Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Kjær skrev:
Levose skrev:
Det er sgu ligegyldigt om man tror man dør eller hvad man gør, for man ligger alligevel og stener.

Sådan har jeg det overhovedet ikke. Det kan nok skyldes, at jeg har doseret en hel del lavere end dig, men jeg bliver virkelig fysisk aktiv under et dextrometorphan-trip. Jeg elsker at komme ud og løbe i naturen, kigge stjerner og kramme træer på dextrometorphan. ;)

De oplevelser jeg har haft med dextrometorphan har også været ret aktive. Følte, at hvis jeg sad stille og slappede ville rusen gå væk.. Men det var kun 8 piller. Og har ikke oplevet nogle af de bivirkninger i har talt om, og jeg har prøvet det 3 gange nu. Men vil anbefale at du har en ven, der kan hjælpe dig hvis du får det skidt. Så føler du dig også mere sikker!

Titel:
Flueknepper kongen

Kjær skrev:
Levose skrev:
Det er sgu ligegyldigt om man tror man dør eller hvad man gør, for man ligger alligevel og stener.

Sådan har jeg det overhovedet ikke. Det kan nok skyldes, at jeg har doseret en hel del lavere end dig, men jeg bliver virkelig fysisk aktiv under et dextrometorphan-trip. Jeg elsker at komme ud og løbe i naturen, kigge stjerner og kramme træer på dextrometorphan. ;)

Det har så noget at gøre med du er en vammel hippie :wink:

Lavere doser var for mig bare sådan rastløshed, med lidt mærkelig tankegang. Men kunne da være sammen med fx familie på en middelgod 7 mg / kg, og så kodeinekstrakt oveni, uden de opdagede det. Dette skal dog under ingen omstændigheder anbefales!

Dextromethorfan er sikkert fint nok, men prisen er for høj. Også på det fysiske plan. Olney's læsioner er ganske vist ikke påvist i mennesker endnu, men mængden af samples er også forsvindende lille. Man smider jo ikke bare 20mg/kg dextromethorfan i et menneske, dræber det og snitter dets hjerne fint ud for at studere under mikroskop.

Det er måske også de færreste der på dødslejet erklærer at de har suget hostesaft rekreativt.

Titel:
Flueknepper kongen

ChrisW skrev:
Kjær skrev:
Levose skrev:

De oplevelser jeg har haft med dextrometorphan har også været ret aktive. Følte, at hvis jeg sad stille og slappede ville rusen gå væk.. Men det var kun 8 piller. Og har ikke oplevet nogle af de bivirkninger i har talt om, og jeg har prøvet det 3 gange nu. Men vil anbefale at du har en ven, der kan hjælpe dig hvis du får det skidt. Så føler du dig også mere sikker!

Der er ingen modgift der har påvist effekt mod dextromethorfan, som i sig selv er antagonist. Man skulle så fylde noget NMDA i folk, men så dør hjernecellerne.

Man kan kun yde supportiv terapi.

Jeg vil anbefale folk at holde sig fra det.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jeg har tit taget 5 tabletter Dexofan og ca. 30-60 mins senere taget 5 tabl igen. Blir rund tosset, men får det absolut ikke dårligt.

Får bare en satans hovedpine dagen efter...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
KennethK skrev:
Jeg har tit taget 5 tabletter Dexofan og ca. 30-60 mins senere taget 5 tabl igen. Blir rund tosset, men får det absolut ikke dårligt.

Får bare en satans hovedpine dagen efter...

Jaja, nu har vi hørt det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
HEy jeg tog så 5 dexofaner igår kunne ikke mærke en skid det eneste der skete var at jeg blev skide uvenner med min far fordi han så der manglede 5 i pakken jeg måtte bilde ham ind at jeg havde tabt 4 af dem hehe .. men kunne ikke mærke noget som helst ? måske noget at gøre med at jeg havde spist en hel del ... men har stadig 15 tilbage så tror jeg vil prøve med en 7 8 stykker næste gang ..

Titel:
Flueknepper kongen

Køb da dine egne dexofaner på apoteket :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var virkelig mærkeligt efter jeg havde været her inde og skrive at jeg havde taget de 5 dexofaner dagen før og der ikke var ´sket end skid skulle jeg ud på et dyre institut og se på en kat ..
PÅ vejen derud begynder mine øjne at klø og jeg kan se en masse farver ud af højre øjen krog lige pludselig ser jeg et tog der køre forbi lige ved siden af mig og først der går det op for mig at virkningen først kommer nu efter 24 timer ????? / : vildt underligt trip de folk jeg snakkede med dem dag kunne jeg kun se det øverste af deres ansigt det nederste var helt væk men alligevel ikke kan ikke berskrives ....
Syns bare det er vildt underligt at virkningen først kom eftermidaggen efter indtagelsen ? ... nogen der ved hvad det kan skyldes eller nogen der har prøvet det samme ?
Skal siges at jeg tog 6 her i går og sørgede for at drikke rigeligt med vand til og her kom virkningen efter 2 time rmen dog en helt anderledes virkning her var der ingen hallunitationer men bare en vild opstemthed og godt humør blandet med en lidt mærkelig tanke gang...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har du nogen psykiske evner som andre ikke har, sayeh? Af ren nysgerrighed. For jeg kan næppe forestille mig dxm'en skulle kunne ophobe sig depot-style på den måde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det tror jeg da bestemt ikke , ? ja syns også det var virkelig mærkeligt men jeg er sikker på at jeg trippede da jeg så Halunisationer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Har knækket mig èn gang på dexo... men det varnok fordi jeg røg så meget.. kuikk selv mærke jeg havde fået for meget p.ga den følelsesløse hals....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]