Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hænger ud på hjørnet?
Jeg beklager meget at jeg har været så skæv jeg ikke ligeledes fik gjot mit topic færdigt, men jo han har været ved en psykolog, Ejgild bjerre tror jeg faktisk han hed, what ever! Jeg undskylder! Men man skal jeg jo heller ikke tro på alt hvad de gamle stoddere fortæller, det er sq god indstilling at have :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
jamen var han til psyk, inden han tog det narko, eller var det først efter?
det er nemlig det jeg ikke helt forstår, fordi hvis man fræser til doktor, når der er en hallu der er blevet hængende, skulle man nok ikke, have taget det narko, og hvis han fik antidepressanter, inden han tog det narko, er jo ikke særlig smart.

Så skal man faktisk holde sig helt fra narko, det er ikke noget at blande.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nej han var ikke til psykolog inden han havde taget det, det var hans første gang han skulle prøve mdma, og han var heller ikke på antidepressiv inden det, men vi sad et par folk (Blandt andet ham) og kogt total af, da det var begyndt og aftage og vi skulle hjem i seng, så da han var kommet hjem fik han vold paranoia på, lyset skulle være tændt, døren åben osv. Næste dag da han skulle i skole, åbnede han en dør ind til et lokale og der så han hende så igen(blondinen der LoL) og så begyndte han at knække sammen og løb så grædende hjem til hans forældre og fortalte det hele, og så kom han så til psykolog og mærkeligt nok første dag han var der fik han stesolider!? Hmm.. Og derefter Antidepressiv.. Det stoppede vidst først helt efter 1 uge til 2..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er helt normalt man som det første indgiver benzodiazepiner for at få vedkommende sederet nok til at man nogenlunde kan kommunikere.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Oki.. Vidste jeg faktisk ikke, men har heller aldrig selv fucked så meget op i mit hoved at jeg skulle til psykolog ligemeget hvor mange kex og hvor meget lsd og lort og lort og lort jeg har kombineret! Men det er vel kun et godt tegn :D

Elsker at tage stesolider efter en kæmpe lsd brænder og så bare ryge hash, mmmh! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Ok, :oops: jeg skylder dig en undskyldning, synd at din kammie skulle fucke sådan op, det er jeg squ ked af at høre.

Det lød bare vildt, men som jeg sagde, det måtte være en af de eneste gange, jeg havde hørt om det.

Peace der mand! 8)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Heh, Peace makker 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]