kattepik skrev:
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.
Cerebrel cortex: Jeg kan sagtens følge dig i at du vil have noget at substituere dine nuværende misbrug med. En kold tyrker vil i de fleste tilfælde være bedst - men nogengange er nedturen så slem at det bare ikke KAN lade sig gøre. Men når du skal finde noget til at tage abstinenserne med, er det vigtigt at dette ikke har særlig stort afhængigheds potentiale, og at det ikke er synderligt skadeligt. Har du prøvet med hash? For mange, virker hash sådan, at det dulmer deres følelser, ikke at de får optur på som man får af så mange andre stimulanser, men mere sådan at du bare bliver en zombie der ikke føler det store.
Jeg krydser finger for dig! håber at du kommer på ret kurs igen. Lige nu er du et stereotyp billede på gamle narkomaner der kommer på misbrugscentret hver dag for at få deres metadon, de fleste af dem var i samme situation som dig da de var på din alder.
<3 - you need it.
Well... Jeg ved ikke rigtig om du er sarkastisk, eller hvad?

har røget fede i 7år -bliver ikke skæv af hash...temgetic virker rimelig OK når de sniffes... For ja, jeg ender som en doner-junkie... men dopen er jo skrottet, så møllehjul tager jeg faktisk kun når der slet ikke er andet.
Og som skrevet før (af miiiig haha), ER jeg igang med at ændre mit liv... jeg har bare ikke tænkt mig nogensinde at droppen feden, og på nuværende tidspunkt, heller ikke drugs i week.
Men det kender jeg mange som har sagt da de selv var ''på'', og har ændret mening siden.
jeg kender faktisk meget meget få folk der tager stoffer mere.
men nu er deres liv også en del mindre røvtur end mit *gg* så klart de bare kan ligge og køre den kolde tyrker af...
Prøvede jeg -det holdte i ca 20 timer som det længeste... men på gaden er 20 timer også laaang tid.
har prøvet mange former for behandling.
og nu skal jeg ind og sidde, jeg tror og håber at kriminalforsorgen kan gøre noget mht bolig, for det er mit (synes jeg selv) største problem... at jeg ikke kan stille matrielle ting / MINE ting som jeg vil og bla bla... har ikke haft et hjem i 4år.... årh fuck der fik jeg vidst skrevet for meget shit, hvis du overhovedet læser dette... well... så bare... ved det ikke... er en pussy når det kommer til alt *g*
men stadig -jeg spiller ingen roller!!!!!! Blaeh!