Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Kenishii>
Jeg er igang med at finde en anden avis der vil trykke det i fuld laengde.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Site Admin

Problemet med det er at det var Berlingerne der skrev om psychedelia. Den er taget lidt ud af kontekst hvis den bliver trykt i andre medier. Men prøv - det kan være de vil :-)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Som jeg har skrevet til de forskellige aviser, vil jeg selvfølgelig ændre lidt i brevet, hvis de vælger at trykke det.

Altså istedet for at hinte direkte til Berlingeren så bare omtale det som "en avis nævnte at" og s¨å måske prøve at besvare flere af de artikler der har "mod" psy.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
nice initiativ random... lækkert at se at der er nogen der gør noget for vores lille "weekendnarkoman-klub" :lol:

glæder mig meget til at se evt. svar på dine mails random...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Når jeg har snakket med de forskellige aviser poster jeg hvad de hver især har skrevet.

Jeg anbefaler jer alle at gøre klar til at skrive velformulerede læserbreve med et godt indhold. Jeg er nu igang med at få brevet bragt som en kronik, og efter det ville jeg sætte pris på at folk voldskrev læser breve om psychedelia.dk.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Random kan du ikke "bare" få klummen en af dagene i Metroxpress?

:D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prøv Politikens kronik... mener at deres limit er 3000 tegn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hehe.. oh hvor gad jeg godt der snart kom en debat på landsdækkende TV hvor "fæsserne" her fra psy.dk og nogle fra sundhedsministeriet, medierne, justitsministeriet, og andre modstandere debaterer.. Det kunne være SÅ nice at side og se de røvhuller på verbal tæsk på landsdækkende TV!!

Men Random.. godt arbejde! Nu må vi bare håbe der er nogen hos BT der læser den.. Kunne forestille mig at denne slags kritik ikke når langt, når man nu tænker på al den anden kritik de skal læse :lol: :roll:

/IC

Edit: Havde ikke set der var skrevet 2 "sider"....... :?

Titel:
Dr. Phibes skrev:
Mon det er Elven Raver som spøger i kulisserne? :lol:

Joeh

det vil jeg jo nok mene at jeg gør

men jeg var jo kun snak og ingen handling vel.....

Forbered jer på den ledeste mediestorm ever

fat nu at når jeg siger noget så gør jeg det, ikke ligesom resten af jer svanser

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Altså du siger svanser som om det er dårligt ?? Desuden er det da vel kun godt at der kommer medier på, hele ideén med siden har da altid været at udbrede info.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
benzopiat skrev:

Forbered jer på den ledeste mediestorm ever

Uha ja, den artikel i Metroexpres var virkelig led, man kan virkelig se at de har taget dig meget alvorligt, da de skrev den. Det er jo den rene smædekampagne de kører imod os! :lol:

Synes du ikke det er lidt til grin, at den første artikel du inspirerer dem til at skrive, indeholder den mest positive respons vi har fået i flere år? Måske nogensinde?

Men ih ja, vi ryster af frygt for hvad du mon får dem til at skrive næste gang. Og pas nu på, at der ikke falder en havenisse nedover dig, så du bliver kvast. Det ville være trist, hvis aviserne holdt op med at propagandere for siden her.

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Wtf hænger den skizo stadig rundt på psy :lol: ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Resist skrev:
Wtf hænger den skizo stadig rundt på psy :lol: ?

Læg evt. mærke til det er et halvt år gammelt topic :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]