Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej.

Jeg går med en lille ide om at lave nogen små projekter herhjemme, og jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med, da jeg ikke selv har været i stand til at få dem besvaret.

Jeg ville først og fremmest høre jer ad, om hvorvidt disse ingredienser kan skaffes i Matas osv..

* MDP-2-P 1000 g
* Methanol 3000 g (>99%)
* MeNH2 (gas) 300 g (99,9%)
* NaBH4 100 g
* conc.NaOH solution
* DCM (DiChloroMethane)
* Acetone >98%

Og om det er det samme navn de har på dansk? Og hvis de ikke er mulige at lave håndkøb på, hvor kan man så evt få det fra? Nettet?

Og om dette her vil være noget man kunne lave derhjemme?
http://designer-drugs.com/pte/12.162.18 ... nabh4.html

Som sagt, jeg ved intet om emnet, men prøver at gøre mig selv klogere på det, så jeg håber i vil give et besyv med.

Mvh. Lalle.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Altså hvis du intet ved om det er det nok en dum idé at kaste sig ud i sådan en syntese..

Og når du ikke kan genkende navne som acetone, NaOH og methanol så bør du nok starte med at tage kemi på aftenskole eller sådan noget

Titel:
Medlem

well, Acetone ved jeg vi har i køkkenet, så det er ikke umiddelbart det hele der virker fjernt. Men som sagt prøver jeg at blive klogere på emnet, og måske andre osse ville lære noget af det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ønsker du at blive klogere vil jeg foreslå følgende vej:

Helge Mygind: Kemi 2000 C + Kemi 2000 A. Dernæst kan du læse Geoff Rayner-Canham og Tina Overton - Descriptive Inorganic Chemistry. Så videre til John McMurry - Organic Chemistry. Så kan du kaste dig over James Zubrick - The Organic Chem Lab Survival Manual. Så kan du lave nogle ufarlige forsøg indtil du har et begreb om hvordan man håndterer kemikalier og laboratorieudstyr, og så kan du måske overveje din ide dér. Det er nu ikke noget jeg ville anbefale dig, da opfordring til kriminalitet ikke er tilladt her.

Titel:
Insane psychedelia user!

Lad vær med at begive dig ud i noget du ikke har en snus forstand på... i øvrigt skal du nok ikke regne med at kunne skaffe ting som natriumborhydrat (reduktionsmidlet) og dichlormethan i Matas.

Og uden de nødvendige sikkerhedsforsanstaltninger som stinksskab, brandslukker, øjenskyllevæske og nødbruser ville jeg nok aldrig give mig i kast med at lave noget som helst kemi i den boldgade.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
* MDP-2-P 1000 g
* Methanol 3000 g (>99%)
* MeNH2 (gas) 300 g (99,9%)
* NaBH4 100 g
* conc.NaOH solution
* DCM (DiChloroMethane)
* Acetone >98%

*Kunde træder ind i Matas, "Fru vil de lige hjælpe mig et øjeblik? Jeg skal bruge en pakke Treo, en Balsam til afbleget hår og 1 kilo narko-precussor". :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, du bør droppe din ide med det samme. Som de andre så fint har pointeret, så får du ikke fat i DCM, NaBH4, CH3NH2 eller MDP-2-P noget sted i håndkøb (måske i Indien??), og bare det, at du stiller spørgsmål til den slags her på sitet vidner om, at du bare skal lade planerne ligge indtil du har fået læst seriøst op på dit stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]