Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Okay, kort og godt;

En af mine kammerater har bestil 1oz(28g) savlia på nettet.
vi har fået osv.
så self skulle vi prøve det, og vi har røget hoved efter hoved, og har ikke fået nogle hallu'er, og eftersom jeg har læst herinde kan man blive pæænt blæst.
så her kommer nogle spørgsmål:
1. Hvor stor er dosen ved de tørrede blade (for at få hallu'er)
2. hvor stor er dosen ved ekstrakt.
3. hvilke måder får man den kraftigste effekt? jeg ville selv sige bong?

Hurtigt svar ville være nice..

/Bobbelmund[/b]

Titel: ekstrakt ???
Medlem
Brugeravatar

P.S.

hvis der er nogle der ved hvordan man laver ekstrakt af salvia vil jeg meget gerne have det af vide..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej, og velkommen til! :)

Hvis du kigger her skulle du kunne få dine spørgsmål besvaret
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Salvia_Divinorum#Onset.2C_varighed_og_indtagelsesmetoder

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis du ryger salvia for at "få halluer," så ville jeg nok overveje, om det lige var det rigtige stof at lege med. Salvia kan være pisse skræmmende, og ja, man kan godt få hallucinationer, men det bliver med dit udgangspunkt sikkert den mest skræmmende oplevelse i dit liv.

Jeg vil foreslå, at du lader være og prøver nogle lidt mindre potente stoffer i stedet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TheBo skrev:
Hvis du ryger salvia for at "få halluer," så ville jeg nok overveje, om det lige var det rigtige stof at lege med. Salvia kan være pisse skræmmende, og ja, man kan godt få hallucinationer, men det bliver med dit udgangspunkt sikkert den mest skræmmende oplevelse i dit liv.

Jeg vil foreslå, at du lader være og prøver nogle lidt mindre potente stoffer i stedet.

Han behøver da ikke at være en tøsedreng, bare fordi han snakker om at få hallu'er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal> Her er jo ikke tale om at være tøsedreng eller ej. Mere om det er det rigtige stof at prøve hvis bare man vil se sjove ting.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okay, nu røg vi PÆNT meget igår

jeg røg mig helt væk i det igår, verden blev skarpere, fik det nemt ved at grine, men ingen hallu'er.
ved godt det ikke er for børn
men hva ville i foreslå istedet for salvia ?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
hvis og såfremt du gerne vil have effekt af at ryge salvia, skulle i bestille noget extract istedetfor!!! Det virker noget kraftigere, men ellers så søg på erowid.. Der står alt hva du skal vide!!!! Men altså, det er sku ikke for sjov :shock:
Og ja, gnob er en ganske udemærket måde at ryge det på!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Gaia skrev:
Minimal> Her er jo ikke tale om at være tøsedreng eller ej. Mere om det er det rigtige stof at prøve hvis bare man vil se sjove ting.

Det er så én ting. Men at gå ud fra, at personen har en så skrøbelig psyke kun baseret på vendingen "at se hallu'er" er da lidt forudindtaget. :wink: Flertallet i miljøet kommer nok igennem et trip uden meget andet end en overraskelse og en oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem

Min pointe er også bare, at hvis man går ind til den psykedeliske oplevelse med det formål at "se halluer," så er det i mine øjne en rådden indgangsvinkel, som er med til at give det psykedeliske miljø et pisse dårligt, bonghovedagtigt renomé.

Og så synes jeg stadig, salvia er en pænt idiotisk ting at lege med, når formålet bare er visuals.
Hvis du bare vil være tanketom og se nogle flotte farver, så tag noget 2cb og få det ud af verden... :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Agree TheBo!!! Det kan være en hidsig oplevelse :D
Det kan godt være svært at nyde hva man ser pga. af det intense, men hvis man kan slappe af og nyde det i sig selv kan det være en smuk oplevelse!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
TheBo skrev:
Min pointe er også bare, at hvis man går ind til den psykedeliske oplevelse med det formål at "se halluer," så er det i mine øjne en rådden indgangsvinkel, som er med til at give det psykedeliske miljø et pisse dårligt, bonghovedagtigt renomé.

Og så synes jeg stadig, salvia er en pænt idiotisk ting at lege med, når formålet bare er visuals.
Hvis du bare vil være tanketom og se nogle flotte farver, så tag noget 2cb og få det ud af verden... :roll:

Er fuldstændig enig med dig Bo. Når jeg bryder igennem på salvia, har jeg ingen mulighed for at stoppe op og nyde mine hallu'er. Salvia er brutalt, voldsomt og forvirrende, især første gang! Hvis man søger facinerende og smukke hallu'er, vil jeg anbefale 2c-b, svampe, eller en god dosis mdma. :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Man kan ryge enorme mængder salvia på en aften uden effekt overhovedet. Problemet er at salvinorinen er ude af kroppen få minutter efter den er indtaget. Dertil kommer at effekten af Salvia af mange opleves som enten/eller, og ikke som når man drikker øl at man bliver langsomt mere beruset. Med andre ord, det er svært at styre og man skal ryge meget på den rigtige måde. Hvis Jeres oplevelese bedst kan karakteriseres som "at verden blev skarpere" så har I ikke mærket noget til Salvia.

Min anbefaling er at man tygger istedet for at ryge. Det med at ryge sig op under loftet på Salvia er en moderne uskik, som kan blive straffet hårdt og ikke viser plantens fulde potentiale. - Og så vil jeg nok også anbefale at I lige venter med Salvia i det hele taget og måske prøver noget andet der passer til jeres måske lidt kåde eventyrlyst, sagt i bedste mening :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tro mig jeg respektere den plante
venter nu os lige lidt tid med den salvia til jeg er mere garvet.

nu har jeg købt nogle HBWR frø, glæder mig til oplevelse, den kommer os på herinde..
jeg har læst ALT hva der kan læses om LSA's effekt osv, føler mig ellerede ret sikker ved det, da jeg ved hva jeg skal gøre i et angstanfald eller andet badtrip, det skal lige siges til slut at vi self har en sitter..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Shiva's baghave
Ok jeg har bestilt noget salvia med en ven.

1G extrat
og 3G blade

Men skal man tygge bladene.?
Og hva skal extrat ryges på?

Føler ikk det forkert a tag/ryge/nyde det da det kommer fra moder natur og er der fordi man skal forske.?!

OG INGEN DESIGNER DRUGS

svampe vil jeg ikk prøve.!

men leder efter et nice chilled farve trip.! høre mega meget BITMONX som er den ondeste minimal psy.!

så det skal passe til det.!

HJÆLP.! :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvad mener du meg meget af det sidste?

men jo bladene kan godt tygges
hvor stærkt er ekstraktet?

ekstraket vil jeg tro skal ryges på bong eller noget i den stil

nu ved du vel godt det er nogle meget kraftige sager du vil lege med ikke? især hvis det er første gang syntes jeg det er lidt fucked at lege med noget så kraftfuldt som egentligt ikke skulle være særligt rart

Titel:
Junior medlem

sekstoi skrev:
hvad mener du meg meget af det sidste?

men jo bladene kan godt tygges
hvor stærkt er ekstraktet?

ekstraket vil jeg tro skal ryges på bong eller noget i den stil

nu ved du vel godt det er nogle meget kraftige sager du vil lege med ikke? især hvis det er første gang syntes jeg det er lidt fucked at lege med noget så kraftfuldt som egentligt ikke skulle være særligt rart

5X extract salvia divinorum, contains 12.5 mg salvinorin, the strongest natural hallucinogen which exists.!

Jamen noger der har hjælp?! det jeg mener er Ikke nogen designer drugs.! og vil ikk tag svampe men leder efter noget som giver en farverig dejlig tur.! :D og er meget til a udforske modernatur.! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Unknown, hvis du tror at "naturlige" stoffer ikke kan give dig lige så store psykiske fuckups som "kunstige", så tager du grundigt fejl.

Selvom salvia er "naturnarko", så skal du stadig behandle det med respekt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Unknown skrev:
svampe vil jeg ikk prøve.!

Why the fuck not?

Hvis du leder efter naturlige hallucinogener, så er svampe netop svaret.

Titel:
Junior medlem

Ok først.!

JEG HAR DET STØRSTE RESPEKT FOR ALLE FORMER FOR NARKO.!

jeg vil udforske/udvide min højsont og søger bare råd.!

svampe.! aner det ikk havde lyst men det et stykke tid siden.!! men lysten skal klart nok komme igen.!! men æder først den dag.! :D

og det med designer drugs.! ja det er bare ikk noget fra min helst fra natur da det er natur og det ikk er der for sjovt.! (eller jo den her slags sjov) :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]