Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Netpotter
Junior medlem

Geografisk sted: En by i provinsen (8660)
Hej alle.

Jeg er ved at lave et lille hydroanlæg, og så skal jeg bruge nogle netpotter 3"-4", men jeg kan ikke finde dem nogle steder.
Så hvis der er nogle her der ved hvor man kan købe netpotter ville jeg blive en glad mand [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har fundet nogle til havedamme de er bare for store , og så har jeg fundet nogle til aquaria planter de er så bare for små.

HJÆÆLLP !!!!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Italien
Hej Tallman efter jeg så dit kloningsanlæg har jeg været bedre hjulpet med kloning af stiklinger så jeg vil lige sige tak
den nemmeste måde at skaffe en net pot på er at lave den af hønsenet det er hvad jeg har gjort og rødderne elsker det men hvis du absolut vil have netpotter så tjek dette nummer på Liselottes Blomster hun kan helt sikkert hjælpe dig
51884873
Peace [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

Hejsa Jacob.

Så har jeg også prøvet Liselottes Blomster, men desværer uden held. Men tak aligevel for forslaget.

Jeg har godt nok fundet dem ved Bøg Madsen meeen de vil kun sælge dem i 1000stk/480,-pakninger, og det er lige i overkanten af hvad jeg skal bruge [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Man kunne jo også lave dem selv, men så skulle det være i plast, jeg har haft et lille hydrosystem hvor der var bruge metal (galv. vandrør) og det var ikke godt. PH værdien blev ved med at flytte sig (meget mere end naturligt er) så en ting har jeg lært, undgå alt metal.

[ 27 Juli 2001: Besked ændret af: TallMan ]

Junior medlem

Det ved jeg nu ik hvis du har de rigtige regulatore altså uppers og downers er der ikke noget problem i det
jeg er sgu ked af det ikke hjalp men jeg gik udfra at da de forhandlere af hydroponics anlæg så måtte de da have nogen net potter
ellers kan vi altid bryde ind hos bøg madsen jeg skal i forvejen bruge nogen super gode lamper men har ingen penge.
Men ok jeg er ligeglad så hvis nogen vil være med fint nok [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Idiot, det er sku den slags ting der gør at folk har fordomme over for os der godt kan lide en joint en gang i mellem.

Junior medlem

Hvem fanden snakker om at det skulle have noget med rygning at gøre hvis han skulle bruge det ville jeg bare hjælpe ham og hvis det hvar den eneste løsning så er det den vej man må gå og hvis andres meninger er så vigtige for dig så er du åbenbart ik gammel nok til at ryge fed og tage ansvar for dig selv jeg siger ÍKKE at det er den rigtige løsning men hvis manden skal bruge hjælp har jeg vel ret til at hjælpe ham
Chill

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Du giver bare en SÆR form for hjælp!
Der er ingen grund til opfordre til tyveri. Jeg skal sgu ikke dømme folk, eller løfte pegefingre, meeen...
Brug da pm funktionen.

Junior medlem

Der må jeg give Blackone helt ret, den slags bemærkninger er ikke lige dem vi vil have forbundet med rygning !!!!!!!!!!!!!

Dedikeret medlem

dyrhandlere..

kige efter akvarie-plante-potter

Junior medlem

Hejsa Smurf

Det har jeg også prøvet, men de er kun ca.5cm i diameter de steder hvor jeg har prøvet. Jeg har endda prøvet ved grosisten af de der akvarie-planter, men nej. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men ellers tak for tippet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 29 Juli 2001: Besked ændret af: TallMan ]

Medlem

Silvan har netpotter til havedamme på 12cm i diameter. Bare hvis andre skulle kommer forbi via søgefunktionen; Tallman har jo nok fundet hvad han skal bruge [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

man kan bestille 3" net potter ved hydroponics.dk men jeg ved ikke hvad de koster.

MVH
piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Man kan købe mange forskellige størrelser netpotter i bauhaus, som er beregnet til tagrenden! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Det med at bryde ind, bare for at få nogle netpotter ! Det er squ da for lamt !!!

I fredags købte jeg 12stk 13cm netpotter a 8,95 kr stykket, hos det lokale byggemarked.
De skulle bare lige skæres lidt i så var de klar til brug...

GB

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Green Baron ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]