så !

Titel:
Medlem

Jeg melder også om fremragende festival. God stemning, vi havde en hyggelig lejr, og jeg slap med minimale tømmermænd.
Jeg synes ikke at det musikalske aspekt var helt så stærkt i år som de foregående, men koncerten med Sigur Rós var dog uforglemmelig og berusende. Under Byen var også okay, selvom nogle af detaljerne i deres album druknede i liveshowet. Veto var godt - som altid - og det er godt at se at de endelig er ved at komme godt in på den danske rockscene.

Var der nogen der mødtes på den føromtalte bro? Jeg tror jeg glemte hvilken dag det var, og dukkede desværre ikke op :(.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HardcoreWizard skrev:
Var der nogen der mødtes på den føromtalte bro? Jeg tror jeg glemte hvilken dag det var, og dukkede desværre ikke op :(.

Var det ikke tirsdag? Jeg var der, men da der ikke var noget tidspunkt skred jeg hurtigt igen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg glemte også fuldstændig broen i min koger tirsdag morgen..

Men heltsikkert det var en fremravende festival, jeg glæder mig allerede til de time lange køer ved indgang east!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Kaptajn Hvirvelvind skrev:
HardcoreWizard skrev:

Var det ikke tirsdag? Jeg var der, men da der ikke var noget tidspunkt skred jeg hurtigt igen...

Jo der var en del der mødtes ved broen :)

Vi var:

Farmerfy, Jespar, ThirdEyeF, DYSW, Hamp (hamps ven som jeg ikke kan huske navnet på), Fenriz, Jargo, mig selv (c0ne) og nogle andre også, jeg er ked af jeg ikke kan huske hvem der mere var der, men roskilde har smadret hukommelsen ret meget.

Tror vi var ca. 10 :)

Det var skidehyggeligt, vi sad på plænen foran Pavillion Junior og røg lidt og snakkede. Bagefter tog folk hjem til deres respektive lejre, men vi var dog nogle stykker der stadig holdt sammen i en times tid ekstra.

Farmer, DYSW, Jespar, Fenriz, Jargo og mig tog hen til Farmer, jespar og DYSWs lejr og hyggede os med nogle skunkjoints :)

Alt i alt et rigtig fint møde. Det var rart at sætte ansigt på de mange navne herinde fra, og det var nice lige at møde jer allesammen :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Så surt at jeg gik død den dag :/ Ville så gerne have mødt jer :)

Men da jeg opdagede hvad klokken var der var det alt for sent :/

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, mødet var ganske hyggeligt - tak til alle dem der mødte op! :)

Også en stor tak til Sigur Ros (sp?) og Mr. Roger Waters som begge gav koncerter der var langt ud over det sædvanlige og fik tårerne til at rulle flere gange!
Fuuuuuuuuuuuuuuuck, det var godt da han spillede Comfortably Numb som afslutningsnummer!

PS: Kate Blanchet, Kate Winslett? What is the difference? De er kloner under alle omstændigheder!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
c0ne skrev:

Vi var:

Farmerfy, Jespar, ThirdEyeF, DYSW, Hamp (hamps ven som jeg ikke kan huske navnet på), Fenriz, Jargo, mig selv (c0ne) og nogle andre også, jeg er ked af jeg ikke kan huske hvem der mere var der, men roskilde har smadret hukommelsen ret meget.

Det var skidehyggeligt, vi sad på plænen foran Pavillion Junior og røg lidt og snakkede. Bagefter tog folk hjem til deres respektive lejre, men vi var dog nogle stykker der stadig holdt sammen i en times tid ekstra.

Farmer, DYSW, Jespar, Fenriz, Jargo og mig tog hen til Farmer, jespar og DYSWs lejr og hyggede os med nogle skunkjoints :)

Alt i alt et rigtig fint møde. Det var rart at sætte ansigt på de mange navne herinde fra, og det var nice lige at møde jer allesammen :)

Ja det var nemlig skide hyggeligt,også at ku sætte nogle ansigter på de nicks man har mødt her og på chatten. Ingen vilde overraskelser, alle havde 2 ben og 2 arme osv. Håber absolut ikke at det er sidste gang en mulighed som denne kommer til verden.

Tak for i år.

Mvh Mikkel

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
DoYouSpeakWak?? skrev:
c0ne skrev:

Vi var:

Ja det var nemlig skide hyggeligt,også at ku sætte nogle ansigter på de nicks man har mødt her og på chatten. Ingen vilde overraskelser, alle havde 2 ben og 2 arme osv. Håber absolut ikke at det er sidste gang en mulighed som denne kommer til verden.

Tak for i år.

Mvh Mikkel

Så kiggede du sku ikke ordentligt på Jespar! Han har hvad der svarer til 3 ben... MINDST!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, han er ulækker og lugter...
I det mindste kunne han ligge og være ulækker og lugtende i teltet ved siden af mig...! :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Det er godt at se at de fleste har haft en god festival. For mit vedkommende forløb det endnu engang uden flere problemer end man kunne forvente!

Metropol, efter klokken 22, var den sikre vinder iår IMO. Specielt navne som DJ Ronin og Steve Angello fyrede den virkelig af, og så skulle man da lige opleve en gut komme op ved siden af en mens man lader vandet. Og lige som han trækker bukserne ned, og man tror han skal til at pisse, vender manden ryggen til og drejer en ordentlig chokolade softice op ad hegnet. :shock: Men hva fanden, det er kun Roskilde én gang om året. :lol: Og desuden fik vi stjålet vores flag gennem 7 år. Vores elskede STORE Union Jack med teksten Fear N' Loathing på, som blev væk natten til lørdag :evil: Nok den eneste dårlige ting der skete. Men det er sku os slemt nok!!

Ellers er min hukommelse rimelig sløret. Men alt i alt en vellykket Roskilde! Glæder mig allerede til næste år 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 98 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]