Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT
Medlem
Brugeravatar

Har søgt en del om DMT på nettet, og har fundet en del om det, bl.a. på Erowid.org. Har også ledt herinde, men det har ikke lykkedes mig at finde noget.
Har overvejet muligheden for at prøve det, da det lyder mega fedt. Tiden (15-25 min?) på trippet tiltaler mig også, da man dermed kan foretage sig andre ting bagefter, (ja eller kan man det?). Hvis jeg vil have det lange kan jeg jo tage andre ting :)
MEN, er meget interesseret i at høre hvad nogle af jer der har prøvet det, har at sige om det? Vil gerne vide hvad jeg kaster mig ud i denne gang nemlig :wink:

Mvh.
Søren

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Jeg synes det er overvurderet, men jeg har heller aldrig "brudt igennem".
Det til trods for, at jeg har forsøgt mig 20-30 gange i løbet af det sidste halve år. Jeg kan bare ikke få det hele ind i et hvæs, uden at hoste mine åndedrætsorganer op.

For det første er det forbandet kortvarigt. Slam! Så er der fraktaler og mindfuck. Og så siver det bare stille og roligt væk igen over et kvarters tid. Det giver mig altid af en følelse af at jeg gerne ville blive lidt længere.

For det andet kan jeg ikke huske en disse bagefter. Uanset hvor meget jeg anstrenger mig, forsvinder 99% af alle de fantastiske ting jeg lige har set fra min hukommelse meget hurtigt. Ligesom med drømme.

Og så synes jeg bare ikke det giver den der evne til at balancere rundt med abstrakte tanker, overhovedet. Mindfuck er der dog masser af.

Om man kan foretage sig noget andet bagefter: Ja, sagtens. Men du bruger nok det første par minutter efter på et sige "WOW!," "Damn!" osv. For du har lige oplevet noget meget, meget mærkeligt. Desuden følger der et dejligt afterglow med, der varer i hvert fald et par timer.

OK, det her kom til at lyde som om jeg slet ikke kan lide DMT. Det kan jeg godt. Det er på samme tid behageligt afslappende og meget, meget intenst. Men jeg vil hellere have et 'rigtigt' psykedelika. Noget der ikke bare er ét stort overraskelsesangreb, men et man kan nå at tænke nogle ting igennem på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, har læst at man kan blive grebet at paranoia i stor stil, men er det værre end andre psychedeliske stoffer? Det skal siges at jeg ikke frygter det, og det plejer jo at være en ganske vigtig faktor for at det ikke går galt, men er det også det med DMT?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Har prøvet det 1 gang. Røg ca 10-12mg... Det er nok det VILDESTE jeg har prøvet. LSD X 100... ALT blev et stort grønt mønster af fraktaler, og i loftet formede mønsteret sig til en dråbe som stille gled ned mod mig, men blev så "suget op" i loftet igen. Jeg kunne næsten ikke røre mig. Kuldegysninger og varme flows gennem hele kroppen i 10 minutter... FANME vildt... :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En oplevelse som klart er det værd :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
xun skrev:
Har prøvet det 1 gang. Røg ca 10-12mg... Det er nok det VILDESTE jeg har prøvet. LSD X 100...

Er du sikker på det ikke var 5-MeO-DMT så? 10-12 mg N,N-DMT er forholdsvist svagt for de fleste, mens det er en lige-i-øjet dosis af det noget mere potente 5-MeO-DMT.

Titel: RE:
Junior medlem

Geografisk sted: CPH
Uuuuh Jeg glæder mig også helt vildt til at prøve det. En af mine venner har fået det hjem. Han har både bestilt Meo og normal DMT. Jeg er bare lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge. Men jeg tror nok jeg snupper den mest potente;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Efter utallige mislykkedes forsøg på at ryge DMT, på alle mulige mærkelige måder, hvor jeg aldrig brød igennem og altid hostede mine lunger op forsøgte jeg mig med en vaporizer. Overbevist om at det ikke ville lykkedes at komme igennem denne gang, eyeballede jeg en 35-50 mg DMT. Imod al forventning lykkedes det med en vaporizer at inhalerer al røgen på én gang. Holdt røgen inde, efter et øjeblik var det klart at jeg var ved at blive warped ind i en anden dimension. Jeg husker at jeg står ved en trappe formet pyramide der ligner lidt Mayaernes Tikal tempel. På toppen af templet var der et kæmpe tempel udført i mere græsk stil. Flyver op af templet, kommer ind i templet. I midten af tempel salen er der et stort glas cylinder fra gulv til loft. Inde i cylinderen er der en sommerfugl der flyver, vingerne består af flydende fraktaler, og hver gang sommerfuglen slår med vingerne er det som om en af de 3 dimensioner forsvinder, og en anden dimension kommer frem.
Nogle små væsener der render rundt og skruer på et hav af knapper og udstyr i templet forklarer mig at det er en 4 dimensional sommerfugl de bruger som energikilde til deres maskiner. Man kan kun se de 3 af dens dimensioner, men hvilke 3 skifter for hvert vingeslag.
De små væsener forklarer også at de har ansvaret for at styre alle doors of perception, og derved alle folks trip oplevelser i universet. Der er mindfuck knapper, fraktal knapper, og min favorit "fucked up ting der bare ikke giver nogen mening men som helt sikkert er sket, men skete under et trip" knapperne.
I samme sekund vågner jeg op i min stue, alting er dækket af heftige fraktaler og jeg ligger med en følelse af ekstrem MDMA/psylocybin/opiat/orgasme eufori. 5 minutter efter kan jeg sidde op og sige WOW!

Ved godt det blev en ret rodet forklaring, men er på vej ud af døren. Men jeg håber det kan give dig en ide om at hvis det lykkes for dig at bryde igennem så skal du også være forudsat på at de 15 minutter det varer, der er du i en helt anden verden som ikke er under din kontrol. Jeg havde en super oplevelse, men jeg kan godt forestille mig det også kunne have været en utrolig grum oplevelse hvis jeg havde oplevet noget meget negativt.
følelsen når man lander kan ikke beskrives, men hvis den kunne fås på sprøjte havde jeg taget det hver dag resten af mit liv.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
God beskrivelse af The Self Transforming Machine Elves... :)

Titel:
Medlem

hvis det er så voldsomt er det måske meget passendene at det ikke vare meget mere end 15 min? :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
LSK skrev:
hvis det er så voldsomt er det måske meget passendene at det ikke vare meget mere end 15 min? :)

Ja, men uden at have prøvet DMT, tror jeg alligevel ikke at du har nogen som helst tidsfornemmelse på trippet. Og dermed kan trippet føles meget længere eller eventuelt kortere end det relativt varer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
LSK skrev:

Ja, men uden at have prøvet DMT, tror jeg alligevel ikke at du har nogen som helst tidsfornemmelse på trippet. Og dermed kan trippet føles meget længere eller eventuelt kortere end det relativt varer.

Korrekt når det rammer mig, tid og sted er ikke en ting som findes, det gør ens krop egentlig heller ikke :) Jeg vil dog anbefale andre at gøre det med en ven, for jeg fik for meget ryg ind nu når det er så svært at jeg kom til at sluge lidt og var tæt på at brække mig. Det nytter bare ikke noget at være ved at brække sig hvis man ikke har kontrol over sin krop.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]