Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Er det moralsk forkasteligt at havde udvidet sin vogn lidt.
Ja 18%  18%  [ 11 ]
Nej 82%  82%  [ 50 ]
Afgivne stemmer : 61
Forfatter besked
 Titel: pølsemanden
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: djævle øen
vores stakkels pølsemand blev offer for stikkeri, så nu er der ikke mere røg til en "knækker".

syndt at folk altid skal få ondt i røven over en der tjener lidt ekstra hånd-ører.

http://ekstrabladet.dk/112/article220385.ece

Titel:
Det er da heller ikke til at drive en ærlig forretning mere!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det da fint han sælger grønt til, sådan nogle hotdogs er jo ikke det sundeste :P

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det var sgu en af de mere listige. Han tjente sikkert godt på at kunderne fik fråder på når de havde røget og bare måtte have flere pølser og sodavand :P

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Manden bryder loven og skal derfor straffes. hvis man er utilfreds må man jo forsøge at ændre loven :)

(Comeon Dank smite me) :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det da ikke værre end alle andre pushere.

Kender iøvrigt et par kiosker og sådan lidt her i odense hvor man osse kan købe lidt ekstra, så det er vel egentlig ret normalt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Folk får sku da også ondt i røven over det meste, jeg har kendt til en pølsevogn i århus der solgte stimulanter som coke, speed, E og andre ligne ting, men hende der stod der var en møj ko.

Har aldrig hørt om det skulde være gåt galt for hende der, så jeg tror der er mange andre ting end lige pølser der ryger over pølse disken mange steder.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
synes det på sin plads så kan han lære det

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tribe79 skrev:

Lære hvad? At man ikke skal sælge stoffer? Folk som dig, mig og alle andre herinde køber da af den slags personer.

Om man sælger fra sin lejlighed, over telefon eller i sin forretning gør da ingen forskel.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
tribe79 skrev:

Lære hvad? At man ikke skal sælge stoffer? Folk som dig, mig og alle andre herinde køber da af den slags personer.

Om man sælger fra sin lejlighed, over telefon eller i sin forretning gør da ingen forskel.

der sguda stor forskel på om man sælger hjemme fra eller fra sin arbejdsplads/levebrød ..ikke særlig smart

Titel:
Medlem

Hvad skulle der da være galt i det hvis man ellesr passer sit arbejde?

Mvh Tom

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fordi man har et ansvar man kan da heller ik gå rundt på en skole som lære at og pushe

Titel:
Tidligere holdmedlem

man går da heller ikke rundt og skyder tilfældige mennesker.

Se jeg kan også sammenligne med noget HELT andet der INTET har med sagen at gøre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det har da noget med sagen at gøre..jeg mener man har et ansvar på sit arbejde og man skal tage hensyn til andre mennesker især på sit arbejde og det mener jeg ik man gør når man går rundt og sælger narko på arbejdspladen da der altid er forbundet en risko på den ene eller anden måde ved at sælge narko

har ik ondt af ham på nogen måde

Titel:
Tidligere holdmedlem

fortæl lige et scenario du kan forestille dig sker, som at der er specifikt ved at han arbejder som pølsemand.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Rex Mundi skrev:
fortæl lige et scenario du kan forestille dig sker, som at der er specifikt ved at han arbejder som pølsemand.

Hvad er det du ikke fatter, rex mundi? Som pølsemand har man et KÆMPE ansvar overfor sin kundekreds :lol:

Jeg synes sgu det er go' stil - døde indianere med bæ på ryggen og tjald i een og samme biks! Yessir!!

Titel:
YES det ansvar må jeg ha mig hurtigst muligt, at sælge narko fri pølser til folket!

Hold da kæft mand det lyder sku for griner, vi kan godt blive enige om det ikke var særlig smart gjort og tage det med på arbejde på den måde og stå og små pushe. Slet ikke når man har SÅ meget ligende der hjemme, så sælger man det sku da ikke i små mængder fra sin pølsevogn HALLLLOOOOO :D

Personligt var jeg blevet hjemme, røget mig skæv og levet af knæk pølser og congo bajere!

MVH
Piercer

Titel:
Måske det kunne være sjovere hvis man bare bruget det som extra fyld, når folk så kommer og sige en ristet med det hele så kommer der lige en go omgang grinded homegrow ovenpå remuladen. Når de så spør "hvaaaa det for noget" så svare man bare "ja de sage jo med det hele, det der er for 50 kr extra er hvad det er - spis op!"

Hvad laved du igår, du kom ikke tilbage fra pølsevognen?
hmmmm jeg var på pølsevognen så meget kan jeg da huske!

Ja TAK - Knark Kurver til alle!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg syndes nu tribe79 har en god point der, lidt skægt at se de efterfølgenen komentarere :roll: , for at blive pølemand/dame whatever, skal man være førtidspernsonist manden hade en måske lille men sikker indkomst resten af livet, det kan ik på nogen måde forsvares at sælge substanser fra sin arbejdesplads om det så er hash eller andet :!:

ARK

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Piercer skrev:
Måske det kunne være sjovere hvis man bare bruget det som extra fyld, når folk så kommer og sige en ristet med det hele så kommer der lige en go omgang grinded homegrow ovenpå remuladen. Når de så spør "hvaaaa det for noget" så svare man bare "ja de sage jo med det hele, det der er for 50 kr extra er hvad det er - spis op!"

Hvad laved du igår, du kom ikke tilbage fra pølsevognen?
hmmmm jeg var på pølsevognen så meget kan jeg da huske!

Ja TAK - Knark Kurver til alle!

På underground i odense, når man bestilte en vandpibe, sagde de altid "hvaa ska det være med noget i?" Og så lagde man en ekstra 50'er og fik sig en rigtig god vandpibe =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]