Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Her er den så, for alle at se, det jeg har påstået længe er hermed dokumenteret på video af folk som har undersøgt dette meget ubehagelige fænomen, som forvandler himlen til en plasma agtig suppe og dækker over den før så blå himmel :(

Go see for yourself:
http://video.google.com/videoplay?docid ... loudbuster

Mange vil nok ikke synes om det jeg siger, men kendsgerningerne tegner deres tydelige og sørgelige spor

Prøv blot at sammenligne dem med almindelige contrails som forsvinder relativt hurtigt og se hvordan flyene med chemtrails ofte drejer og laver sving hvilket ikke er normalt for et fly med en fast destination, ofte kan man enda se kurver af chemtrails efter fly der bliver hængende i timevis og langsomt breder sig ud til en hvidlig tåge af skylignende formationer, bare meget grimmere... Er man så heldig at se et alm, contrail fly ved siden af kan man se at dens striber forsvinder relativt hurtigt i sammenligning...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ekstremt cheezy dokumentar. Og de dér lamme crash-bækkener som virkeligt markerer SANDHEDEN, skulle forbydes.

Musikken er også lidt latterlig, når man tænker på at dokumentaren skulle skabe et objektivt billede af dette fænomen.
Det lyder som noget fra en dyster Star-Trek film.

Ja, og så er den kedelig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Kaptajn Hvirvelvind skrev:
Ekstremt cheezy dokumentar. Og de dér lamme crash-bækkener som virkeligt markerer SANDHEDEN, skulle forbydes.

Musikken er også lidt latterlig, når man tænker på at dokumentaren skulle skabe et objektivt billede af dette fænomen.
Det lyder som noget fra en dyster Star-Trek film.

Ja, og så er den kedelig.

Ja benægtelse er en naturlig reaktion over for noget så frygteligt, musiken er underordnet, din reaktion er forventet, men prøv nu at se bort fra dette og undersøg selv himmelen og se hvordan hvordan en klar blå himmel fra de første fly med chemtrails iløbet af nogen timer kan forvandle den blå himmel til en hvidlig suppe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig nogensinde oplevet andet end disse "chemtrails".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Men hvis man gerne ville have et bestemt kemikalie i så mange mennesker som muligt, ville det så ikke være både lettere og mindre omkostningsfuldt at ramme drikkevandsforsyningerne?

Men det gør "de" måske allerede med al den fluor de tilsætter? :mrgreen:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Men hvis man gerne ville have et bestemt kemikalie i så mange mennesker som muligt, ville det så ikke være både lettere og mindre omkostningsfuldt at ramme drikkevandsforsyningerne?

Det er jo bare lidt mere spændene med fly der dropper kemikalier.

Astral og andre konspirations tabere tænker ikke på hvad er der lettest, lettest at skjule og mest effektivt for illuminati, for dem skal illuminati bare lave en masse spændene mystiske ting.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
Halifaxxx skrev:

Astral og andre konspirations tabere tænker ikke på hvad er der lettest, lettest at skjule og mest effektivt for illuminati, for dem skal illuminati bare lave en masse spændene mystiske ting.

Jeg mener også at det er til for mind control. som du ved er metalloider ledere for elektromagnetisme og ved at lede dem ind i kroppen på folk kan de nemmere lede signalerne ind i menneskene, det er ihvertfald min teori

Din latterliggørelse tyder blot på at du ikke er intelligent nok til at gennemskue disse ting...

Desvære, jeg ville ønske at du ville vågne op

Jeg er sikker på at andre er mere åbensindende og mindre fordomsfulde

Har du desuden overhoved set videoen eller dømmer du før du eftertænker udfra dokumentar materialet?

Hvor meget ved du egentlig om chemtrails, haarp og mind control?

Ikke ret meget gætter jeg på... Du virker desvære lidt hjernevasket

Halifaxxx>de tilsætter flour meget i drikkevandet i udlandet, men der har været en del kontroversielle meninger om flour i drikkevandet i danmark og mange er imod det, Hitler sq vidst være ret så berygtet for at bruge det i koncentrationslejre for at fordumme fanger, gøre dem nemmere at håndtere og viljessvage, desuden er det skyld i mange sygdomme og lidelser

Drikkevandet er desuden nemmere at opdage da man kan tage en analyse af vandet og konstatere indholdet

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Astral skrev:
Optimus Prime skrev:
Halifaxxx skrev:

Jeg mener også at det er til for mind control. som du ved er metalloider ledere for elektromagnetisme og ved at lede dem ind i kroppen på folk kan de nemmere lede signalerne ind i menneskene, det er ihvertfald min teori

Din latterliggørelse tyder blot på at du ikke er intelligent nok til at gennemskue disse ting...

Desvære, jeg ville ønske at du ville vågne op

Jeg er sikker på at andre er mere åbensindende og mindre fordomsfulde

Har du desuden overhoved set videoen eller dømmer du før du eftertænker udfra dokumentar materialet?

Hvor meget ved du egentlig om chemtrails, haarp og mind control?

Ikke ret meget gætter jeg på... Du virker desvære lidt hjernevasket

Halifaxxx>de tilsætter flour meget i drikkevandet i udlandet, men der har været en del kontroversielle meninger om flour i drikkevandet i danmark og mange er imod det, Hitler sq vidst være ret så berygtet for at bruge det i koncentrationslejre for at fordumme fanger, gøre dem nemmere at håndtere og viljessvage, desuden er det skyld i mange sygdomme og lidelser

Drikkevandet er desuden nemmere at opdage da man kan tage en analyse af vandet og konstatere indholdet

Jeg sidder og ser den nu astral. Og jeg griner. Den beviser intet jo... den kommer kun med en masse konklusioner dannet på... hvad!?

Jeg ved en masse om det astral, jeg har jo nemlig været lige så langt ude som dig (Arh... næsten), men jeg er "vågnet op" fra den fordummende verden af konspirationer.

Jeg skal nok skrive lidt mere når jeg har set den færdig.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Optimus Prime jeg ville sådan ønske at det var rigtigt det du fortalte, jeg ville virkelig håbe på at det var, men desvære ser tingene anderledes ud :( Jeg er stadig ikke overbevist om at det bare er en flok paranoide mennesker der finder på de ting, bare det dog var.. Så ville jeg være mere tryg og glad i min hverdag, men som det ser ud nu er jeg på en mission og det er at fortælle folk om det der tilsyneladende foregår lige foran næsen af dem uden at de mistænker noget af det, vågner folket vindes kampen

Jeg glæder mig til at høre din kommentar efter du har set dokumentaren

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Astral skrev:
Prøv blot at sammenligne dem med almindelige contrails som forsvinder relativt hurtigt

Ja, hvis flyene vel og mærke flyver i knastør luft, så er det rigtige, at disse contrails hurtigt forsvinder.
Men er der bare den mindste smule fugt i luften som flyet passerer igennem, så vil striberne kunne forblive synlige i adskillige timer, og også sommetider udvikle og sprede sig til et decideret skydække.
Og dette er altså ganske naturligt.

Citat:
Kan man ikke tage prøver af luften og analysere disse?

Tilføjelse: Astral, disse mennesker(?), som du påstår der spreder disse kemikalier i luften ikk. Hvor lever de selv? i isolerede kæmpekupler ude i Nevada ørkenen? Jeg mener, de må da for dælen også selv trække vejret, og indånde alt den dårligdom de lige har smidt ud fra flyveren?!?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvornår bliver dette ellers helt fantastiske emne flyttet til fuck-forummet hvor det hører hjemme?

@Astral: Lær nu at placere dine emner rigtigt! :)

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

http://educate-yourself.org/ct/goodbyects10jan02.shtml her er en side om hvordan man kan bygge et apparat til et fjerne chemtrails i ca. 90 miles i diameter, den kan bygges af stort set enhver og er ikke særlig dyr i materiale

Håber jeg kan hjælpe, se for dig selv, se selv at den virker, tro ikke blot på mig, efterprøv det og se de kemiske skyer forsvinder så den rene himmel blir synlig igen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Astral, tror du at en spand med nogle rør og krystaller virkelig kan ændre på skyer? Eller "orgone energy" (som hører under det værste pseudo-videnskabelige sludder længe)

Come on Astral, prøv lige at tænk det igennem en gang til, uden at se konspirationer overalt..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Magnum skrev:
Astral, tror du at en spand med nogle rør og krystaller virkelig kan ændre på skyer? Eller "orgone energy" (som hører under det værste pseudo-videnskabelige sludder længe)

Come on Astral, prøv lige at tænk det igennem en gang til, uden at se konspirationer overalt..

øhh.. JA? Det tror jeg faktisk.... Det var William Reich som først opfandt cloudbusteren og den er blevet afprøvet siden da, chembusteren er en ny version, inden du bliver alt for slaveagtig i din blinde naive autoritetstro så afprøv lige om den nu ikke også virker, inden du så hovmodigt affejer teorien...

Foresten her er 3 film om Wilhelm Reich og hans livsværk:
Når du så har set dem, så kan du komme med en mere kvalificeret udtalelse,ellers kan jeg ikke tage dig seriøs

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvis den virker, hvorfor er det så aldrig blevet bevist? Der er intet videnskabeligt belæg for at hævde at orgon-terapi virker. Desuden er det et retorisk trick at sige at man ikke kan kritisere det uden at have prøvet den selv.

Den dag det kan bevises at orgon eksisterer, eller at orgonakkumulatoren har en effekt der ikke kan tilskrives andre faktorer, så kan vi tale om det. Men indtil videre, så er det altså ikke noget man kan tage alvorligt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Hvis den virker, hvorfor er det så aldrig blevet bevist? Der er intet videnskabeligt belæg for at hævde at orgon-terapi virker. Desuden er det et retorisk trick at sige at man ikke kan kritisere det uden at have prøvet den selv.

Den dag det kan bevises at orgon eksisterer, eller at orgonakkumulatoren har en effekt der ikke kan tilskrives andre faktorer, så kan vi tale om det. Men indtil videre, så er det altså ikke noget man kan tage alvorligt.

Du har ikke overvejet at videnskaben er i hænderne på folk som ikke ønsker sandheden (den hele) skal nå ud til masserne? Synes du ikke det var interessant at Wilhelm Reichs bøger blev brændt og at han kom i fængsel hvor han døde...

Hvorfor prøver du ikke selv og så bedømmer, tror ærlig talt at selv du bedre vil kunne verificere det end en masse gamle mænd i hvide kjoler som modtager alt for store summer penge fra diverse korporative skumle forhavender.

Foresten hva er et bevis? At nogen smarte mænd i hvide kjortler siger til nogen andre smarte mænd i hvide kjortler siger at det virker?

Wilhelm Reich har selv lavet forsøg med syge mus som han gav orgone og det sq eftersigende have haft en go effekt

Stoler du virkelig så blindt på autoriteterne?

Titel:
Site Admin

Astral skrev:

Nej, jeg stoler blindt på min egen logiske sans og fornuft, der pt. skriger at en vis herre er fuld af noget meget ildelugtende.

MVH
KenIshii

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Astral skrev:
Du har ikke overvejet at videnskaben er i hænderne på folk som ikke ønsker sandheden (den hele) skal nå ud til masserne? Synes du ikke det var interessant at Wilhelm Reichs bøger blev brændt og at han kom i fængsel hvor han døde...

Jeg synes ikke det er interessant i forhold til hans manglende videnskabelige kompetence, nej. Det er interessant i forhold til hvordan man greb anderledes tænkende an på i USA på det tidspunkt. Du begår en fejl, hvis du antager at det skulle være et tegn på at han havde ret.

Videnskaben er i hænderne på en sammensværgelse? Det er jo en påstand du ikke kan underbygge. Sagen er at mange har eksperimenteret med orgon, men ingen (andre end Reich-supportere) har kunnet replikere hans resultater. Desuden er der blevet påpeget de fejlfaktorer i hans forsøg, der evt, kunne resultere i et resultat (temperaturforandringer). Han udførte dårlig videnskab.

Citat:
Hvorfor prøver du ikke selv og så bedømmer, tror ærlig talt at selv du bedre vil kunne verificere det end en masse gamle mænd i hvide kjoler som modtager alt for store summer penge fra diverse korporative skumle forhavender.

Det har jeg lige forklaret er et retorisk trick det dér. Og igen insinuerer du en sammensværgelse som du ikke kan bevise.

Citat:
Foresten hva er et bevis? At nogen smarte mænd i hvide kjortler siger til nogen andre smarte mænd i hvide kjortler siger at det virker?

Nej, et bevis ville være at alle og en hver kunne reproducere Reichs resultater. Det hedder "videnskabelig metode". Men det er kun dem der tror på det i forvejen, der hævder at have gjort det. Er det en fejlfaktor at have en der ikke er Reich-tilhænger til at lave forsøget?

[quote
Wilhelm Reich har selv lavet forsøg med syge mus som han gav orgone og det sq eftersigende have haft en go effekt
[/quote]

Det er jo et stærkt argument. NOT.

Citat:

Det er dit standardargument. Hvis man modsiger dig, så er man hjernevasket. Jeg stoler ikke blindt på noget som helst, nej. Det er faktisk dig der igen og igen hjernedødt gentager hvad du læser på tvivlsomme internetsites, fordi du har bildt dig selv ind at alt hvad der er mainstream videnskab er forkert.

Jeg har læst en del om emnet, med et åbent sind. Men bevismaterialet for eksistensen af orgon er ganske enkelt ikke overbevisende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
:yeah: I stedet for at prøve at skrive til Astral igen, vil jeg bare give Dank ret

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Astral@

Har ikke taget mig tid til at se videoen, udfra tidligere indlæg lavet af dig.

Men uanset om disse konspirationsteorier viser sig at være sande eller ej, hvad er så problemet? Har vi det ikke okay på jorden som tingene ser ud nu? Hvorfor ændre på noget der fungerer?

Og desuden kan du være "på mission" herfra og til dommedag, ingen normalt tænkende individer vil nogensinde give dig ret, og de få der gør, hvad kan i gøre mod denne overmagt, illuminati eller hvad du vil kalde dem?

Så kan du prædike at vi er for uintelligente, for snævertsynede osv. til at se "sandheden", men tag nu et godt råd - Gør dig lidt lækker, gå ud i det gode vejr, kig en flot pige i øjnene og hav selvtillid ved det, sæt dig på en bænk og nyd menneskene traske forbi, dovne og tilfredse og smil til dem.... Så opdager du at der er faktisk er mange gode ting ved "illuminatis" værk! Plz???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]