Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: expired
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
expired

Senest rettet af expired 13 okt 2017 10:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Jeg er ikke læge eller noget i den dur.

Men har nogle venner som har røget når de har haft hjernerystelse. Men de kom alså ikke på skadestuen. så det var ikke så alvorligt.

Better safe than sorry passer vel meget godt her. Vil sige han skulle vente et par dage indtil han har det bedre.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Jeg er ikke læge eller noget i den dur.

Men har nogle venner som har røget når de har haft hjernerystelse. Men de kom alså ikke på skadestuen. så det var ikke så alvorligt.

Better safe than sorry passer vel meget godt her. Vil sige han skulle vente et par dage indtil han har det bedre.

Mvh Mikkel

Det vil jeg også holde på!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Citat:

Han gjorde det aligevel, 3-4 bonghoveder i løbet af aftenen. Han sagde hovedpinen og kvalmen forsvandt med det samme.

Titel:
Medlem

Jeg har røget oven på en ret kraftig hjerne rystelse. Det skete der ikke noget ved, men må indrømme at jeg enlig aldrig har tænkt over at der kunne ske noget ved det! Kan der det?

Mvh Tom.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MaKseN skrev:
Han sagde hovedpinen og kvalmen forsvandt med det samme.

Så var der i hvert fald ét plus ved det. Personlig tror jeg ikke, der vil ske noget, men som DoYouSpeakWak?? skrev, tror jeg det ville have været en god idé at lade være. Så vidt jeg ved er der ikke noget brugbar information på nettet om cannabis-rygning i forbindelse med hjernerystelse. Men jeg håber da på, at der ikke er sket nogen skade ved det. :)

Titel:
Medlem

Nu sidder jeg så her med hjernrystelse igen. Var der nogen der kunne kaste lidt lys over om man måtte ryge oven på sådanne en.

Et hurtigt svar ville være dejligt for jeg får det ret dårligt ved at side ved en computer.

Mvh Tom.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tom's - Undskyld, men jeg finder det ret komisk, at du sidder med en hjernerystelse IGEN, som om det sker hele tiden. Undskyld, det er selvfølgelig ikke sjovt at have hjernerystelse. Men hvad fanden laver du til daglig? :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lidt uden for fredericia
Minimal skrev:
Tom's - Undskyld, men jeg finder det ret komisk, at du sidder med en hjernerystelse IGEN, som om det sker hele tiden. Undskyld, det er selvfølgelig ikke sjovt at have hjernerystelse. Men hvad fanden laver du til daglig? :D

Den samme tanke faldt mig ind... :?
Er du bokser eller noget i den stil... :?: :shock:

Titel:
Medlem

Den her gang har jeg været ude og køre i bil.

Men ellers plejer det gerne at være en eller anden hjernedød for aktivitet i beruset tilstand der giver mig div. skader, denne gang valgt jeg bare at køre i bil.

Jeg har røget her imens jeg har lagt og haft det dårligt og det har hjulpet mig til at kunne sove og ikke bare skulle ligge i et mørkt rum og kikke ud i luften. Det begynder at hjælpe på det hele nu, men tager nu stadig lige en weekende hjemme.

Mvh Tom.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tom's skrev:
Den her gang har jeg været ude og køre i bil.

Men ellers plejer det gerne at være en eller anden hjernedød for aktivitet i beruset tilstand der giver mig div. skader, denne gang valgt jeg bare at køre i bil.

Jeg har røget her imens jeg har lagt og haft det dårligt og det har hjulpet mig til at kunne sove og ikke bare skulle ligge i et mørkt rum og kikke ud i luften. Det begynder at hjælpe på det hele nu, men tager nu stadig lige en weekende hjemme.

Mvh Tom.

Jeg føler lige, jeg må ud med noget til denne tråd:

Måske skulle du passe på med at beruse dig, når du kommer galt afsted på det? Eller i hvert fald vælge nogle andre rusmidler?

Titel:
Medlem

Jeg tror måske at du har fat i noget der Kjær. Men gjort er gjordt og sket er sket.

Jeg er begyndt at kunne være oppe i 3-4 timer ad gangen nu så denne tråd er ikke så vigtig mere for mig. men hvis der er nogen der kunne svare på hvordan cannabis går i spænd med hjernerystelse så ville det da være dejligt for andre uheldige bruger.

Mvh Tom

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]