Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
hey... nu gør jeg det sikkert forkert igen. hehe.. men jeg fatter ingenting af måden af gøre det på. hehe.. Føl dig fri til at oplyse mig om det så skal jeg med største glæde tage det i brug :D

"These are my last words, I'm havin difficulty breathing, dying on the inside, internally bleeding"

elmand skrev:
OT: Mini-krøl, kan du ikke lige lære dig selv, at holde det du citerer, over dine kommentarer til citatet.
Det gør det unægteligt mere forståeligt, end først at læse din kommentar, og derefter det du kommenterer. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tryk på knappen "Citer" i den pågældende posts muligheder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:

Ja, det har manden jo tydeligvis fattet.

Pointen er, at man skal skrive UNDER citatet når man laver en kommentar.

Hvordan ligger det med mælkebakterierne?

Jeg ved at det er en no-go at hælde varm kakao i en thermokande, da man i så fald får skidesyge, og jeg-ska'-komme-efter-dig.
Men man kan vel uden problemer lave en gryde guldkakao, og derefter køle den ned, til senere indtagelse?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

R. Girk skrev:
Etherlungs skrev:

Ja, det har manden jo tydeligvis fattet.

+1

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Mini-krøl skrev:
hey... nu gør jeg det sikkert forkert igen. hehe.. men jeg fatter ingenting af måden af gøre det på. hehe.. Føl dig fri til at oplyse mig om det så skal jeg med største glæde tage det i brug :D

"These are my last words, I'm havin difficulty breathing, dying on the inside, internally bleeding"

elmand skrev:
OT: Mini-krøl, kan du ikke lige lære dig selv, at holde det du citerer, over dine kommentarer til citatet.
Det gør det unægteligt mere forståeligt, end først at læse din kommentar, og derefter det du kommenterer. :wink:

Når du trykker "Citér", for at citere noget, så skal du skrive det du nu vil skrive efter/under [/quote].
[/quote] markerer slutningen på det citat du vil kommentere.

Titel:
Medlem

Jeg fandt en rigtig simpel metode til cacao.

1. 0,5 gram hash og en klump smør op i en spiseske, varm det 4-5 min over et stearinlys til du har en grøn flydende masse. Det er vigtigt at du ikke overvarmer smøret, hold skeen lidt fra flammen så det bare syder lidt.

2. Lav en kop pulver cacao som du plejer dog måske lidt mere cacao pulver end normalt, jeg bruger BKI cacaopulver 4 skeer til en stor kop. Efter du har hældt kogende vand på dit kakaopulver, tilsæt dit smør mix og rør grundigt.

Det var min første orale indtagelse, og det føltes virkelig kraftigt på mig, og en virkelig lang rus i forhold til at ryge en joint. Jeg havde en lang "efterrus" hvor jeg bare var dejlig afslappet/træt :)

Mon jeg får det optimale ud af min hash med denne metode?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

zomgwtf skrev:

Ved opvarmning omdannes de mindre psykoaktive komponenter i hashen/potten/skunken til delta-9-THC (som er psykoaktivt). Dvs. at faktisk for mere ud af hashen/potten/skunken, efter opvarmning.

At du så indtager det oralt, hjælper yderligere med til at du for en kraftigere rus, idet at der ikke er en masse røg der går til spilde (som ved rygning).

Ja, du får det optimale ud af hashen på den måde.

Men pas samtidigt på, for rusen kan meget hurtigt ende i et dårligt trip, du helst ville være foruden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Okay mig og en af mine venner (INGEN AF OS HAR PRØVET AT VÆRE SKÆVE FØR) skal prøve at drikke guldkakao af pot... Skal vi så ca. bruge 0.75 gram pr. kop eller fordelt i begge kopper????
Og skal man bruge noget specielt mælk?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

70 indlæg efter to dage? woooow

edit: okay jeg havde ikke lige set guldkakao tråden... hvorfor kan jeg ikke slette mit indlæg??

Titel: Re:
Insane psychedelia user!

zomgwtf skrev:
Jeg fandt en rigtig simpel metode til cacao.

1. 0,5 gram hash og en klump smør op i en spiseske, varm det 4-5 min over et stearinlys til du har en grøn flydende masse. Det er vigtigt at du ikke overvarmer smøret, hold skeen lidt fra flammen så det bare syder lidt.

2. Lav en kop pulver cacao som du plejer dog måske lidt mere cacao pulver end normalt, jeg bruger BKI cacaopulver 4 skeer til en stor kop. Efter du har hældt kogende vand på dit kakaopulver, tilsæt dit smør mix og rør grundigt.

Det var min første orale indtagelse, og det føltes virkelig kraftigt på mig, og en virkelig lang rus i forhold til at ryge en joint. Jeg havde en lang "efterrus" hvor jeg bare var dejlig afslappet/træt :)

Metoden med smør kan sagtens bruges, imo smager det dog hæsligt og giver halsbrand.

Brug mørk chokolade og sødmælk i stedet for. Xperts hashguide indeholder en ganske udemærket opskrift.

Titel: Re: Re:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
Brug mørk chokolade og sødmælk i stedet for. Xperts hashguide indeholder en ganske udemærket opskrift.

Ser ud til at linket til opskriften er dødt.

Junior medlem

LOL fik aldrig svaret på mit spørgsmål haha.. Husker slet ikke dette, men har dog fået lavet guldkakao af hash og pot masser gange siden. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]