Winta>> Hvis du bor på kollegie, er det en meget dårlig ide at begynde og gro indenfor. Så vent hellere til næste sæson og lav et guerilla eller have gro. Som jeg sagde, uden ordentlig ventilation/kulfilter/udsugning osv., kommer din lejlighed til at stinke!! Det kan helt sikkert også lugtes ude foran dit værelse. Altså et par planter i vindueskarmen er nok ikke så slemt, men hvis du tænker på et skab, så bliver stanken slem!
Jeg fik vist også formuleret mig lidt forkert men hensyn til "duften", jeg synes en plante i fuldt flor dufter som det reneste hash man forestille sig, bedre endda. Dog har nogen bedre/dårligere duft end andre...
Og som Shinsou også påpeger, heftig skunk dufter
MEGET kraftigt selv efter tørring.
Kommer selvfølgelig an på tørrings metode, men ved langtids curring i krukker eller lignende bliver duften virkelig vild... :twisted:
Meget af det skunk man køber kommercielt, dufter slet ikke i forhold til, da det bare er blevet hurtig tørret og sendt videre til os forbrugere.
Mindes engang hvor jeg havde noget af mit eget hjemmedyrkede udeskunk med op i skolen, fordi jeg skulle ryge med en veninde efter timerne.
Jeg havde det i en zip-bag i baglommen. Jeg kommer op i klassen, sætter mig og snakker lidt med min veninde, og lige pludselig synes jeg at der kommer en dunst af skunk ind fra højre, jeg spørger veninden om hun kunne dufte noget usædvanligt lige før?
Det kunne hun ikke, 30 sek senere siger dog at der nu dufter rimelig kraftigt af skunk omkring mig...
Så jeg skynder mig hen i den anden ende af klassen og får puttet skunken ned i min taske.
Bismann>> Nu er det jo nok ikke så smart at tage sin plante i favnen og gå en tur udenfor med den - på et kollegie...
Den er jo ret genkendelig sådan en fætter.
Hampdyrker>> Tror bare generelt at min mors næse er ret god. Hun var altid den man kom hen til og tjekkede om noget var for gammelt, da jeg boede hjemme. Men underligt nok kunne hun intet lugte, engang jeg sad og røg med et par kammerater på mit kollegieværelse, og jeg slukkede ikke engang jointen da jeg gik ud for at hilse på hende...

Mvh Fluffy