Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Well, har tænkt en del over at jeg ofte syntes at eftereffekten på forskellige stoffer virker meget kraftigt på mig, og ville høre om det var meget normalt og om det evt. er noget man skal tænke mere over?

Har rigtigt tænkt over det idag (mandag) fordi at jeg i lørdags drak en del alcohol (efter ikke at have drukket alcohol i over et halvt år) og stadig idag har både fysiske og psykiske tømmermænd og det er der jo ikke meget sjov ved.

Grunden til jeg ikke har drukket alcohol siden nytår er jo netop at jeg ikke syntes effekten er fed, og slet ikke eftereffekten men nu ville jeg så lige prøve igen, og at eftereffekten netop har været så kraftig fik mig til at tænke over at jeg faktisk har det samme med andre stoffer, bare oftere den anden vej.

F.eks. tog jeg for en 2-3 uger siden 160mg mdmcat (methylone) om lørdagen og festede igennem med nogle venner uden at indtage noget andet, og jeg endte op med ikke at være sammen med nogen andet end at kysse på lidt forskelligt.. Både drenge og piger.. Anyways, så mandag eftermiddag tager jeg så hjem fra der hvor jeg var til fest om lørdagen altså 2 dage efter indtagelse af mdmcat og tog forbi min eks på vejen fordi der var problemmer med dsb, og det kunne da være meget hyggeligt tænkte jeg. Det skal lige siges at jeg er helt afklaret med hende og virkelig ikke vil mere, og plejer at passe på ikke engang at røre hende fordi hun skal vide at det er helt slut.. men det lykkes mig så sefølig at være sammen med hende.. og hun spørger også om jeg er påvirket, hvor til jeg svare nej, for det troede jeg virkelig ikke, ku godt mærke jeg var en smule opstemt, men sådan er det altid mange dage efter stimulans trip og mente ikke det kunne være grunden til at jeg pludselig havde lyst til hende..

Da jeg så kom hjem og var hjemme et par dage gik det op for mig hvad jeg havde lavet, og kan nu se at det var på grund af efterrosen på mdmcat'en, ikke at jeg vil bruge det som en undskyldning, men det er virkelig den eneste grund jeg kan se til at være sammen med hende igen, nu hvor jeg ellers har gjort meget ud af at gøre det klart for hende at det er slut.

Så frem over vil jeg sørge for ikke at bringe mig selv i den slags situationer igen..

Men altid flere dage efter psychedeliske og stimulerende trips har jeg det bare rigtigt godt, og syntes det hele er så dejligt så dejligt :)

Håber nogen har noget at tilføje, vil gerne høre om andres eftereffekter i det hele taget, lige fra nedture til opstemthed som mig :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg synes aldrig mine effekter efter en oplevelse er så store.. Pånær en enkelt gang på en heroin, mdma, og ketamin kombo, hvor jeg var træt en lille uge efter.. Men det var ikke så slemt.. lavede bare små nemme projekter, indtil jeg kunne gå igang med de større ting igen.

Ellers må du bare passe på hvad du siger til piger, som hende her, og så bare lære dine effekter at kende, så du kan arbejde bedre med dem, istedet for at falde i disse huller igen.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja det er klart, men havde jeg tænkt mere over det inden og vidst med mig selv at effekten kunne vare så lang tid efter havde jeg jo aldrig taget hjem til hende :/

Så er glad for jeg har fået det tænkt igennem nu og så kan gøre mere for ikke at lave den slags lort en andne gang :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes det er meget forskelligt med langtidseffekter. F.eks. kan der være perioder hvor jeg får svage tømmermænd af at dele en flaske vin, men til andre tider kan jeg tåle mere. Med psykedeliske stoffer har jeg som regel også en langtidseffekt... egentlig synes jeg det er svært at sige, at man kommer helt tilbage til baseline nogensinde. Der er altid et eller andet som er forvandlet efter et trip.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]