Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Morgaine le Fey skrev:

Men hvad gør man når man er en helt almindelig kvinde på 30 der ikke går i byen eller færdes i de kredse hvor man kan få fat på ting som morfin, coke, beroligende piller... den slags.

Man lader være :P

Ej, jeg er ked af at høre om din (måske forestående) sygdom, men vi hverken kan eller vil give specifikke råd til hvordan man anskaffer sig stoffer her på boardet. Hvad jeg kan afsløre, er at de fleste skaffer sig stoffer eller forbindelser til stoffer ved at networke.
Jeg kan ikke anbefale, at du anvender stoffer til at flygte fra din angst, men jeg kan på den anden side godt forstå det, hvis du gør.

Håber ikke din sygdom er så alvorlig som du tror.

mvh. Psyko

Titel: ..Øhhh..
Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
...Er det ikke lidt dobbeltmoralsk at råde mig til at lade være når du / i selv eksperimenterer langt mere end jeg har tænkt mig gøre...? ;)

Hvis man skal networke kræver det jo også at kende nogen der kender nogen...osv. Det er jo det jeg ikke gør.

Så vidt jeg kan se herinde synes de fleste det er helt ok at tage stoffer... Hvorfor så denne moraliseren ?

Det er ikke kun pga min sygdom. Jeg ville bare gerne prøve coke. Men... Selvfølgelig ville det også være fint at få lidt fred for det hele lidt..

Knus ! Morgaine.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
vedmindre det er i sammenhængende med smertebehandling vil jeg aldrig mene at det bedste valg er at bedøve sig fra sine problemer.

Man må se problemerne i øjnene og enten løse dem eller ihvertfald acceptere dem, ingen af disse ting opnår du igennem at "være væk".

Just my 2cents

Titel: Re: ..Øhhh..
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Morgaine > Vi synes, det er helt okay, at du træffer dine egne valg om hvorvidt du vil tage stoffer eller ej, vi vil bare ikke hjælpe dig med at skaffe dem. Boardet her kunne hurtigt udvikle sig til et rigtig kedeligt sted, hvor 13 årige knægte gik ind for at skaffe sig amfetamin-forbindelser. Der ville højst sandsynligt ikke gå lang tid før medierne fik nys om det, og så ville vi blive lukket ned - men derudover synes jeg heller ikke, at det er min/vores opgave at forsyne hverken 13 årige knejte eller 30 årige kvinder med stoffer. Jeg kan godt se, at det er trist, men det er altså vores standpunkt.

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor vil du komme ved fra dine problemer med kokain? Er chancen for at du havner med en psykose ikke lidt større? Det er da også dobbelt-moralsk.

Derimod er det ikke dobbelt-moralsk ikke at ville sælge dig stoffer, bare fordi vi andre prøver dem, for der er trods alt forskel på at tage stoffer og pushe (sælge) dem. Jeg foreslår en god psykolog frem for en omgang coke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]