doll skrev:
Så modtog jeg mit grow kit i går og kunne enderlig komme igang.. Men der er allerede dukket et par spørgsmål op..
Har haft det til at stå i vand i de 12 timer man skulle, det undre mig bare om den virkelig ka holde vand de næste 25 dage eller hvor længe den skal stå ind den bliver høste første gang..
Nu har den stået inde i posen i små 10timer og luftfugtiheden er vist ikke specielt høj, da er ikke noget dug på indersiden af posen skal jeg købe en sprayer og hjælpe lidt til?
Læste i en anden tråd at det ville være godt at skabe lidt luftcirkulation med et blad et par gange om dagen men skal det gøres med posen åben??
uploader nogle billeder så snart der begynder at ske noget.. håber i kan bære over med de mange stavefelj.. på forhånd tak for svarene..
Du skal bare følge grovejledningen. Hver gang du har høstet, skal du gøre klar til et nyt flush ved at lade det stå med vand i 12 timer endnu en gang.
Du skal høste dem, når de største er på vej til at smide deres sporer.
Jeg vil ikke råde dig til at spraye derned i, eftersom svampene helst ikke skal sprayes med vand, når de vokser. Det kan skabe kontaminering. Prøv eventuelt at finde et andet rum med større luftfugtighed, og sæt så dit growkit herind.
Luftcirkulation klarede jeg ved blot at at vifte en bog (et par gange om dagen) foran filteret i posen.
Held og lykke med dit grow!